Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri raportoi tekemisistään koko ajan whatsapissa

Vierailija
30.04.2021 |

"Tultiin nyt tänne baariin"
"Täällä on Maire ja Mimmi ja Pave"
"Juuso tuli kans"
"Tuolla joku jätkä vilkuilee tänne koko ajan"
"Oon kuulemma hemaiseva tänään"
"Alan olla kännissä"
"Ville kävi just puhumassa ja pyys tupakalle patiolle"

Mitä hän ajaa takaa näillä tilannepäivityksillään? Yksi toinenkin tuttava tekee joskus samaa. Joskus aamulla herään ja whatsapp on täynnä noita viestejä. Joskus olen yrittänyt vastata niihin, mutta nykyään vain hiljennän kaverin viestit ettei tule ilmoitusta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö hän siellä baarissa mitään muuta kuin kirjoittaa tekstareita? Outoa.

Vierailija
2/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tuntea itsensä tärkeäksi.

Vierailija
4/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Ite oon joskus tekstaillu kaverille bileistä kun olin hermona...

Yksi kaveri raportoi koko ajan yksin tekemisistään 🙄 "tulin lenkiltä, onpa hiki" "pitäiskö koht alkaa syömään"

"telkasta ei tuu mitään" Ei kai noihin tarvi reagoida aina ollenkaan, vaan vastaa sit myöhemmin siihen ryppääseen. Joskus on musta toisaalta ihan ok jutella tylsiä juttuja, joten mistä se kaveri voi etukäteen tietää millon on hyvä.

Vierailija
5/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tommonen kumman kaa -livelähetys. Oispa ihana.

Vierailija
6/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimistä päätellen neli-viiskymppisiä :D some etiketti hukas

Vierailija
7/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen reportteriystävä ja ollaan kolmekymppisiä. :D

Vierailija
8/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, haluaa jakaa kokemaansa. Ei kai sen kummempaa. Olla kaveri, kun kerrankin tapahtuu jotain.

Vierailija
9/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas😂ei ole ollut baarit edes auki.

Vierailija
10/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maire, Pave ja Mimmi yli 70v...Juuso 8v.

😄

Vierailija
11/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih hih, et ole kuullut että tässä on alue kohtaisia eroja? Sulut on koskeneet vain osaa suomesta.

Vierailija
12/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Taas joku osoitti tyhmyytensä. Suomi ei ole = pääkaupunkiseutu.

Vierailija
13/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa rasittavaa. Onneksi kukaan tuttu ei tuollaisia viestejä lähettele. 

Vierailija
14/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, haluaa jakaa kokemaansa. Ei kai sen kummempaa. Olla kaveri, kun kerrankin tapahtuu jotain.

Mitä jos sama jatkuu joka viikonloppu ja pikkulauantait päälle?

Vierailija
15/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisyys ja itsekritiikin puute on syynä. Osa lähettelee näitä aivan tyhjänpäiväisiä kuvia.

Vierailija
16/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä laittaa, mutta eri asia vastaanko. Melko usein jätän vastaamatta itse. Mun mielestä on erikoista, jos aikuinen ihminen kuvittelee olevansa kuin jokin keskipiste toisten elämässä, jonka tekemisiä ja ajatuksia pitäis koko aika lukea ja niihin reagoida. Mun elämässä on ihan toisenlaiset asiat keskipisteenä, niinpä en ala vahvistamaan toisen kuvitelmia omasta liioitellusta tärkeydestä.

Vierailija
17/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ystävältäni, jonka kanssa emme ole enää kovin läheisiä. Olin vauvan kanssa kotona väsyneenä ja synnytyksenjälkeisestä masennuksesta voimattomana. Ystävä lähetteli sitten tuollaisia viestejä yötä myöten. En tiedä oliko tarkoituksena piristää (ei onnistunut) vai masentaa entisestään.

Vierailija
18/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan oikeasti ollutkaan missään. Koittaa vaan esittää että on suosittu ja kavereita.

Vierailija
19/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä.. Tää on niin tyypillistä nykyaikana, että halutaan olla ihmisiä, joilla on seuraajia ja luodaan mielessä jokin kuvitteellinen faniklubi mihin muiden pitäis osallistua. Ite ei sitten halutakaan kommentoida muiden päivityksiä ja "alistua" jonkin toisen seuraajaksi. Ei välttämättä edes hyvän joulun toivotuksia tule. Mä laskin yks pv samantapaiselta henkilöltä tulleet viestit. Monta kymmentä viestiä lyhyessä ajassa ja ainoastaan yhdessä kysyttiin kuulumisia. Kaikki muut oli oman toiminnan ja ajatusten raportointia. Tämän tiedostaminen avasi silmiä.

Vierailija
20/20 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä.. Tää on niin tyypillistä nykyaikana, että halutaan olla ihmisiä, joilla on seuraajia ja luodaan mielessä jokin kuvitteellinen faniklubi mihin muiden pitäis osallistua. Ite ei sitten halutakaan kommentoida muiden päivityksiä ja "alistua" jonkin toisen seuraajaksi. Ei välttämättä edes hyvän joulun toivotuksia tule. Mä laskin yks pv samantapaiselta henkilöltä tulleet viestit. Monta kymmentä viestiä lyhyessä ajassa ja ainoastaan yhdessä kysyttiin kuulumisia. Kaikki muut oli oman toiminnan ja ajatusten raportointia. Tämän tiedostaminen avasi silmiä.

Eräs kaveri on oppinut kysymään kuulumisia siinä vaiheessa, kun en ole hetkeen vastannut mitään. Ilmeisesti todennut sillä saavansa huomioni päästäkseen taas seuraavassa viestissä jatkamaan entiseen malliin huomioimatta kuulumisiani ollenkaan. Siksi ei juuri innosta lukea tai vastailla enää mitään.