Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö joku oikeasti ihmiselämästä

Vierailija
01.05.2021 |

Olisin mieluummin lintu tai orava.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi, jos ymmärtäisit. Ihmiselämä on vapaa. Voit päättää vaikka huomenna alkaa elää kuin orava. Orava ei päätä mitään tuollaista. Mieti sitä.

Vierailija
2/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin olla kilpikonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kateellinen metsän elukoille. Ei verovelvollisuutta, ei työntekoa, kukaan ei kyttää eikä määräile. Ei tarvitse asua taloyhtiössä ja sietää sen aiheuttamaa pas--kaa. Saa olla VAPAA. Ei mitään velvollisuuksia. Ihmiselämä on silkkaa heł.vețtiä.

Vierailija
4/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla planeetta jossain kaukana matkalla ikuisiksi ajoiksi pois.

Kuun painovoima käy myös tai kiertorata

Vierailija
5/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kateellinen metsän elukoille. Ei verovelvollisuutta, ei työntekoa, kukaan ei kyttää eikä määräile. Ei tarvitse asua taloyhtiössä ja sietää sen aiheuttamaa pas--kaa. Saa olla VAPAA. Ei mitään velvollisuuksia. Ihmiselämä on silkkaa heł.vețtiä.

Kuten sanottua, ihminen on vapaa. On vain oltava älyä ja uskallusta. Ei elämästä välttämättä onnellista tule, mutta kannattaa valita ja tehdä siitä mielenkiintoista.

Vierailija
6/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kiertolaiseksi. Osta pakettiautokoti tai hyvä polkupyörä ja lämmin takki.  Voit elää kuin eläimet ja naapurit vaihtuu joka päivä

Vierailija
7/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin olla planeetta jossain kaukana matkalla ikuisiksi ajoiksi pois.

Kuun painovoima käy myös tai kiertorata

Tämä oli jo hyvä. Minä olen farfarout tai sitten olen tähtisumu.

Vierailija
8/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin ei ole vapaa. Aamusta iltaan pitää juosta ruoan perässä. Vaarat vaani joka hetki, pitää varoa ihmisiä ja muita eläimiä.

Vierailija
9/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihmiset ovat alasti ollessaan rumia toisin kuin kauniit eläimet, miettikää vaikka kaunista joutsenta tai peuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan