Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pitäisi kerrostalossa saada nukuttua?

Vierailija
04.05.2021 |

Pitkälle eläkkeelle olevat naapurit meluavat joka yö 2 asti. Aamulla 7 jälkeen alkaa katujen siivoukset.

Mulla ei mitenkään riitä 5 tuntia hiljaista aikaa. Väsyttää niin paljon kun aina jossain on meteli ja äänieristys on ihan olematon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä katujen siivouksia teillä koko ajan tehdään?

Vierailija
2/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli vähän ongelmaa tuon asian kanssa, kun vielä aikanaan asuimme kerrostalossa. Teki tuolloin myös vielä vuorotöitä.

Hän käytti korvatulppia ja sai niistä vähän apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä huoltoyhtiö siivoo joka toinen päivä :( se on ihan karmea se meteli. Ei kuule mitään kun on etänä.

Katu on karsean näköinen kun sitä kokoajan harjataan.

Vierailija
4/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni oli vähän ongelmaa tuon asian kanssa, kun vielä aikanaan asuimme kerrostalossa. Teki tuolloin myös vielä vuorotöitä.

ei ne mulla auta kun se ei suodata matalia ääniä

Vierailija
5/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauta naapurille yöllisestä elämöinnistä ja jos se ei auta niin ilmoita isännöitsijälle ja jos sekään tuota tulosta niin kutsu poliisi.

Vierailija
6/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ne mulla auta kun se ei suodata matalia ääniä

Entä pystyisitkö nukkumaan vastamelukuulokkeiden kanssa sitten ?

Toki voit myös tuosta yömöykästä huomauttaa naapureille, ulkotöihin aamusta ei oikein ole sanomista. 

Vierailija
7/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta jonnekin, missä on parempi äänieristys? Kyllä mä olen voinut nukkua ilman ongelmia mihin vuorokaudenaikaan tahansa, myös yövuoron jälkeen. Ei häiritse rekat eikä raitiovaunut, kun on nelinkertaiset lasit. Naapurista ei ole kuulunut pihahdustakaan, vaikka siellä asuu vauvaperhe.

Jos muutto ei tule kyseeseen, suosittelen korvakäytävän muotoon valettuja korvatulppia. Ovat tietenkin kalliimpia kuin tavalliset, mutta eivät paina ja äänieristys on hyvä.

Vierailija
8/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä huoltoyhtiö siivoo joka toinen päivä :( se on ihan karmea se meteli. Ei kuule mitään kun on etänä.

Katu on karsean näköinen kun sitä kokoajan harjataan.

Ollaanpa teillä ahkeria. Täällä kadut harjataan talven jäljiltä ja pestään ehkä kerran, se siitä.

Vierailija
9/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomauta naapurille yöllisestä elämöinnistä ja jos se ei auta niin ilmoita isännöitsijälle ja jos sekään tuota tulosta niin kutsu poliisi.

ei auta, jo 7 vuotta valitettu. Se yläkerran naapuri ei ymmärrä. Mitä tehdä? En jaksais soittaa polleille siitä kun hän hakkaa kantapäät lattialle niin että tärisee.

Vierailija
10/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo onkin hankala, ketään kun ei voi oikein kotonaan kävelemästä estää. Ehkä muutto voisi kuitenkin olla parempi vaihtoehto kuin seitsemän vuoden uniongelmat ?

Vierailija
11/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se riski, mikä kerrostaloasumisessa on. Toisaalta ei se omakotitalossakaan asuminen takaa minkäänlaista nukkumisrauhaa, jos naapureita on lähellä. Itse olen vaan hyväksynyt sen, että kerrostalossa äänet raikaa kellon ympäri. Kyllä sitä nukkuu vaikka minkälaisessa metelissä, kun on tarpeeksi väsynyt.

Vierailija
12/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta huonosti nukuttuja öitä ja ainoa mitä oot tehny on valittaminen??

Vierailija
13/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu naapurissa äänekäs ja hyvin suuri perhe. Asunto ei voi olla kolmiota suurempi, mutta eri ääniä on ainakin 10. Usein sieltä kuuluu "elämän ääniä" pitkälle keskiyön yli ja olen tehnyt ilmoituksia isännöitsijätoimistoon, missä on vastattu, etteivät voi tehdä asialle mitään, koska oikeus omaan kulttuuriin. Ollaan ollut jonotuslistalla uuteen asuntoon ja haettu aktiivisesti muihin kohteisiin, mutta ei ole napannut.

Vierailija
14/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaikaan ei tarvitse edes asua kerrostalossa. Mopot pöristelee yöt ja aamulla naapuri leikkaa nurmikon. Toivottavasti kesällä pääsee jo jonnekin kirjastoon tekemään etätöitä eikä kotiin, joka on pahempi kuin avokonttori.

Nukun kuulosuojaimet päässä.

Vierailija
15/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Kalliossa aamuvirkku on ympäristöään terrorisoiva friikki, kun kaikki yrittävät nukkua yhteentoista joka päivä.

Vierailija
16/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se riski, mikä kerrostaloasumisessa on. Toisaalta ei se omakotitalossakaan asuminen takaa minkäänlaista nukkumisrauhaa, jos naapureita on lähellä. Itse olen vaan hyväksynyt sen, että kerrostalossa äänet raikaa kellon ympäri. Kyllä sitä nukkuu vaikka minkälaisessa metelissä, kun on tarpeeksi väsynyt.

Joillakin se tarpeeksi väsynyt tarkoittaa sitä, että ajaa jo pyörällä ojaan ja näkee toimistossa mikrounia. Kyllä pitäisi jotain keksiä miten hiljentää kerrostalossa olevia ääniä, monella kun ei ole toista asuntomahdollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi