Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuli taas alkon kassit kilisten rappukäytävässä vastaan

Vierailija
30.04.2021 |

Surullista joidenkin ihmisten elämä. Itse tulin lenkiltä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapannaama 😖

Vierailija
2/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkot meni kuudelta kiinni. Kirjoitit tämän siis yli kaksi tuntia sen jälkeen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen menet soittamaan naapurin ovikelloa?

Vierailija
4/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen sukunimi ja alkon kassit korreloivat ainakin täälläpäin.

Vierailija
5/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Sama juttu itselläni. Hassu yhteensattuma. -AP

Vierailija
6/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surun lista.😞

Vierailija
7/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on varmasti hauskempaa kuin sinulla

Vierailija
8/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisen olla. Ei kai se ole sinulta pois.

Vierailija
9/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hauskempaa hänellä kuin sillä, joka käyttää vapaa-aikansa muiden kyttäämiseen ja siitä raportoimiseen.

Oletko varma, että oli edes Alkon kassi? Ja mitä kassissa oli sisällä? Entäpä, jos olikin ruokaa?

Vierailija
10/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhh, mä kävin ostamassa noihin aikoihin ihan vain ruokaa kaupasta. Ilmeisesti joku oli silmä tarkkana jossain kyttäämässä, kun menin ohitse? Ja olettaa, että ostin alkoholijuomia, koska on vappuaatto ja olen niin säälittävän luuserin näköinen muuten. Mutta tiedoksi sellainen, että meikäluuseri ei juo alkoholipitoisia juomia.

T. Absolutisti

Vierailija
11/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on hauska vappu, kenties vieraitakin tulossa.

Mitä teet sinä ap: Käyt lenkin jälkeen suihkussa ja sen jälkeen viivyt aihe vapaalla klo 22.59 saakka, jonka jälkeen nukkumaan. Mitä hauskaa siinä nyt on?

Myönnän, että minäkin vietän vappua aihe vapaalla, mutta sentään promilleissa.

Vierailija
12/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehhh, mä kävin ostamassa noihin aikoihin ihan vain ruokaa kaupasta. Ilmeisesti joku oli silmä tarkkana jossain kyttäämässä, kun menin ohitse? Ja olettaa, että ostin alkoholijuomia, koska on vappuaatto ja olen niin säälittävän luuserin näköinen muuten. Mutta tiedoksi sellainen, että meikäluuseri ei juo alkoholipitoisia juomia.

T. Absolutisti

Kilisivätkö sun kassissa vegaanituotteet?

Vierailija
13/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Absolutisti

Täydennän vielä: unohdin yhden tarpeellisen välttämättömyyden aiemmalla kauppareissulla ja siksi kävin kaupassa vielä illalla. Muuten en olisi edes uskaltanut ovisilmäkyylien pelossa mennä kodin ovesta ulos. Ja tämä on taivahan tosi. :(

Vierailija
14/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä suomenkielisellä paikkakunnalla ihan suomenkieliset käyvät alkossa. On täällä joku tsekki ja joku ruotsalainenkin, mutta ei niitä alkon kävijöistä erota. Asko ei tänään ostanut alkosta kassia, hän joi viinansa maassa istuen siinä heti alkon ulkopuolella.

Vierailija
15/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Absolutisti

Kilisivätkö sun kassissa vegaanituotteet?

Ei kilissyt tietääkseni mikään. Oli maitotuotteita, banaania ja urheilujuomaa (siis treenijuomaa). Aineksia huomista lounasta varten. WC-paperia ja terveyssiteitä. Ei tullut ketään vastaan edes, tosin en katsellut tarkkaan, jos joku oli jossain kulmalla kyttäilemässä vaivihkaa. Olen aika puusilmä, kun kuljen ulkosalla.

T. Absolutisti

Vierailija
16/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenenlekään kuuluu mitä naapurin kassissa on? Vaikka olisi ollut uudet maitolasit?Kilistely kun ei turhaa paperia viitsinyt laitaa ympärille!

Vierailija
17/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin naapuri aina kilisevien kassien kanssa kun rapussa sitä näen. Haisee myös aivan pistävältä ku selta koko jätkä. Kerran näin kun meni asuntoonsa; koko eteisen lattia täys mainoksia. Ei ees siivottua näköjään saa. Kuvottava tapaus kaiken kaikkiaan. Tupakka palaa ketjussa parvekkeella mutta jostain käsittämättömästä syystä kannabista polttaa sisällä ja kuka tästä kärsii? Minä, koska hajut tulee mun asuntoon.

Vierailija
18/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista seuraavalla kerralla nojata oviaukon syvennyksessä kuin Pulkkinen ja totea: Kato Sauli. Mitä vanha juoppo? Oisko sulla vippaa muutama kybä.

Vierailija
19/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surullista mun elämäni näin sinkkuna ja muutenkin useiden vastoinkäymisten jälkeen, mutta ruokaa kävin IHAN OIKEASTI vain ostamassa. Onko se ihan mahdotonta uskoa?

En muuten enää koskaan aio mennä ruokakauppaan perjantai-iltana muutenkaan, koska näköjään aivan kaikki tekemiseni kytätään, raportoidaan ja tulkitaan päin peetä. Tein nyt virheen menemällä kauppaan. Olisi pitänyt olla ilman terveyssiteitä huomiseen (ainoa syy siihen, miksi menin illalla kauppaan).

T. Juopoksi luultu absolutisti

Vierailija
20/20 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullista mun elämäni näin sinkkuna ja muutenkin useiden vastoinkäymisten jälkeen, mutta ruokaa kävin IHAN OIKEASTI vain ostamassa. Onko se ihan mahdotonta uskoa?

En muuten enää koskaan aio mennä ruokakauppaan perjantai-iltana muutenkaan, koska näköjään aivan kaikki tekemiseni kytätään, raportoidaan ja tulkitaan päin peetä. Tein nyt virheen menemällä kauppaan. Olisi pitänyt olla ilman terveyssiteitä huomiseen (ainoa syy siihen, miksi menin illalla kauppaan).

T. Juopoksi luultu absolutisti

Joku alapeukuttaa. No sovitaan nyt leikisti sitten, että olen juoppo ja Alkossa kävin, jos se mieltäsi lämmittää ja rauhoittaa? Niin saat halveksia minua ihan rauhassa. Totuus lienee yhdentekevää.

Oikeassa elämässä olen viimeksi käynyt Alkossa vuonna 2010 uudenvuoden aattona, kun kävin ostamassa pienen pullollisen shampanjaa sekä pullollisen punaviiniä uuden vuoden vaihtumista varten, kun vietin sitä ystäväni kanssa.

Mutta minkäs teen, kun naamani on mitä on, pukeudun kuluneisiin vaatteisiin ja olen yksinäinen. Monet selittävät sen stereotyyppisesti sillä, että olen varmaan joku juoppo.

Heh, olen niin köyhä, ettei ole edes varaa tuhlata rahaa johonkin alkoholiin ja tupakkaan. Elelen kaurapuurolla, pastalla ja laadukkaalla maitoproteiinilla lähinnä.

T. Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme