Miten tehdä mysli itse?
Mitä laittaa siihen muuta kuin kaurahiutaleet, rusinat ja kurpitsasiemenet?
Kommentit (9)
Ostaa kaupasta valmista, laittaa se kotona lasipurkkiin ja väittää sen olevan kotikutoista.
Mun mysli: kaurahiutaleita, cashew-pähkinöitä ja manteleita rouhittuna, auringonkukan siemeniä pellille. Päälle vähän juoksevaa hunajaa ja öljyä. Paahdetaan muutama minuutti uunissa 200 asteessa, sekoitetaan kerran - pari. Kun sopivan paahtunutta, otetaan pois, lisätään kuivattua omenaa, rusinoita ja kuivattuja karpaloita.
Pitäiskin tehdä huimenna, pääsi loppumaan.
Itse oon tehny sellaista missä on kurpitsansiemeniä, pellavarouhetta, seesaminsiemeniä, murskattuja manteleita sekä hasselpähkinöitä, kaura/tattarihiutaleita, liotettuja hirssi/tattarisuurimoita, kanelia, kookosöljyä. Pelkkä kaneli riittää makeuttamaan tämän niin, ettei lapsetkaan maista sokerittomuutta.
sit vaan paahtelee 100 asteessa kunnes on rapsakkaa. En muista ulkoa aikaa, oisko joku puolitoistatuntia.
Kaurahiutaletta, marjoja, pähkinöitä, hedelmiä, kuivalihaa ja rakkautta.
Ap ei sitten jaksanu googlata. Kuolee varmaan joku kaunis päivä älykännykkä kädessä nälkään
Laita paistinpannulle öljyä ja hunajaa sekoita joukkoon kaurahiutaleita ja kaikkea muuta.Paahda älä polta
kuumenee kyllä nopeasti ja lopuksi voi jättää kuivumaan .
80-luvulta soitettiin ja sanottiin että niiden aamupalat on kateissa.
Googleen granola resepti.