Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työkaveri ei arvosta minua?

Vierailija
03.05.2021 |

Mikä voisi olla syynä siihen, että kollega pitää minua jotenkin huonompana ja "tyhmempänä" kuin muita. Asia ilmenee hyvin vaivihkaisesti siten, että jos kommentoin jotain asiaa, niin hän ei vastaa minulle mitään, pitää itsestäänselvyytenä tai väheksyy kommenttiani, mutta jos joku hänen arvostamansa henkilö sanoisi saman asian, niin yhtäkkiä se olisikin todella fiksu kommentti. Miten voisin muuttaa tätä suhtautumistapaa vai pitääkö minun vain ponnistella enemmän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi ja syy oli iloisuus, parempi ulkonäkö ja hyvä työssä. Matki myös minua kaikessa, vaikka samalla myös väheksy.

Vierailija
2/7 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on jatkunut jo pitkään ja joskus se huvitti melkein ja otin sen huumorilla. Ehkä mun on vain parempi pitää suuni kiinni, kun kaikki sanomani asiat ovat "roskaa" sen minua väheksyvän mielestä ja pitäisi olla aina sellainen korkeampistatuksinen henkilö sanomassa ne tismalleen samat asiat. Hukkaan siis aikaani vaivaamalla päätäni asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli toi ja syy oli iloisuus, parempi ulkonäkö ja hyvä työssä. Matki myös minua kaikessa, vaikka samalla myös väheksy.

En osaa asemoida itseäni suhteessa muihin, mutta olen saanut ihan hyvää palautetta muualta. Ehkä syy jää mysteeriksi. Sen olen huomannut, että miehen sanomana sama asia on yleensä jotenkin "oikeampaa tietoa" kuin minun sanomanani. En ollut edes ainoa nainen, joka on joutunut saman kohtelun kohteeksi.

Vierailija
4/7 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikea aika kun miettiii esim jotain peruskoulu aikaa jossa kaikki ovat teini iässä ja jossa tunteiden näyttäminen on huono asia. Se voi vaikuttaa myöhäisempiin hetkiin rakentaa esiim luottamussuhteita muihin ihmisiiin.

Vierailija
5/7 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä kynttilää vakan alla ja ilmaisen itseäni todella epävarmasti, sillä olen perfektionisti, joka tarkistaa kaiken aina useasta lähteestä, ennen kuin edes uskallan kommentoida mitään. Ehkä minusta tulee epävarmuuteni vuoksi "tyhmä" vaikutelma, mutta syy on se, että haluan olla aina mahdollisimman tarkka kaikkien yksityiskohtien kanssa ennen kuin kommentoin mitään.

Vierailija
6/7 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis syy oli todellisuudessa se että pidät meteliä itsestäsi ja vaadit huomiota, pidät itseäsi muita parempana (kuka oikeasti vertailee johonkin random työkaveriin ulkonäköään) ja nuoleskelet pomojen p3rseitä.

Vierailija
7/7 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse ponnistella ollaksesi 'parempi'. Tuollaisten kanssa se ei päde. Itselläkin siitä kokemusta. Kaikkia ei voi miellyttää, ja hän käyttäytyy huonosti. Älä välitä hänen temppuilustaan, fiksut näkevät kyllä vikaa hänessä eikä sinussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä