Miksei kukaan kerro, kuinka moni on joutunut sairaalahoitoon koronarokotteen takia?
Miksei kukaan kerro, kuinka moni on joutunut sairaalahoitoon koronarokotteen takia?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kerrotaan. https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…
Ei ole kukaan mennyt ap:lle suoraan kertomaan, itse olisi pitänyt tieto etsiä = "miksei kukaan kerro!"
Eihän tuolla ole eritelty, kuinka moni on joutunut sairaalahoitoon. Mutta sovitaan, että nuo 818 vakavasta haitasta ilmoittanutta ovat joutuneet sairaalahoitoon. Eli rokote on vienyt sairaalaan enemmän kuin korona.
Tuollaista paskarokotetta ei pitäisi kenenkään ottaa.
Mitä ihmettä sä selität? Koronaan on pelkästään kuollut enemmän ihmisiä kuin tuo.
Lisäksi : "Fimeassa on 27.4.2021 mennessä käsitelty 61 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen. Neljä potilaista oli saanut Modernan, kahdeksan Vaxzevrian (AstraZeneca) ja loput 49 Comirnaty -rokotteen. 21 potilaalla ei ilmennyt rokottamisen jälkeen selkeitä oireita, ja menehtymisen arvioitiin liittyvän ensisijaisesti muihin sairauksiin. 26:lle potilaalle ilmaantui oireita, kuten kuumetta tai yleisvoinnin heikkenemistä rokottamista seuraavina päivinä. Vaikka heidän katsotaan menehtyneen pitkälle edenneisiin perussairauksiin tai niiden komplikaatioihin, rokotteen mahdollista myötävaikuttavaa roolia ei voida täysin poissulkea. Useammasta ilmoituksesta odotetaan lisätietoja tapahtumien kulusta ja potilaan perussairauksista."
Rokotteen myötävaikuttavaa roolia ei voida täysin poissulkea, joten nämä lasketaan rokotekuolemiksi.
Kyllä tässä nyt aika eri luvuista puhutaan kun vertaillaan taudin ja rokotteen tappavuutta. Ja kun otetaan vielä huomioon, että koronarokotteen on saanut yli kymmenkertainen määrä ihmisiä verrattuna koronan sairastaneisiin niin tyhmempikin voi nähdä, että rokotteen ottaminen on huomattavan paljon turvallisempaa. Ellei haluta elää täydessä lockdownissa siihen asti, että tauti on kadonnut.
Jos rokote tappaisi samalla tehokkuudella kuin korona itse (Suomessa n. 1%), meillä pitäisi olla rokotekuolemia yli 15 000 kpl eikä 60.
Tämähän ei pidä paikkaansa. Koronakuolemat rekisteröidään yläkanttiin. Jos on saanut positiivisen tuloksen kuukautta ennen kuolemaa, vanhus rekisteröidään koronaan kuolleeksi, vaikka kuolisikin vanhuuteen tai pitkäaikaissairauksiin. Jos vanhus kuolee rokotusta seuraavana päivänä, hän kuolee vanhuuteen tai pitkäaikaissairauksiin, ei rokotteeseen.
No ei, tämä(kin) on kumottu vaikka kuinka moneen kertaan ja sä vaan jaksat jatkaa. Jos se vanhus kuolee rokotteesta seuraavana päivänä, se kirjataan vaikeaksi haittavaikutukseksi ja sillä selvä. Koronakuolemaa taas ei kirjata, jos koronasta on jo parantunut, kun kuolee.
Ei ole mitään kumottu. Kyllä nämä kuolemat tilastoidaan vääristellen edelleen.
Sun mielestä se on vääristelyä, mutta se ei ole muuta kuin perus kuolinsyyn kirjausta. Se, että päivittäin ilmoitetut kuolemat eivät ole virallisia lukuja taas johtuu siitä, että tilasto tarkentuu viiveellä, sekään ei ole vääristelyä. Sieltä tippunee joitakin pois, mutta vain joitakin, ei tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronalampaiden argumentaatio perustuu näille: "...no-no-noku THL sanoo, että näin pitää nyt tehdä."
