Mitä saat alkoholista?
Kommentit (21)
Auttaa sosiaaliseen ahdistukseen. Ei fiksu tapa hoitaa ongelmaa ja yritän lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ripulin
Tämä tulee lähinnä halvoista bulkki oluista jota saa kaksin käsin kitata, että saa edes pienen onnettoman humalan.
Rennon fiiliksen ja yökerhossa rohkeutta lähestyä kiinnostavaa naista 👍
M34
Laulun sanoin: Rauhalliseks mielen ja silmään kyyneleen
En mitään mitä tarvitsisin, siksi lopetinkin käyttämisen.
Ensin todella hyvä olo ja tekee mieli tanssia, sosialisoida ja kaikki tuntuu mahdolliselta.. noh, seuraavana päivänä kamala väsymys, masentuneisuus ja morkkis. Mieliala on maassa koko seuraavan viikon ja kaikki tuntuu pskalta.
N27
Ajanvietettä rauhattomalle sielulleni, rennon ja luovan olon.
Itse olen poikkeuksellisen älykäs ja mielestäni alkoholi saa minut nauttimaan "tavallisten" ihmisten puuhista jotka ei minua selvinpäin kiinnosta.
Rennon olon, ahdistus katoaa. Ei tarvitse edes paljoa juoda kun se olo tulee.
Helpotusta kipuihin vähäksi aikaa, kun sopivaa lääkettäkään ei ole kokeiluista huolimatta löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Rennon fiiliksen ja yökerhossa rohkeutta lähestyä kiinnostavaa naista 👍
M34
Onko jossain yökerhoja auki?
Pienen hetken miellyttävää humalaa. Huonot yöunet. Väsymyksen vuoksi pilalle menneen seuraavan päivän. Takapakkia urheilutuloksille. Löysää läskiä.
Viini vie huolista pahimman terän hetkeksi. Join vuosikausia paljon ja usein, mutta en koskaan krapulaan asti. Viime kesän jälkeen minulla ei ole ollut mahdollisuutta juoda mitään, ja kieltämättä kaipaan viiniä. Olisi edes vähän helpompaa joskus.
Italiassa asuessani totuin siihen että käydään aperitiivilla ja hyvän ruuan kanssa lasi viiniä. Voisin olla ilmankin mutta en koe että muuttaa elämääni mitenkään vaikka nautinkin lasin viiniä silloin tällöin.
Ripulin