Muutin vuokralle taloon, jossa ilmeisesti osakkaat ei suostu (tarvittavaan) putkiremonttiin
Kyseessä on tosi vanha rakennus jossa kuluneesta linjasaneerauksesta tmv on reippaasti aikaa esim. huoltomiehen puheiden perusteella, toivottavasti joskus on tehty jotain :D
Rappukäytävän seinästä näkee arvattavasti vesiputkien kohdalla kupruja ja irtoillutta maalia, ja vuokranantajankin vaikuttaa olevan vähän hankalaa saada tarkkoja tietoja tehdyistä putkiremonteista kun mahdollinen asuntokohtanen kph-remppa on ollu puheissa. Oon nyt rivien välistä lukenut että taloyhtiö toistuvasti lykkää putkiremonttia ja kun kävin kattomassa Etuovesta taloyhtiön myytyjen asuntojen hintoja niin niiden perusteella taloyhtiö tuskin on ottanu juurikaan mitään remonttilainoja, ne luonnollisesti yleensä näkyy hinnoissa (seurailen kiinteistömarkkinoita vaikka ei ookaan varaa ite ostaa). Vähän mietityttää nyt et kuinka pitkäaikanen koti tosta sittenkään muodostuu kun olin suunnitellu pysyväni muutaman vuoden vähintään mut jos noin perusasioista ei huolehdita niin mitähän ylläreitä voi ilmetä? Ts jos tollasii huoltotöitä ei tehdä ajallaan niin eiks se jossain vaiheessa sit kostaudu kun ne putket alkaa hajoilemaan, ja siitä tulee paljon isompi työ kun joudutaan mahdollisesti kuivattamaan isojakin alueita ja pahimmassa tapauksessa uusimaan rakenteita myöten? Kustannukset ei oo mun murhe onneks mut toivoisin etten joutuis lähtemään remontin alta evakkoon jos joku putki tai muu juttu mistä en ees tiedä sanoo ittensä irti :D
Onneksi asia ei ole sinun murheesi. Muutat vain sitten pois kun paikat hajoaa.