Minkälaisia kokemuksia teillä on pyykkietikasta? Mulla ensimmäinen koneellinen menossa.
Minkälaisia kokemuksia teillä on pyykkietikasta? Ostin tänään ensimmäisen pyykkietikan kaupasta ja laitoin heti koneellisen pyykkiä. Kone on valmis 10 minuutin päästä. Odotan jännityksellä.
Kommentit (29)
Ihan tavallinen etikka on parasta. Lähtee treenivaatteista tuhditkin hienhajut.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä pyykkietikka tummentaa pyykkikoneen annostelukotelon mustaksi... Mutta vaatteet tuntuu tykkäävän
Enpä ole tollasesta ennen kuullut.
Käytän etikkaa ilman eteeristä öljyä. Toimii kun laittaa vain vähän sitä etikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yli ylistetty tuote. Olen paria eri laatua testannut kun tuloksen piti olla niiiiiiiiin raikas ja niiiiiiiiin puhdas. No joo, vaatteisiin jäi silti kylläkin etikan tuoksu. Ei vahva mutta haisin silti etikalta.
Olet annostellut ihan liikaa jos kuivissa vaatteissa haisee etikka.
Niinpä. Sitä laitetaan pieni loraus huuhteluainelokeroon.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo pyykkietikka jotain tavallista etikkaa, joka vain hinnoiteltu ylikalliiksi?
Tavallista, hajustettua etikkaa.
Kiitos linkistä ja vinkeistä. Ostan jostain eteeristä öljyä.
Ripustin äsken pyykit ja vaikuttaa lupaavalta. Pyykit tuntuvat pehmeiltä ja raikkailta, eivätkä tuoksu etikalta. Tässä kaupan etikassa on hyvä tuoksu. Olen tottunut käyttämään hajusteettomia pesuaineita, mutta tässä tuoksu ei ole häiritsevä. Se on hyvin mieto, eikä ollenkaan pistävä kuten monissa hajusteellisissa huuhteluaineissa.
ap.
Luin, että pyykkietiikkaa. Juuri vitsailtu lasten kanssa meidän rasistisesta pyykkikaapista, jossa vaaleat ylhäällä ja tummat alhaalla...🤦🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä. Käytän kyllä ihan tavallista väkiviinaetikkaa johon lisään eteeristä öljyä jos haluan tuoksua. Paljon halvempaa.
Minäkin olen siirtynyt tähän.
Käytän pyykkietikkaa vain liinavaatteiden ja pesurättien pesussa. Froteepyyhkeet kaipaavat mielestäni huuhteluaineen, samoin puuvillaa- ja keinokuituvaatteet.
🇺🇦🇮🇱
En ole koskaan laittanut pyykkietikkaan vettä sekaan, sinnehän se veden sekaan menee pesukoneeseen.