"Ky-ky-kyllä media olisi kertonut rehellisesti meille kaikesta, jos olisi jotain kerrottavaa."
"Ka-ka-kaikki vastaan olevat tutkimukset on foliohattuilua ja salaliittoöyhötystä. En minä semmosii, kun minä oon kunnon kansalainen ja tottelen kiltisti, mitä herrat minua käskee tekemään."
Kyllä ne kaikki tutkimustuloksin vahvistettavissa oöevat argumentaatiot on niiden ”lampaiden”, kun taas rokote”kriittisten” argumentaatiot on ”Ei varmasti kukaan kerro totuutta” ja ”Asiantuntija x sanoo näin youtubessa, mutta se hiljennetään valtion taholta”.
Voi sinua pienta :) kun "lampailla" ei ole ollut viela esittaa ensimmaistakaan todistetta
Tässäkin ketjussa niitä on jo monta. Olet kyllä erityisen outo, kun ajattelet, että möyhöttämällä olet jotenkin uskottavampi.
? Missa? Puhutaan vain sanomalehdista , mediasta. Missa todisteet?
Edes teholla olevat eivat tieda mista kuolema johtuu, koska he hoitavat pneumokokkia, keuhkotulehdusta yms. Kukaan ei tee ruumille jalkikateen testauksia ja vaikka tekisi ei sita kertoa sinulle eika tehon henkilokunnalle.
möyhöttämällä keksitko taman sanan ihan itse?Ihan kun katsot niitä linkkejä. Miksi ruumiille tehtäisiin sairaalassa testauksia? Jos korona pos. kuolee sairaalassa vaikkapa keuhkotulehduksern, on se koronakuolema. Jos potilasta ei ole testattu koronapos., mutta oireet sopivat ja muut mahdolliset taudit on poissuljettu, on se koronakuolema. Jos syöpäsairas kuolee korina positiivisena, on se kotonakuolema. Jos taas postestin saanut kuolee auton alle ( tiedän, tää on sun lempiväite) kk pos.tuloksesta, ei se ole koronakuolema. Jos tyyppi kuolee koronarokotteesta seuraavana päivänä, se on vaikea haittavaikutustilastossa ainakin kunnes kuolinsyy vahvistetaan.
Tamakin voi tulla sinulle yllatyksena, mutta keuhkotauti/kuume on ihan ilman koronaa ja siihen on kuollut ihmisia aina. Nuoria, vanhoja, sairaita, terveita.
Tilasto ei ole pateva. Se on yhta pateva kuin koronatesti 50/50.
Mutta se on mulle ihan sama. Kaikki uskoo mihin uskoo. Mina uskon faktoja.
Ja rokotetta vastustan eettisista syista. Elaintestaus ja gmo ei sovi minun almanakkaan.
Tasta on turhan kiistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronalampaiden argumentaatio perustuu näille: "...no-no-noku THL sanoo, että näin pitää nyt tehdä."
"Ky-ky-kyllä media olisi kertonut rehellisesti meille kaikesta, jos olisi jotain kerrottavaa."
"Ka-ka-kaikki vastaan olevat tutkimukset on foliohattuilua ja salaliittoöyhötystä. En minä semmosii, kun minä oon kunnon kansalainen ja tottelen kiltisti, mitä herrat minua käskee tekemään."
Kyllä ne kaikki tutkimustuloksin vahvistettavissa oöevat argumentaatiot on niiden ”lampaiden”, kun taas rokote”kriittisten” argumentaatiot on ”Ei varmasti kukaan kerro totuutta” ja ”Asiantuntija x sanoo näin youtubessa, mutta se hiljennetään valtion taholta”.
Voi sinua pienta :) kun "lampailla" ei ole ollut viela esittaa ensimmaistakaan todistetta
Tässäkin ketjussa niitä on jo monta. Olet kyllä erityisen outo, kun ajattelet, että möyhöttämällä olet jotenkin uskottavampi.
? Missa? Puhutaan vain sanomalehdista , mediasta. Missa todisteet?
Edes teholla olevat eivat tieda mista kuolema johtuu, koska he hoitavat pneumokokkia, keuhkotulehdusta yms. Kukaan ei tee ruumille jalkikateen testauksia ja vaikka tekisi ei sita kertoa sinulle eika tehon henkilokunnalle.
möyhöttämällä keksitko taman sanan ihan itse?Ihan kun katsot niitä linkkejä. Miksi ruumiille tehtäisiin sairaalassa testauksia? Jos korona pos. kuolee sairaalassa vaikkapa keuhkotulehduksern, on se koronakuolema. Jos potilasta ei ole testattu koronapos., mutta oireet sopivat ja muut mahdolliset taudit on poissuljettu, on se koronakuolema. Jos syöpäsairas kuolee korina positiivisena, on se kotonakuolema. Jos taas postestin saanut kuolee auton alle ( tiedän, tää on sun lempiväite) kk pos.tuloksesta, ei se ole koronakuolema. Jos tyyppi kuolee koronarokotteesta seuraavana päivänä, se on vaikea haittavaikutustilastossa ainakin kunnes kuolinsyy vahvistetaan.
Tamakin voi tulla sinulle yllatyksena, mutta keuhkotauti/kuume on ihan ilman koronaa ja siihen on kuollut ihmisia aina. Nuoria, vanhoja, sairaita, terveita.
Tilasto ei ole pateva. Se on yhta pateva kuin koronatesti 50/50.Mutta se on mulle ihan sama. Kaikki uskoo mihin uskoo. Mina uskon faktoja.
Ja rokotetta vastustan eettisista syista. Elaintestaus ja gmo ei sovi minun almanakkaan.
Tasta on turhan kiistella.
Mikä väli sillä on mikä osa siihen rokotteeseen otetaan siitä viruksesta? Eettiset syyt, joopa joo. Tosi faktapohjaisesti olet liikkeellä. Turha kiistellä? Miksi sä sit kiistelet?
Kukin voisi jättää ennen rokotusta kotiin löydettäväksi päivätyn lapun, että lähti koronapiikille ja jos kuolee parin viikon sisällä rokotuksesta, niin viimeisenä toiveena on että esim. kuolinilmoituksessa mainitaan rokotuspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko on kuollut keuhkokuumeeseen 2020-2021?
Tuttu terve aktiivinen vanhus kuoli 2pv rokotuksesta.
Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta vanhuksia kuolee jatkuvasti. Se on ajallinen sattuma, syytä ei varmastikaan todettu, joten ei epäselvyyttä.
Miettikääpäs kuinka paljon näitä "ajallisia yhteensattumia" on joissa rokotettu kuolee kohta rokotteen saamisen jälkeen, mutta ei merkitä rokotekuolemaksi. Voisi tuo lukema 61 moninkertaistua.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin kyllä ihmisiltä kriittisyyttä.
Kun edes päättäjät eivät luota tähän rokotteeseen vaan keksivät mitä kummallisempia selityksiä sille, miksi rokotesuojan muodostumisenkin jälkeen on noudatettava kaikkia rajoituksia. Samaan aikaan jos minä toteaisin, että rokote ei estä levittämästä tautia, tullaan minua haukkumaan rokotevastaiseksi...
Mitäs ne nyt muka on keksineet? Miten tämä liittyy rokotteeseen luottamiseen?
Mitä tällä tiedolla kukaan mitään tekisi?
Itselleni nousi melko rapsakka kuume rokotuksen jälkeisenä päivänä, lähemmäs 39 astetta. Sehän kertoo vain siitä, että elimistö reagoi ja vasta-aineita kehittyy. Näin on käynyt kerran aikaisemminkin jäykkäkouristusrokotteen jälkeen.
Jotenkin hauska tämä ajallisen yhteensattuman jankuttaja.
Ihan THL sivuilla sanotaan että koronakuolemaksi kirjataan kuolema joka on sattunut 1kk sisällä positiivisesta koronatestistä ja johon terveydenhoitohenkilöstö arvioi koronan vaikuttaneen.
Tässä ei ajallinen yhteensattuma voi olla vaikuttajana tilastointiin.
Rokotteen saannin jälkeinen sairaalareissu tai kuolema josta ei voida poissulkea rokotteen myötävaikutusta taas on puhtaasti ajallista yhteensattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.stat.fi/til/kuol/2020/kuol_2020_2021-04-23_tie_001_fi.html
Tassa teille kamalat luvut. Kuolleisuus on kasvoi tana pandemia aikana Suomessa hurjasti! 1 539 turhaan menetettya henkea enemman. Moniko niista oli syopapotilas, joka ei saanut hoitoa. Mt potilas, joka vei itseltaan hengen. Viinaan meneva, joka teloi itsensa kotona. Vanhus, joka ei uskaltanut hakea apua ja hoitoa ajoissa. Tai hammassarkyinen, joka ei paasty hammaslaakarille. Siihenkin voi kuolla.
Kylla nama henget olisivat voineet olla viela keskuudessamme, mutta eivat ole. Koska hopsot lietsovat pelkoa ja hysteriaa.Silloin, kun katsotaan kaikkia kuolemia vuosia taaksepäin, on ihan turha väittää, että poikkeamat eivät olisi pandemiasta. Täysin turhaa, varsinkin, kun poikkeamat ovat yksyhteen aaltojen kanssa. Ja se kuolinsyy edelleen kirjataan, joten 🤷♀️ Kyllähän sä voit selittää peloissasi itsellesi kaiken omaan agendaasi sopivasti, mutta ei sitä kannata faktana toitottaa, se kun saa sut näytämään tyhmältä. https://yle.fi/uutiset/3-11829569
Tyhmyys kortti vedetty. Pojot sulle.
Sina kun olet asiantuntija niin keksit varmaan sen, etta poikkeusolot aiheuttavat poikkeuksia. Koti on vaarallisin paikka.
Sehan on virallisesti myonnetty, etta testi ei ole 100% pateva.
Ja mulla ei ole pelattavaa. Koronan olen sairastanut enka ota rokotteen kanssa riskia.
Mutta niinhan se on, etta kun ei ole enaan muuta sanottavaa aletaan haukkumaan ja toivomaan toisille kuolemaa. Koskee aika montaa palstalaista.
En ole hippi, mutta hei peace. Mina en toivo kenelekkaan mitaan pahaa
Palaan nyt elamani pariin. Nauttimaan auringosta, lammosta ja pinja coladasta. Cheers <3
Mitä väliä jollain koronalla muutenkaan on jos kuitenkin pilaat terveytesi alkoholilla.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteen aiheuttamia sairaalahoitotapauksia on varmuudella vähemmän kuin sokerin, rasvan ja alkoholin aiheuttamia.
Ei varmaan kannata tosiaan rokotetta pelätä jos kuitenkin työntää tuollaista skeidaa suuhunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella ne jotka puhuu rokotetta vastaan puhuvat lahteiden kera. Myonteiset vaan huutelevat mututuntumaa.
Mennyt saalittavaksi tama.
Mun lahipiirissa ~30/40v ja terveet rokotetut ovat voineet rokotteen jalkeen huonosti.
Tuon ikäisiä perusterveitä ei ole juuri edes rokotettu, joten puhut täyttä potaskaa, jos sinun lähipiirissäsi on muka runsaastikin heitä.
T. 52v, eka rokotus ensi viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko on kuollut keuhkokuumeeseen 2020-2021?
Tuttu terve aktiivinen vanhus kuoli 2pv rokotuksesta.
Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta vanhuksia kuolee jatkuvasti. Se on ajallinen sattuma, syytä ei varmastikaan todettu, joten ei epäselvyyttä.
Miettikääpäs kuinka paljon näitä "ajallisia yhteensattumia" on joissa rokotettu kuolee kohta rokotteen saamisen jälkeen, mutta ei merkitä rokotekuolemaksi. Voisi tuo lukema 61 moninkertaistua.
No itseasiassa se luultavasti on jo tuplat kun tiedetään, että ilmoituksista on käsitelty vasta puolet. Julkisesti siis näkyy tällä hetkellä vain puolet ilmoituksista.
Ei, kun julkisesti näkyy kaikki ja niistä tippuu pois tai asettuu oikeaan kohtaan sit ne, jotka eivät ole oikeita, tarkistuksen jälkeen. Tääkin piti vääntää taas päin honkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kerrotaan. https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…
Ei ole kukaan mennyt ap:lle suoraan kertomaan, itse olisi pitänyt tieto etsiä = "miksei kukaan kerro!"
Eihän tuolla ole eritelty, kuinka moni on joutunut sairaalahoitoon. Mutta sovitaan, että nuo 818 vakavasta haitasta ilmoittanutta ovat joutuneet sairaalahoitoon. Eli rokote on vienyt sairaalaan enemmän kuin korona.
Tuollaista paskarokotetta ei pitäisi kenenkään ottaa.
Mitä ihmettä sä selität? Koronaan on pelkästään kuollut enemmän ihmisiä kuin tuo.
Lisäksi : "Fimeassa on 27.4.2021 mennessä käsitelty 61 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen. Neljä potilaista oli saanut Modernan, kahdeksan Vaxzevrian (AstraZeneca) ja loput 49 Comirnaty -rokotteen. 21 potilaalla ei ilmennyt rokottamisen jälkeen selkeitä oireita, ja menehtymisen arvioitiin liittyvän ensisijaisesti muihin sairauksiin. 26:lle potilaalle ilmaantui oireita, kuten kuumetta tai yleisvoinnin heikkenemistä rokottamista seuraavina päivinä. Vaikka heidän katsotaan menehtyneen pitkälle edenneisiin perussairauksiin tai niiden komplikaatioihin, rokotteen mahdollista myötävaikuttavaa roolia ei voida täysin poissulkea. Useammasta ilmoituksesta odotetaan lisätietoja tapahtumien kulusta ja potilaan perussairauksista."
Rokotteen myötävaikuttavaa roolia ei voida täysin poissulkea, joten nämä lasketaan rokotekuolemiksi.
Kyllä tässä nyt aika eri luvuista puhutaan kun vertaillaan taudin ja rokotteen tappavuutta. Ja kun otetaan vielä huomioon, että koronarokotteen on saanut yli kymmenkertainen määrä ihmisiä verrattuna koronan sairastaneisiin niin tyhmempikin voi nähdä, että rokotteen ottaminen on huomattavan paljon turvallisempaa. Ellei haluta elää täydessä lockdownissa siihen asti, että tauti on kadonnut.
Laskin että pienin riski on välttää sekä rokotetta että koronaa.
Kerro millä kaavalla laskit. Perustele parametrit.
Kaavalle on tällä palstalla käyttöä.
On syytä olettaa, että suurin osa vakaviksi haitoiksi luokitelluista tapauksista on vaatinut sairaalahoitoa. Näin se on jenkeissäkin ollut, näkee VAERS tietokannasta.
On se jännä että rokotekuolemien kohdalla muistetaan, että "vanhuksia kuolee jatkuvasti", mutta koronan kohdalla taas mennään massahysteriaan että vaan yksikään 95v perussairas kuolisi viikkoa aikaisemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä raskaana olleet ovat saaneet merkittävissä määrin keskenmenoja rokotuksen jälkeen. Ja monilla naisilla raportoitu kuukausien taukoa kuukautisissa rokotuksen jälkeen. Moderni keino väestönkasvun hillitsemiseksi?
Suomessa nuoria ei vielä rokoteta, joten vaikutukset ilmaantunee myöhemmin. Tietenkään haittavaikutuksista ei kerrota avoimesti. Sehän saattaisi saada järkevät ihmiset perääntymään rokotteen ottamisesta.
Kuinka nuorista puhut? Minä olen kolmekymppinen ja sain rokotteen 2,5 viikkoa sitten. Nyt viikonloppuna ovulaatio ihan ajallaan. On myös sairaalahenkilökunnasta iso osa nuoria🤓
Edelleen se, ettei jokainen yksilö saa oireita, ei tarkoita, etteikö monet saisi. Jos nuoret hoitajat eivät uskalla puhua sairaalaan joutuneista rokotetuista, miten he uskaltaisivat puhua itselleen tulleista vaikutuksista yhtään sen enempää?
Jos huomattavan moni rokotettu joutuisi sairaalaan, siitä varmasti kirjoitettaisiin. Joku itse sairaalaan joutunut ottaisi varmasti yhteyttä iltapuluun tai seiskaan ja haluaisi kertoa tarinansa.
Kuolleet ei paljon pulise. Media ja THL sensuroi ja piilottelee minkä kerkeää. Ja hallitus.
Kuolleilla ei ole omaisia vai THL ja media lahjoo heidät hiljaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella ne jotka puhuu rokotetta vastaan puhuvat lahteiden kera. Myonteiset vaan huutelevat mututuntumaa.
Mennyt saalittavaksi tama.
Mun lahipiirissa ~30/40v ja terveet rokotetut ovat voineet rokotteen jalkeen huonosti.
Tuon ikäisiä perusterveitä ei ole juuri edes rokotettu, joten puhut täyttä potaskaa, jos sinun lähipiirissäsi on muka runsaastikin heitä.
T. 52v, eka rokotus ensi viikolla
30-34-vuotiaista on rokotettu jo 9,8 prosenttia
35-39-vuotiaista 11,8
40-44-vuotiaista 15,2
Aika suuri joukko rokotettuja tuon ikäisiä jo kertyy.
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/vaccreg/cov19cov/summary_cov19ageare…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä raskaana olleet ovat saaneet merkittävissä määrin keskenmenoja rokotuksen jälkeen. Ja monilla naisilla raportoitu kuukausien taukoa kuukautisissa rokotuksen jälkeen. Moderni keino väestönkasvun hillitsemiseksi?
Suomessa nuoria ei vielä rokoteta, joten vaikutukset ilmaantunee myöhemmin. Tietenkään haittavaikutuksista ei kerrota avoimesti. Sehän saattaisi saada järkevät ihmiset perääntymään rokotteen ottamisesta.
Ei pidä paikkaansa! Raskaana olevia rokotetaan monissa maissa, koska siitä ei ole raportoitua haittaa.
Suomessa ei kuitenkaan toistaiseksi rokoteta raskaana olevia, eikä siihen suositella, ellei ole tyyliin todella pahassa riskiryhmässä.
No ketä Suomessa rokotetaan muka? Suomen rokotetoedoilla ei tee yhtään mitään.
No minulle on sanottu, kun olen tällä hetkellä raskaana, että raskaana olevia ei suositella rokottamaan, kun ei olla varmoja sen turvallisuudesta sikiölle. Hassua, että näin myönnetään raskaana olevien kohdalla, mutta ei muiden ihmisten.
Tämä on sama kaikkien lääkkeiden kohdalla ja käytäntö johtuu ihan siitä, että mitään lääkettä ei voi suositella käytettäväksi sellaisilla ihmisryhmillä, joilla sitä ei ole testattu. Ja kun raskaana olevilla ei saa tehdä lääketutkimuksia, lopputulos on tämä. Mitään sen mystisempää tähän ei liity.
Ihan kun katsot niitä linkkejä. Miksi ruumiille tehtäisiin sairaalassa testauksia? Jos korona pos. kuolee sairaalassa vaikkapa keuhkotulehduksern, on se koronakuolema. Jos potilasta ei ole testattu koronapos., mutta oireet sopivat ja muut mahdolliset taudit on poissuljettu, on se koronakuolema. Jos syöpäsairas kuolee korina positiivisena, on se kotonakuolema. Jos taas postestin saanut kuolee auton alle ( tiedän, tää on sun lempiväite) kk pos.tuloksesta, ei se ole koronakuolema. Jos tyyppi kuolee koronarokotteesta seuraavana päivänä, se on vaikea haittavaikutustilastossa ainakin kunnes kuolinsyy vahvistetaan.