Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas ostaa väärän tuotteen.

Vierailija
03.05.2021 |

Ja kehtaa syyttää siitä oikeasti kaupan henkilökuntaa. 😂 Henkilökuntako sen tuotteen otti hyllystä ja osti asiakkaan puolesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän valuu kyynel silmästä siksi, että joku näkee asiakseen naukua siitä vauviksella...

Vierailija
2/6 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki on jonkun toisen vika. Tällä palstalla tuntuu usein kokoontuvan mammat joiden äiti, mies, esimies, työkaverit ja naapurit ovat kaikki väärässä ja he yksin oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän valuu kyynel silmästä siksi, että joku näkee asiakseen naukua siitä vauviksella...

Ja pahoitit siitä mielesi kun kerroin tästä vauviksella....

Vierailija
4/6 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikki on jonkun toisen vika. Tällä palstalla tuntuu usein kokoontuvan mammat joiden äiti, mies, esimies, työkaverit ja naapurit ovat kaikki väärässä ja he yksin oikeassa.

Älä unohda noiden mammojen mielialalääkkeitä. Ne lihottaa.

Vierailija
5/6 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. No tarkemmin tietämättä, mistä on kyse, niin kyllä, joskus se ON kaupan vika - tuotteessa on puutteellinen seloste, puuttuu suomenkielinen etiketti (joka lain mukaan pitää olla) tai hyllyssä on väärät tiedot tuotteen kohdalla.

Ja silloin se nyt vaan on niin, että kaupan on se tuote syytä vaihtaa. Otan osaa, ap.

Tietysti huolimattomuuttaan väärän tuotteen ostava saisi kyllä olla liikkeellä aika nöyrällä asenteella, ja silloin - jos tuote on pakkauksessaan ja myytävissä uudelleen - kauppiaana ainakin suostuisin vaihtamaan sen.

Kyse on loppupeleissä asiakassuhteesta ja -palvelusta.

Vierailija
6/6 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. No tarkemmin tietämättä, mistä on kyse, niin kyllä, joskus se ON kaupan vika - tuotteessa on puutteellinen seloste, puuttuu suomenkielinen etiketti (joka lain mukaan pitää olla) tai hyllyssä on väärät tiedot tuotteen kohdalla.

Ja silloin se nyt vaan on niin, että kaupan on se tuote syytä vaihtaa. Otan osaa, ap.

Tietysti huolimattomuuttaan väärän tuotteen ostava saisi kyllä olla liikkeellä aika nöyrällä asenteella, ja silloin - jos tuote on pakkauksessaan ja myytävissä uudelleen - kauppiaana ainakin suostuisin vaihtamaan sen.

Kyse on loppupeleissä asiakassuhteesta ja -palvelusta.

Juu tottakai annetaan kalliimpi tuote tilalle kun osti väärän halvan tuotteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi