Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelyn hyödyt?

Vierailija
02.05.2021 |

Olen nyt 2 kk kävellyt vähintään 10k askelta/pv eli joka päivä 1 h 30 min - 2 h lenkki enkä huomaa missään mitään eroa. Kunto ei ole kasvanut (olen aivan litimärkä ja naama tulipunainen vielä tuntikin lenkin jälkeen). Masennukseen ei ole vaikuttanut millään tavalla (olen ollut 6 kk sairauslomalla), masennustestistä edelleen vaikea masennus. Jos jotain eroa niin joudun syömään enemmän kuin silloin jos vain makaisin sängyssä koko päivän. Paino ei ole tippunut ollenkaan. Ilman lenkkeilyä askeleita tulisi max 3000 päivässä. Mitä hyötyjä teille on tullut jos on tullut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapenottokyky on parempi, olen pirteämpi päivisin ja nukun öisin paremmin. Saan syödä aika huolettomasti ja pysyn silti hoikkana.

Vierailija
2/7 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa lisää ylämäkiosuuksia, niin varmasti kasvaa kunto. Laihtuminen tehdään ruokavaliolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otapa lisää ylämäkiosuuksia, niin varmasti kasvaa kunto. Laihtuminen tehdään ruokavaliolla.

Niitä olen lisännyt tietoisesti koko ajan enemmän. Kävelen myös portaat 8 kerrokseen joka päivä. Ap

Vierailija
4/7 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelysauvat mukaan lenkeille ja lisää tahtia. Vaikea silti kuvitella, ettei mitään hyötyä olisi ollut päivittäisestä lenkkeilystä.

Vierailija
5/7 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli kiireisempi elämä ja työ jossa sai ton 10k askelta helposti rikki päivittäin, niin sai syödä ja juoda ihan huoletta mitä halusi, tosin en silti syö paljon mitään shittiä, alkoa kyllä kuluu. Nyt olen vähemmän aktiivinen, hyvä jos 5000k päivässä, ja siihenkin vaatii tekemällä tehdyn kävelylenkin, ja sanoisin että hyöty on se että painonnousu on sentään pysähtynyt noin kymmeneen ylikiloon niistä aktiivisista vuosista. Ilman tätä kevyttäkään, säännöllistä liikuntaa paino olisi varmasti riistäytynyt käsistä paljon pahemmin. Onhan se kävely myös hyvässä kelissä ja mielimusiikkia kuunnellen ihan ok ajanvietettä kaukana jääkaapista ;)

Vierailija
6/7 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkakahvasi ei pullistele

Vierailija
7/7 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä jonkimmoisessa kunnossa olet, kun pystyt tuon päivittäin tekemään. Painon kannalta taas liikunta on ihan marginaalista ja paino 95 prosenttisesti kiinni syömisen määrästä. Jatka vaan tallaamista, niin minäkin teen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan