Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tuntematonta naista vielä nykyään kehua hyvien piirteiden vuoksi?

Vierailija
01.05.2021 |

Esim. jos on hyvä pe*se?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ainakin mua saa kehua ;)

Vierailija
2/33 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä pitäisi, jos joku tuntematon sanoisi minulle tuon. Toivoisin jotain viisaampaa kehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Ei naisen suuntaan voi edes pieraista etteikö hän ajattelisi sinun olevan iskemässä häntä.

Vierailija
4/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin alkaa kehua nuoria miehiä kaupungilla. "Kivasti pullottaa!!!" ja silmänisku päälle. Tykkäisivät. Tee Raili 57 vee.

Vierailija
5/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun usein tuntemattomia ihmisiä, ulkonäöstä riippumatta.

Tyyliin: Kiva kun olet niin iloinen/hymyilevä/avulias/ammattitaitoinen/nopea jne

Joskus olen kehunut jos on ollut erityisen kiva paita, hiukset, tatska tms näkyvää esillä.

Tämän olen nyt lopettanut, koska sitä luullaan että yritän iskeä tai sitten se on saatananmoinen somemyrsky #äläarvostelemunulkonäköö

Vierailija
6/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue tuo kehu tyylikkäämmäksi! Jos olet esim. katsellut naista takaapäin, voit sanoa ”sulla on muuten tosi hyvännäköiset farkut”. Kyllä nainen tästä tajuaa, että kehu koskee itse asiassa persettä olematta kuitenkin törkeän suora. T. Pelimies

Vierailija
7/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitees?

Vierailija
8/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi kerran joskus parikymmentä vuotta sitten tuntematon vanhempi mies: Ai, miten kaunissilmäinen neiti.

Olin menossa väsyneenä töihin ja täytyy sanoa, että kummasti piristi tämä lause.

Vierailija
9/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pue tuo kehu tyylikkäämmäksi! Jos olet esim. katsellut naista takaapäin, voit sanoa ”sulla on muuten tosi hyvännäköiset farkut”. Kyllä nainen tästä tajuaa, että kehu koskee itse asiassa persettä olematta kuitenkin törkeän suora. T. Pelimies

Toi ei ole yhtään sen tyylikkäämpi.

Oksettava.

Vierailija
10/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut. Suomimatuhuoria pitää lyödä nyrkillä naamaan 😁

#NAISVIHA NÄKYVÄKSI

Vierailija
11/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä matami!

Vierailija
12/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, että tuntemattomat kommentoivat. Hymy ja esim kiitos palvelusta riittää.

En ole kiinnostunut jonkun tuntemattoman mielipiteestä ulkonäöstäni, ne tuntuvat tunkeilulta.

Vierailija
13/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ei ole yhtään sen tyylikkäämpi.

Oksettava.

Entäs: Onpa jumalaisen hienot pierettimet neitokaisella!

Vierailija
14/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Haukkuminen sen sijaan on aina turvallinen vaihtoehto.

Vierailija
15/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näyttää, ettei ole mitään yksityisyyden rajoja. Tuntemattoman kehuminen? Siis ilman mitään aikaisempaa kontaktia ko. ihmiseen? Omituista.

Vierailija
16/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti jos olet komea. Muuten ei.

Vierailija
17/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotit jonkun persettä, halusit sanoa siitä hänelle, mutta ajattelit ensin kysyä lupaa siihen vauvapalstalla.. hmm. Pelkkä väsynyt provo.

Vierailija
18/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun jatkuvasti teinien perseitä ja ne on silleen että juu uuh kuumee tuu panee meidänkaaa

Terv mies 44v

Vierailija
19/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäiskö ap, että hänen kikkelin kokoa kehuttaisiin tyyliin ”näyttää, että tuolla housussa on ihan soiva peli, nyt täytyy antaa tädeille testimatskuksi” ja vaikka lapselle ”näyttää, että kivekset ovat jo laskeutuneet, on kohta puumien koeajokunnossa”. Kuulostaako kivalle?

Vierailija
20/33 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin saa kehua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä