Kerro joku ”tuntematon” herkku! Siis sellainen mikä ei ole laajasti tiedossa ja on mahtavaa!
Mun suosikit Lidlin antipastot (paprikoiden sisällä fetaa, sellaisia napostelusnackseja) ja sitten popped cheese ”poltetut” juustonpalaset, Cittarin naksuhyllyltä. Mahtavia!
Kommentit (1381)
Yukimi daifuku, jäätelöä mochi-taikinan sisällä. Niin sairaan hyvää ja makuja on useita.
Amerikkalaisia herkkuja nämä, joita tuskin saa Suomesta, Samosa-nimiset girl scout cookies ja Cinnamon toast crunch-murot
Yufka-taikinasta tehdyt, mutta sitä ei saa kaupasta meillä.
Vierailija kirjoitti:
Klaukkalalalalainen kirjoitti:
Karjalalalainen rasvapuuro. Ohrapuuroa ja siankylkeä, herkullista.
Mä oon syönyt tätä lapsena, puurona oli kylläkin kaurapuuro. Se oli oikeasti hyvää :D
Virossa olen syönyt tattaripekonipuuroa. Oli kyllä hyvää.
Brittiläiset hot cross bun pääsiäispullat
Vierailija kirjoitti:
Riisikakut joissa on seassa pieniä mustekalan tapaisia. Aasiassa yleinen ruoka.
Aivan hirveitä. Näin ne maut voivat vaihdella. Yäk. En saisi alas.
Murskatuista mungpavuista tehty jäädyke. Vaniljaa mausteeksi. Nam.
Lemon curd sitruunatahna. Hyvää esim jätskin kanssa.
Leivoin kaurasämpylöitä, lämmitin pakkasesta papupihvin, paistoin kananmunan, kokosin hampparin, väliin myös rucolaa, tomaattia ja kurkkua. Ei kaivannut kastiketta. Olipa tosi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mämmiä (viljatuote) ja Cointreauta. Uskomattoman hyvä yhdistelmä!
Saman ajaa appelsiinimarmeladi.
Oletko joku AA-kerholainen vai liian köyhä ostaaksesi likööriä...?
Näistä tietämättä olen syönyt mämmiä paloitellun appelsiinin kanssa. Cointreu kuulostaa houkuttelevalta.
Venäläinen Heineken punatähti olut ja hevosenliha kauppahallissa. ( Kauhistus mikä vääryys).
Haltratut nahkiaiset!
Voissa paistetun lohen nahka! Valitettavasti en voi sitä enää nautiskella korkeiden kihtiarvojeni vuoksi.
En juurikaan välitä makeasta, mutta viikunahillo hyvän juuston kanssa on ihanaa.
Jätkänvelli:
Täytä iso emalimuki kaurahiutaleilla, lisää sokeri ja maito, anna imeytyä.
Tomaattivuohenjuustokeitto ja raejuusto