Miksi vanhat vaatteet alkaa näyttää niin kauheilta, kun ne laittaa päälle pitkästä aikaa
Vaikka eivät olisi kovin kuluneitakaan, niin ajan kuluessa alkavat näyttää omaan silmään niin tunkkaisilta ja rumilta.
Äitini haluaa aina säästää kaikkia vanhoja vaatteita "jos joskus myöhemmin haluaa niitä taas käyttää", mutta itselleni kyllä vaate on "kuollut" siinä vaiheessa, kun lakkaan käyttämästä sitä. Ei se vaan näytä sen paremmalta myöhemminkään, päinvastoin!
Ihanaa saada uusia vaatteita. Ne ovat aina alku jollekin uudelle. Minä en halua elää menneisyydessä.
Olenko yksin tällaisten ajatusten kanssa?
Kommentit (8)
Minulla on vain laadukkaita vaatteita, joten en tunnista tällaista ongelmaa ollenkaan.
Näin se vaan menee, ja laadukkaita vaatteita on omassa kaapissanikin.
Ei voi mitään, ne vaan alkavat näyttää sellaisilta, että niitä ei halua enää käyttää. Mallit muuttuvat ja kroppakin.
Ai? Ei mulla vaan. Olen ylpeä siitä, että mahdun keski-ikäisenä opiskeluaikaisiin vaatteisiini. Olen aina käyttänyt klassista, laadukkaita, vartalotyypilleni sopivia vaatteita enkä juossut muotivirtausten perässä.
Tällaiset avaukset kerää jostain syystä aina paljon aggressiivisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee, ja laadukkaita vaatteita on omassa kaapissanikin.
Ei voi mitään, ne vaan alkavat näyttää sellaisilta, että niitä ei halua enää käyttää. Mallit muuttuvat ja kroppakin.
Jälkimmäisestä se on enemmän kiinni. Niin kauan kuin olin hoikka ja hyvävartaloinen, näyttivät vaatteetkin hyviltä kunnes kuluivat puhki. Nykyään menevät juurikin nuhjuisen ja epäsopivan näköisiksi.
Ei tarvii katsoa kuin 5v vanhoja valokuvia, aina näyttää jotenkin vanhalle vaatetus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii katsoa kuin 5v vanhoja valokuvia, aina näyttää jotenkin vanhalle vaatetus.
Niin, jos juoksentelee ja haahuilee pintamuodin perässä.
Ajattomat mallit ovat aina muotia, ne eivät ole koskaan vanhanaikaisia.
Et ole yksin. Niin se vain menee.