Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauska naapurin pappa kun yrittää aina seurustella rappukäytävässä, kyselee esim. "Onko hissi kulkenut ylös hyvin?" :D

Vierailija
02.05.2021 |

Hän on siis taloyhtiön ilmeisesti joku hallitusihminen, en minä tiedä kun olen vain vuokralla eikä ole mitään mielipidettä koskaan siihen mitä hän kyselee :D Nyt hän esitteli siis hissin pumppua tällä kertaa ja kertoi pitkät tarinat kuinka ne vaihdetaan seuraavaksi :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko kettu käynyt kolossa?"

Vierailija
2/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän samalta kuin mun naapurin pappa, minäkin olin alkuun hymyssä suin että miten hauska pappa. Kunnes sitten jutut alkoi mennä yhä sekavammaksi ja keskustelut sitä kautta todella kiusallisiksi. Pahimmillaan tuli soittamaan ovikelloa ja esittämään huolensa lasten leikkipaikasta joka ilmeisesti lähestulkoon tappaa jokaisen lapsen joka sitä erehtyy käyttämään. Nykyään yritän luikkia rappukäytävässä pitkin seiniä etten törmäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen vanha mies.  Haluaa jutella asukkaiden. Ja haluaa, että talon asukkaat ovat tyytyväisiä asumiseensa.

Suuri vaihtuvuus talossa on aina hankalaa, mitä pysyvämmät asukkaat taloissa on, sitä paremmin he myös hoitavat taloa kaikin puolin ja pitävät sen kunnossa.  Oman viihtymisensä takia.

Tilapäiset asukkaat eivät piittaa mistään paskaakaan, koska ovat vain kääntymässä talossa.

Sotkevat, pitävät melua ja käyttäytyvät välinpitämättämästi, eivätkä noudata mitään järjestyssääntöjä.

Vierailija
4/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää isoon ääneen sanoa, että "Minulla on laukussa pippurisumutin ÄLÄ YRITÄ RAISKATA APUAAA APUAA TÄÄLLÄ ON PEDARI HÄLYTYS!!1"

Vierailija
5/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.

Vierailija
6/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän vemputtanut edessäsi ja hieronut etumustasi?

Vierailija
7/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tollasia ihmisiä, yleensä ovat just vanhuksia. Keksimällä keksivät jotain jonnin joutavaa puhuttavaa. Mua ei kiinnosta! Oppisivat olemaan yksin hlvetti.

Vierailija
8/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko haluu piparia ihan selvästi.

Vierailija
9/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panitteko vappuna?

Vierailija
10/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu yrittää iskeä sinua

Vierailija
11/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.

Naapurin ukko on taitava vinoilija, kaikilla hissi ei mene ylimpään kerrokseen asti. Suku  sanonnoille "ei ole kaikki muumit laaksossa", "ei ole penaalin terävin kynä" tai "ei ole kaikki intiaanit kanootissa".

Vierailija
12/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yksinäiseltä, mutta kohteliaalta herrasmieheltä.

Vierailija
13/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa juttuseuraa.

Vierailija
14/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissin pumppu? Kerro lisää.

Vierailija
15/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaa juttuseuraa.

Tällä palstalla aina ohjeistetaan yksinäisyyttä valittavia, että pitää mennä rohkeasti juttelemaan ihmisille arkipäivän tilanteissa.

Tuo on sitten vastaanotto. 😕

Vierailija
16/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaa juttuseuraa.

Tällä palstalla aina ohjeistetaan yksinäisyyttä valittavia, että pitää mennä rohkeasti juttelemaan ihmisille arkipäivän tilanteissa.

Tuo on sitten vastaanotto. 😕

Jos joku tervehtii ja juttelee satunnaisesti naapurin kanssa, niin senhän pitäisi olla myönteinen asia. Jos asialla olisi joku nuori kolli, niin sehän vaikuttaisi huomattavasti enemmän iskuyritykseltä kuin vanhan vaarin jutustelu. Miehenä voin aivan hyvin vaihtaa muutaman sanan täysin tuntemattoman ihmisen kanssa vaikka kauppareissulla ilman sen kummempia motiiveja. Se on parempi vaihtoehto kuin hiljainen murjotus.

Vierailija
17/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää isoon ääneen sanoa, että "Minulla on laukussa pippurisumutin ÄLÄ YRITÄ RAISKATA APUAAA APUAA TÄÄLLÄ ON PEDARI HÄLYTYS!!1"

Mikä sua vaivaa? Idiootti.

Vierailija
18/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää papparaisista. Mukava jutella niitä näitä silloin tällöin. 

Vierailija
19/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarvitsee vaan seuraa. Miksi naureskelet hänelle?

Vierailija
20/21 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan herrasmiehet ovat katoava luonnonvara.

(Small-talk on kohteliasta). Samoin glamour ja kaikkinainen (luontainen) viehkeys on naisista katoamassa. V-ttua ja v-ittuilua käytetään tehostamassa sanottavaansa.