Miten muuttaa KANADAAN?
Onko ainut vaihtoehto löytää paikallinen mies?
Olen siis nuori ja korkeakoulutettu nainen, mutta mm-viranomaisten verkkosivuilla olevan testin mukaan en silti saisi lupaa muuttaa sinne, vaikka sinänsä olisin varmaan hyvä m muut taja.
Onko ketään Kanadaan muuttaneita paikalla? Miten päädyitte sinne ja missä asutte?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat se ilmoitti esteeksi? Mitä vaatimuksia on?
Jos nyt oikein ymmärsin, niin tutkinto ei ole oikealta alalta, ja ei ole tarvittavaa alkupääomaa muuttoa varten.
Sun kannattaisi etsiä sieltä ensin töitä, niin maahantulolupa ainakin irtoaa.
Muistan joskus katselleeni niitä vaatimuksia, jos vain haluaa muuttaa Kanadaan, ja ainakin siinä oli joitain omaisuusrajoja.
Mies olisi saanut töitä Kanadasta ja sen perusteella näihin hommiin tutustuin. Mies ei kuitenkaan ottanut sitten työpaikkaa vastaan.
Olen miettinyt ihan samaa ja haluaisin muuttaa eläkepäiviksi Vancouverin lähelle.
Voiko sinne noin vain muuttaa?
Voithan ainakin kokeilla myös nettideittailua. OkCupidissa pääsee helposti katselemaan Kanadan tarjontaa.
Hah, justiinhan palsta mammat tiesivät siinä Maajussi-Roy ketjussa että sen kun muuttaa vaan Kanadaan! Pikkasen paperitöitä ja sitten menoksi! Ei vaadi mitään muuta, helppoa kuin heinänteko.
Saako sossutuet sinne Vancouverin lähelle?
Täytyykö olla enkkunero että pärjää siellä Canadassa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee olemaan tosi hyvä eläke ja Vancouver ilmastonsa puolesta ja muutenkin sopisi mulle just täydellisesti. Mutta ei kai sinne voi muuttaa sitten noin vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee olemaan tosi hyvä eläke ja Vancouver ilmastonsa puolesta ja muutenkin sopisi mulle just täydellisesti. Mutta ei kai sinne voi muuttaa sitten noin vaan?
Pitää kuitenkin selvittää voiko eläkeläinen sinne muuttaa noin vain. Vai pitääkö hommata joku kanadalainen pappara aviomieheksi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö olla enkkunero että pärjää siellä Canadassa?
Ei tarvitse, myös ranskalla pärjää hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sietää ollakin hyvä eläke, sillä Kanada on kallis maa ja Vancouver Kanadan kallein kaupunki.
Vaikea uskoa, että eläkeläinen olisi Kanadan haluamaa muuttajakuntaa. Noin vaan sinne ei todellakaan muuteta.
Mitkä asiat se ilmoitti esteeksi? Mitä vaatimuksia on?