Voiko tuntematonta naista vielä nykyään kehua hyvien piirteiden vuoksi?
Kommentit (33)
Taas joku sosiaalisesti taitava vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Pue tuo kehu tyylikkäämmäksi! Jos olet esim. katsellut naista takaapäin, voit sanoa ”sulla on muuten tosi hyvännäköiset farkut”. Kyllä nainen tästä tajuaa, että kehu koskee itse asiassa persettä olematta kuitenkin törkeän suora. T. Pelimies
En suosittele. Takapuolen kehuminen vaikka epäsuorastikin viilentää naisen tehokkaasti ja antaa miehestä inhottavan kuvan.
”Hyvä perse!” -kehu ei uskoakseni ole koskaan johtanut yhtään mihinkään. Mitä siihen toivotaan vastaukseksi?? ”Oi kiitos, ihana että tykkäät, lähdetäänkö panemaan?”
Kehu vaan Tertun 67-v. takamusta, niin pääset häneen käsittelyynsä. Sieltä et pääsekään moneen tuntiin pois, mutta sehän ap:n toive olikin. Sana leviää, ja ehkä pääset hoitelemaan Kyllikinkin 73-v. peräpukamat. Jee, ihanaa.
Miksi tuntemattomien ulkonäköä pitäisi kommentoida ylipäänsä mitenkään? Jos haluaa lähestyä tai tehdä tuttavuutta, niin se tapahtuu fiksummin jollain muulla tapaa kuin ulkonäön kommentoinnilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin saa kehua.
Samoin minua.
T.Hulda 93-vuotta, leski ja puutteessa 6 vuotta. Tule tänne vaan niin me tytöt hoidellaan sinut. ;) Ps. Nuolethan, vaikka meillä vanhainkodissa ei käydä suihkussa kuin kerran viikossa.
Ei voi, kaikki on kiellettyä. #metoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minua.
T.Hulda 93-vuotta, leski ja puutteessa 6 vuotta. Tule tänne vaan niin me tytöt hoidellaan sinut. ;) Ps. Nuolethan, vaikka meillä vanhainkodissa ei käydä suihkussa kuin kerran viikossa.
Minulla on myös ulosteinkontinenssia, mutta hyvä peppu on, kuten sanoitkin. Rakastan kaikkia peppuani kehuvia miehiä.
T. Hulda
Nykyään ei ole edes alkeellesempia käytöstapoja ja hienotunteisuus on tuntematon käsitys, sukupuolesta riippumatta, on vain minä itse ja voin käyttäytyä miten rumasti tahansa.
Ja mikä ihme tarve on sanoa se tuntemattomille, vai oletko niin yksinäinen, kun ystävät on ympäriltä lässytyksesi takia kadonneet.
Tuota samaa voisit kysyä miehiltä, jotka työskentelevät ihmisten parissa esim. artisteilta, tarjoilijoilta, poliisilta tai vaikka ambulanssikuskeilta. Tykkäävätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minua.
Minulla on myös ulosteinkontinenssia, mutta hyvä peppu on, kuten sanoitkin. Rakastan kaikkia peppuani kehuvia miehiä.
T. Hulda
Ihanaa, että ap tulet pian käsittelyyni. Voin pöräytellä naamallesi juuri niin paljon kuin haluat ja siitähän sinä tykkäät. Arvostan suunnattomasti näitä nuoria miehiä, jotka haluavat tyydyttää meidän vanhempien tarpeet. Saat leikkiä kakkaleikkejä kanssani niin paljon kuin haluat. Ihanaa, että meillä on yhteiset tavoitteet. Ikä on vain numero, senhän tiesitkin. Edunvalvojani voi jopa maksaa sinulle vähän tästä, mutta pidetään tämä meidän välisenä. :D Rakastan sinua, hyvä, että rohkeasti toit ilmi toiveesi. Suorapuheisuus kannattaa aina.
Ei tarvitse ääneen sanoa, se perseen tuijotus kyllä kertoo asian ihan riittävällä tasolla.
Voiko olla niin tyhmää ihmistä, että menee ääneen kehumaan vieraan ihmisen ulkomuotoa tai vaatetusta? Siis siten, että ei ole mitään taka-ajatusta, iskureplat on erikseen.