Anoppi järkyttyi, kun Sini ei ollutkaan neitsyt
Perhe odotti neitsyttä morsianta
KUN palestiinalaisen Hamed Abedalqaderin, 32, perhe sai kuulla pojan uudesta tyttöystävästä viisi vuotta sitten, etenkään äiti ei ilahtunut. Suomalaisella Sini Forikilla, 38, oli 10-vuotias tyttö aikaisemmasta suhteesta.
– Perheeni on muslimeita ja heillä on näkemyksensä siitä, millainen sopivan morsiamen pitäisi olla. Naisen pitäisi esimerkiksi olla neitsyt, Hamed sanoo.
Jaa-a, kyllä selittää miksei moni noista ota suomalaisia naisia tosissaan.
Kommentit (18)
Anoppi saattaisi yllättyä, kuinka moni paikallinen nainen ei myöskään ole neitsyt naimisiin mennessään. Korjausleikkaukset yleisiä jne.
Moniko kantasuomalainen anoppi järkyttyisi jos hänen poikansa vaimo ei olisi enää neitsyt ennen papin amenta?
Vierailija kirjoitti:
Ahmedille kelpas kuitenkin
Jutussahan sanottiin, että mies on sukunsa ainoa ateisti.
Kuule ap, puoliso ei järkyttynyt. Anoppikin nyt hyväksyy.
Ei liity asiaan, mutta neitsyt voi olla vaikka saisi lapsen, jos lapsi on laitettu alulle hedelmöityshoidolla.
No anoppi ajatteli etta 32 vuotias nai nuoremman ja aloittaa perheen. Han ajatteli etta hanesta tulisi mummo.
Sinin tytar ei ole hanen lapsenlapsi.
Ei suomessakaan anoppi olisi iloissaan
Jos 38-vuotiaana olisi vielä neitsyt, mä anoppina ajattelisin, että mikähän on vikana. Asia ei sinänsä kyllä kuuluisi minulle mitenkään.
Aika höperöä on sekin että vuosia avoliitossa ollut usean lapsen äiti laittaa häihinsä hunnut ym tilpehöörit.
Kannattaako tuon alistavan sairaan uskonnon edustajiin edes sekaantua. Oma espanjalainen anoppini on hyväksynyt minut täysin, vaikka lapsiakin minulla oli kun tapasin poikansa.
Onko sen äiti jääny Palestiinaan, ja poika on tullu Suomeen turvaan?
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta tästä pitää tehdä? Harvinaisen epäkiinnostava aihe.
Persua harmittaa ettei suomalaisnaisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sen äiti jääny Palestiinaan, ja poika on tullu Suomeen turvaan?
Ei ole valtiota nimeltä palestiina.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako tuon alistavan sairaan uskonnon edustajiin edes sekaantua. Oma espanjalainen anoppini on hyväksynyt minut täysin, vaikka lapsiakin minulla oli kun tapasin poikansa.
Mies ei ole persu. Lue tarkemmin.
"nyt puhuvat suomalaiset, joiden puoliso on ulkomailta"
Ja jutussa oli 3 pariskuntaa jossa nainen on suomalainen ja mies lähi-idästä.
Vierailija kirjoitti:
Moniko kantasuomalainen anoppi järkyttyisi jos hänen poikansa vaimo ei olisi enää neitsyt ennen papin amenta?
Onhan täälläkin porukkaa esimerkiksi persuissa ketkä vaativat että kaikkien pitäisi käydä kirkossa yms.
Vierailija kirjoitti:
"nyt puhuvat suomalaiset, joiden puoliso on ulkomailta"
Ja jutussa oli 3 pariskuntaa jossa nainen on suomalainen ja mies lähi-idästä.
Liian erilainen
Pysy kaukana
Vierailija kirjoitti:
Itse olet alistava ja sairas.
Montako aloitusta tästä pitää tehdä? Harvinaisen epäkiinnostava aihe.