Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohde Suomessa jossa haluaisit vierailla

Vierailija
01.05.2021 |

Olen kuullut että Karhunkierroksella on aivan polun vieressä ikivanhoja leiripaikkoja, se on kivikautinen kulkureitti.
Tampereen lähellä on joki joka johtaa Näsijärven ja jokaisena keväänä miljoonia muikkuja ui yhtenäisenä kiinteänä parvena Näsijärven maalille hiekkarannoilla kutemaan, kivikaudelta saakka noina kolmena vaellus yönä noita muikkuja on joessa niin paljon että niitä voi paljain käsin jauhoa rannalle.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokenttä, josta pääsee pysyvästi ulkomaille. ;)

Vierailija
2/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana-tunturi olisi mahtava huiputtaa ja patikoida muutama päivä Kilpisjärven maisemissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyteri ja Kalajoen hiekkasärkät.

Vierailija
4/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inarinjärvellä

Vierailija
5/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarsi. 

Olen aina miettinyt miltä siellä näyttää. 

Vierailija
6/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäellä.

Vierailija
7/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Lapissa, joten sinne. 

Vierailija
8/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere. Kunhan tämä koronakurimus päättyy, niin sinne. Haluan käydä ainakin Sara Hildenin taidemuseossa, Aleksanteri Nevskin kirkossa. En vielä tiedä, varaanko huoneen Tammerista vai Ilveksestä (tai minkä nimisiä ne nykyisin ovat)..

Tamperelaiset, antakaa vinkkejä tällaiselle autottomalle helsinkiläiselle kulttuurin suurkuluttajalle.

Jos koronatilanne sallii, matka toteutuisi elokuun lopulla,

Vierailija
9/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Lappi.

Vierailija
10/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki. En ole käynyt. Olen Lahden läheltä pikkukylässä, Lahdessa olen käynyt mutta en Turussa tai Tampereella, Jyväskylän olen nähnyt junasta ja Oulussa olin läänin vankilassa aikoinaan. Helsingistä haluaisin nähdä nämä hallituksen rakennukset

Vierailija
11/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaa, Turun saaristo, Koli

Vierailija
12/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere. Kunhan tämä koronakurimus päättyy, niin sinne. Haluan käydä ainakin Sara Hildenin taidemuseossa, Aleksanteri Nevskin kirkossa. En vielä tiedä, varaanko huoneen Tammerista vai Ilveksestä (tai minkä nimisiä ne nykyisin ovat)..

Tamperelaiset, antakaa vinkkejä tällaiselle autottomalle helsinkiläiselle kulttuurin suurkuluttajalle.

Jos koronatilanne sallii, matka toteutuisi elokuun lopulla,

Hei! Hotelli Ilves on suljettuna remontin takia arviolta joulukuuhun 2021 asti. Suosittelen Sokos Torni-hotellia tai Scandic Stationia majoittumiseen.

Vierailija
13/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyteri ja Kalajoen hiekkasärkät.

Kalajoki ei sytyttänyt yhtään.

Vierailija
14/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Turun saaristossa. Siellä olisi mukava retkeillä ja vaihtaa maisemaa saaresta toiseen, kun huvittaa. Sinne! Jostain pitäisi ensin löytää paatti ja kippari. :)

Vierailija
15/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauholla. Jos en pääse sinne, niin Hattulassa.

Vierailija
16/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin käydä katselemassa Suomussalmen taistelupaikat ja Raatteen tien. Olin nuorena saksalaisturistien oppaana Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa ja näin paljon kaikkea hienoa, mutta tällä kertaa lähtisin ihan yksin.

Vierailija
17/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kallio ja narinkkatori, siellä teloitettiin 1918 kapina johtajat. Vasemmiston teloitus paikat rakkaita.

Vierailija
18/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa pari ok-taloa eteenpäin, eli naapurin rouvan makkarissa, mutta kun on rouva niin...

Vierailija
19/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtipudas

Vierailija
20/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolin kansallispuisto on sellainen, josta olen haaveillut jo vuosikausia. Käytännössä, näin autottomana ja kaukana siitä asuvalle on kuitenkin niin paljon helpommin ja edullisemmin saavutettaviakin kohteita, että se Koli tuppaa aina jäämään sinne "vielä jonain päivänä" -osastolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän