Teini viettämässä vappua. Olin saunassa ja sillä aikaa oli soittanut. Soitin takaisin mutta ei vastannut. Kova huoli.
Mitä tässä voi tehdä. Wapissakin ollut paikalla viimeksi ennen tuota soittoa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teinin ikä? Minne lähti?
17v, lähtivät yhden pojan autolla varmaan tuonne puistoon, kaverit kyllä tunnen, mutta ei mulla niiden numeroita ole. Yritin soittaa uudestaan mutta ei edelleenkään vastausta. Ei ole käynyt edes wapissa. Ap
Yritä selvittää kaverin vanhempien puhelinnumero. Kai joku tietää, sukunimet, etunimet jne. Käy paikanpäällä ajelemassa, tai pyydä joku käymään jos voit.
Missä pystyy viettämään ilman ihmiskontakteja?
Jo 17v. Ei musta silloin enää kukaan huolehtinut.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän huolesi. Jatka soittelua! Lähde tarvittaessa katsomaan. Toivon että kaikki on hyvin.
No eihän tästä oo ku se 658 kilsaa matkaa, nii tässäpä kopallinen hiivaa päässä lähen radalle!
Älä huoli, jos jotain olisi sattunut, varmasti kaverit ois soittanut sulle. Uskon että tuo soitto on ollut ihan vahinko. Ehkä pitänyt soittaa jollekin muulle.
https://laitonlehti.net/wp-content/uploads/2020/10/zzzzzz121-scaled.jpg
Laitto kuvan ja kaikki ok?
Eihän se whatsappia kattele, joa sen kaikki kaverit on siellä mukana. Ei tarvii viestitellä kenellekään, niin ei kai ihme jos ei siellä oo ollu paikalla.
Jos hänellä olisi jokin hätänä, olisi todennäköisesti koko ajan se puhelin kädessä ja soittaisi monta kertaa. Ja jos jotain on sattunut, kyllä varmasti joku kaveri yrittäisi ottaa yhteyttä vanhempiin. Eli tuskin mitään huolta.
Et varmana lähde mihinkään puistoon nyt perään! Laita viesti perään, että soittaa tai laittaa viestiä heti kun huomaa. Soittaa kyllä, kun näkee sun puhelun. Vähän luottoa nyt siihen, että ainakin kaverit huolehtii.
Itse laskit hänet ulos!Varmaan olet tietoinen keiden kanssa liikuu ja minne menivät?Kai teillä on kotiintulo ajat? Jos hänellä olisi ongelmia, olisi soitanut uudestaa ja viestin laitanut tuplasti.Nuoret kun yhdessä,kuntelevat musikia eivät kuule puhelin.Ole vaan rauhassa kotisi.Tai jos sinulla auto,lähde katsomaan tilanne ,jos tiedät missä pyörii tai on?
Olisi soittanut saako mennä jollekin kaverille yöksi?
Ei nuoret taida paljoa whatsapissa olla, snäppiä ne käyttää. Mun poika 17v käyttää wappia vaan perheen kanssa..
Ymmärrän huolen, mutta usko mua, jos olisi joku oikea hätä, niin kyllä kaverit siitä huolen pitää ja sulle ilmoittaa. Kaikki on ap hyvin, ota lasi vettä ja ala jotain kivaa sarjaa seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jo 17v. Ei musta silloin enää kukaan huolehtinut.
Olen pahoillani puolestasi!
Joko joutunut tappeluun, ra*skattu, ryöstetty, huumattu...
Tai sitten oli vain vahinkopuhelu.
Epäilen jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä tyttö vai poika?
Kerrotko mitä saatanan merkitystä tällä on? Kysyn ihan tosissani
Tullu mamia ikävä vaan. Ehkä tottumattomana juonut liian monta kaljaa/sidukkaa liian nopeaa. Nyt on huono olla.
En itse ollut koskaan huolissani teinistä, kunnes...24v keksi "lääkityksen" kiinnostui kokeilemaan, koko paska repesi käsiin vajaassa vuodessa.
Kannabis amfetamiini, en tiedä edes mitä kaikkea.
Apuun tultiin heti ja vainoominen alkoi ja kyyläily.
Nuoreni järkiintyi ja mietti asioita, nyt kaikki on ohi ja asiat reerassa.
Ei kannata "uskoa" heti, kyllä he osaa järkeillä itselleen ajan ja paikan illan istujaisiin.
Kerro ap kun saat kiinni että mikä asia teinillä oli.
Harvoin teineille mitään sattuu. Jotain normaalia sekoilua vappuna.