Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö usein niin että sovitat ihania vaatteita pukokopissa tietäen ettet osta niistä mitään?

Vierailija
03.05.2021 |

minä teen :) otan myös kuvia :) :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole aikaa tai energiaa tuollaiseen kyllä

Vierailija
2/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tee. Inhoan ylipäätään sovittamista ja sovituskopissa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastentahtoisesti sovitan edes niitä, mitkä aion ostaa, jos ovat sopivat. En yhtään tykkää.

Vierailija
4/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi ollut alennuksessa eräs minulle sopiva paita, mutta en viitsinyt mennä sovituskoppiin. Olisin kyllä ostanut sen. Saa nähdä, menenkö huomenna sovittamaan ja ostamaan.

Vierailija
5/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tankossa ne kaikki näyttää ihanilta, mutta sovituskopissa totuus paljastuu. Mitään kuvia en kyllä ota.

Vierailija
6/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löydän todella harvoin ihanis vaatteita. Jos löydän ja mulla on varaa, ostan.

Vierailija
7/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään mietin, että kun oltiin 90 luvulla teinejä, niin mentiin tyttöjen kans vaatekauppaan ja soviteltiin kaikkea hullua ja liian kallista ja otettiin kuvia. Eikä siis ostettu mitään. No ehkä joku yks halpa t-paita tuli ostettua. Hauskaa oli, naurettiin pukukopissa aina vedet silmissä. Joskus kokeiltiin jotain tätivaatteitakin vitsinä. Silloin oli aikaa vaan hengailla kaupoilla. Nyt ei enää, mutta voisin joskus tehdä uudestaan.

Vierailija
8/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sovittamista. En kyllä aikaani tuollaiseen tuhlaisi.l

Vierailija
9/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Pimeetä.

Vierailija
10/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään mietin, että kun oltiin 90 luvulla teinejä, niin mentiin tyttöjen kans vaatekauppaan ja soviteltiin kaikkea hullua ja liian kallista ja otettiin kuvia. Eikä siis ostettu mitään. No ehkä joku yks halpa t-paita tuli ostettua. Hauskaa oli, naurettiin pukukopissa aina vedet silmissä. Joskus kokeiltiin jotain tätivaatteitakin vitsinä. Silloin oli aikaa vaan hengailla kaupoilla. Nyt ei enää, mutta voisin joskus tehdä uudestaan.

Olin itse joskus vaatekaupassa, kun myyjä läksytti tuollaisia teinejä (eli on niillä nykyisinkin samat elkeet) että ei ne vaatteet ole mitään leluja, niitä sovitetaan vain jos aiotaan ostaa ja pelleilyt sikseen. Ajoi ne ulos. Ihan oikein.

Vierailija
11/22 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Silloin olen vain tositarkoituksella liikkeellä.

Vierailija
12/22 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttiiko joku ihan tosissaan vaatteiden sovittamisesta????

Vierailija
13/22 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Yhdelläkään työssäkäyvällä, perheellisellä aikuisella ihmisellä ei ole tällaiseen aikaa. Kuulostaa teini-ikäisten jutulta.

Vierailija
14/22 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, innostuisin kuitenkin, jos joku vaate sopisi hyvin ja sitten en olisi ostamassakaan sitä. Olen yleensä kaupoilla liikkeellä aina tositarkoituksella, jos huomaankin, että joku vaate oliskin hyvä.

Vierailija
15/22 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Yhdelläkään työssäkäyvällä, perheellisellä aikuisella ihmisellä ei ole tällaiseen aikaa. Kuulostaa teini-ikäisten jutulta.

Ei kai sua teoreettisesti kukaan estäisi pitämästä tyttöjen iltapäivää, jossa tekisitte noin? Edellyttäen toki, että saat lapsenvahdin.

Vierailija
16/22 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen perheellinen äiti vastaa että en.

Muistan kyllä ajan ennen lapsia noin 27.vuotiaana, kun tällainen oli ihan hauskaa välillä. Mutta nyt 13 vuotta myöhemmin tuntuu ajanhukalle.

Nyt sovittaisin sellaisia vaatteita, jotka haluaisin nyt tai joskus ostaa. En siis menisi enää koppiin tunnelmoimaan mitään fiilisjuttuja vaatteet päällä, jotka eivät ole tyyliäni.

Vierailija
17/22 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

t. M-49

Vierailija
18/22 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt verkkokaupan, jonka vaatteita minun ei tarvitse edes sovittaa, ja se on suunnaton helpotus. Vihaan sovituskoppeja.

Vierailija
19/22 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vaatekaupassa sovittelemassa ainakaan viiteen vuoteen.

Vierailija
20/22 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona ompelukone ja saumuri. Ostan sen mikä miellyttää silmää ja muokkaan sitä kotona sopivammaksi. Harvoin on tullut hutiostoja.