Koirankasvattajat, jatkuuko koirien kysyntä?
Koirankasvattajat jatkuuko pentujen kysyntä vielä yhtä vilkkaana? Itse olen miettinyt myös nyt koiran ottoa mutta jos tässä nyt pääsee jo kohta matkustamaan, niin en tiedä. koira sitoo niin paljon.
Vieläkö pentuja kysytään yhtä paljon kun aikaisemmin?
Kommentit (5)
Minua kiinnostaisi hankkia koira mutta tosiaan sitten jos matkustaa, pitää hankkia hoitopaikka ja muuta.
Koira ei voi olla kauaa yksin ja jos normaali työt ja harrastukset alkavat taas, niin enpä tiedä.
Kyllä kysellään edelleen. Tyttäreni kasvattaa rotua, joka ei ole kovin suosittu, koska rotu vaatii aktiivista ulkoilmaihmistä ja koiralla on oltava runsaasti töitä, kuten paimennusta, jäljestystä tai muuta aivoja vaativaa, ettei koirasta tule riiviötä.
Suunnitelmissa oli pentue, mutta sitten tuli toisiin aatoksiin. Kyselyjä tulee silti koko ajan, vaikka on korjannut tilanteen sivuilleen. Ei halua antaa pentuja ihmisille, jotka haluaa vaan koiran kuin koiran, koska sellaiset eivät pärjäisi rodun kanssa.
Viime vuonna tähän aikaan olis ostettu vaikka kennelin aikuisetkin koirat hintaan mihin hyvänsä. Kysyntää on edelleen, mutta ei ehkä enää niin hullusti. Mun kennelistä ei tullut viime vuonna kuin yksi pentue alkuvuodesta. Tänä vuonna ehkä loppuvuodesta tulee yksi pentue. En tee tätä työtä taalat silmissä vaan ihan muista syistä. En teetä pentuja vain siksi, että niistä saisi rahaa.