Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että toisen bussikorttia ei voi ladata toinen ihminen?

Vierailija
03.05.2021 |

Annoin poikaystävälle 20€rahaa kun hän oli ärrälle menossa muutenkin. Olisi samalla ladannut bussikorttini. Kun palasi, sanoi ettei toisen nimissä olevaa korttia saa ladata muut. Kotimatkalla väitti hukanneensa sen rahan. "Oho se varmaan tippu taskusta kun kaivoin röökit, sori" Sitä korttiani ei sentään hukannut. Mutta aistin hänestä kyllä kun hän valehtelee ja nyt taisi olla näin (?)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Onko ennenkin "hukannut" eli varastanut sinulta rahaa?

Vierailija
2/9 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän yhdenkään lapsen bussikortti tulisi ikinä ladatuksi, jos vanhempi ei voisi siihen ladata rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olet kimpassa valehtelevan varkaan kanssa. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
4/9 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse jostain henkilökohtaisesta, tai haltijakohtaisesta HSL:n kortista? Kumpiakin voi muut ladata.

Vierailija
5/9 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa avauksissa auttaisi myös se, että missä korttia yritetään ladata. Helsingin seutu? Tampere? Turku?

Vierailija
6/9 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole totta. Olen hoitanut työpaikan korttien lataamisen ja omaa korttiani monta vuosikymmentä. Missään latauspaikassa ei mitenkään ole ikinä puututtu siihen, kenen kortti on. Ei myöskään automaatti kysy mitään. Olen pahoillani ap, että sinun ystäväsi valehteli sinulle ja todennäköisesti varasti sen rahan.

Vierailija
7/9 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisissa avauksissa auttaisi myös se, että missä korttia yritetään ladata. Helsingin seutu? Tampere? Turku?

Ihan Tampereen joukkoliikenteen kahden vyöhykkeen lippua

Ap

Vierailija
8/9 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan Tampereen joukkoliikenteen kahden vyöhykkeen lippua

Ap

Voi ladata ärrällä. Jopa netissä sinne palveluun voi liittää perheenjäsenten kortteja ja laitailla ristiin. Toisen korttiakin voi käyttää jos siinä ei ole henkilökohtaista etua, kuten opiskelija, eläkeläinen jne.

Vierailija
9/9 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ladannut mun pojan kortille sekä kautta  että arvoa.  HSL:n kortista kyse siis. Ainoa mikä ei onnistu on maksaminen omasta työmatkasaldosta toisen kortille.