Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oviripustimen/ovinaulakon asentaminen

Vierailija
03.05.2021 |

Tilasin tuollaisen ovinaulakon eli naulakko mikä laitetaan ovenkarmista roikkumaan. Se oli juuri sopivan kokoinen ja sujahti napakasti ovenkarmiin kiinni. MUTTA eihän tuo ovi mene nyt kiinni! Eli siis mikä idea tuollaisessa on kun ei saa ovea kiinni :D ja jos laitan sen kaapin ovenkarmiin, niin kaapin ovi on taas liian "ohut" tuolle, joten se ei asetu tukevasti. Eihän tuossa nyt ollutkaan sitten mitään järkeä.....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suljetulla?

Vierailija
2/5 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puetkoitse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olen tosin nähnyt niin väjiä ovia että tuo homma toimii. Itse laitoin naulakon oveen, joka on aina auki.

Vierailija
4/5 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis ei mitään järkeä tuossa naulakossa kun ei ole ollenkaan käytännöllinen varmasti suurimpaan osiin ovista :D kai se sitten on laitettava tuohon kaapin oveen mutta ikävästi kolisee kun ei asetu hyvin noihin karmeihin. Eipä kummonen keksintö.... Ap

Vierailija
5/5 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpaan sinä nyt sitä asennat, oven karmeihin vai oveen?

Meillä on asunnossa sellaiset ovet, joihin ei voi tuollaista ovinaulakkoa asentaa. Niissä on siis sellainen "pykälä", joka nousee karmia vasten. Nuo ovinaulakot on tarkoitettu oviin, jotka menevät kokonaisuudessaan ovenkarmin alle (toki vaatii vielä sen, että oven yläosan ja karmin väliin jää riittävän suuri väli, mutta muutama milli riittää)