Vappu ilman kavereita
Tuleepa yksinäinen olo, kun huomaa muiden viettävän vappua kavereiden kanssa. Ennen juhlapyhiä sitä aina miettii, että ne menevät äkkiä ohi ja voi jatkaa normaalia arkea, mutta toisten juhlinta tekee olon kurjaksi ja aika matelee. Olen niin yksin ja pettynyt, ettei ole ketään kenen kanssa voisi aidosti iloita kaiken maailman juhlapäiviä. Miten te vietätte vappua?
Kommentit (21)
Tee tunnus twitteriin ja tuu sinne keskustelemaan, siellä on mahtavaa porukkaa
Sama. Osittain syynä laiskuus ja väsymys, että ei jaksa järkätä mitää toimintaa.
Itse myös vietän vappua yksin. Lapset jo maailmalla, ystävät ovat kaikonneet.
Viisurin poistossa aamupäivällä. Nyt sitte veren maku suussa. Eipä tässä isompia. Tototv:tä tsiikailen. Ihan rauhallisesti kotosalla ja olisipa se varmaan himassa mennyt ilman koronaakin.
Ei kyllä kukaan tutuista vietä vappua nyt. Tekstareilla ollaan toivotettu hyvää vappua vain.
Ihan normi viikonloppu menossa.
En ole varmaan koskaan juhlinut vappua minkään kaveriporukan kanssa, vaikka sellainen on joskus ollutkin. Ehkä kerran tai kahdesti olen kämppiksen kanssa juhlinut, mutta siitäkin jo kauan aikaa. Useimmat vaput lapsuuden perheen tai pelkän miesystävän kanssa. Varmaan ainakin yhden vapun olen ihan yksinkin viettänyt. Ja yhden uuden vuoden, josta kyllä jokseenkin jopa nautin. Mielenkiintoinen kokemus.
Mies katsoo jääkiekkoa ja lapset pelaa pleikkarilla yläkerrassa. Minä juon simaa ja salaan palstaa. Tätä ei varmaan lasketa yksin olemiseksi?
Kuuntelen youtubesta ysärimusaa ja nautin lonkeroa. Introverttina ei ole mitään ongelmaa viettää vappua yksin korona-aikana kun baarien aukioloa supistettu. Hyvää vappua aloittajalle 👍
Syön tippaleipää ja juon simaa. Meinaan nukahtaa pystyyn, niin väsynyt töistä.
Ei tullut mieleenkään yrittää sopia mitään kavereiden kanssa näin koronan aikaan. Kotona olen yksin ja katson televisiota.
Tänään en edes jaksaisi ketään. Ihanaa että saan olla itsekseen. Kuuntelen lätkämatsia ja otan rennosti
Oon joskus viettänyt kaveriporukassa vappua. On kyllä sillonkin yleensä ollu ihan yhtä yksinäinen olo kuin yksin vappua viettäessä. Kavereita on tullu lähinnä kouluista ja monet on sellasia, että ollaan kavereita koska ollaan opiskelukavereita tai koulukavereita. Ei paljoa yhteistä sitten oikeasti.
Mutta kyllähän se, jos somea katsoo, pistää ikävästi, kun itse on yksin ja muut porukoissaan. Yleisenä odotuksena on kuitenkin, että nuoret viettää vappua ja muita vastaavia juhlia keskenään juhlien.
Söin munkin, tippaleivän ja join lasillisen simaa. Siinä olikin tämän viikonlopun herkut.
Vappu ei oikein nappaa. Kuuluu niihin turhiin juhlapäiviin, jolloin alkoholiongelmaiset saavat oikein hyvällä syyllä örveltää. Sama juttu juhannuksena.
Niin että eipä tässä ole mitään juhlimisen aihettakaan. Tein ja söin perunasalaattia. Kohta suihkun kautta petiin kuuntelemaan äänikirjaa.
Eipä nykyään ole kunnon työväenluokkaa, niin turha juhliakaan.
Täällä samanlainen, ymmärtääkseni meitä ns yksinäisiä on monia. Minä kyllä viihdyn hyvin näinkin, mutta ymmärrän jos yksinäisyys on murhe. Laitan mukavaa taustamusiikkia, luen tai selaimen netissä, syön hyvin ja käyn ajoissa nukkumaan. Huomenna varmaan salille ja johonkin ulkokaffilaan istumaan. Koiranpennun hankintaa olen kyllä pohtinut.