Mies mennyt töiden jälkeen vanhempiensa luona käymään ja alkanutkin juopottelemaan!!!
Käy muutenkin siellä liian usein mutta nyt on tahallaan heti juonut pari kaljaa ettei joutuisi ajamaan kotiin :(
Ei taida olla ihan valmis vieläkään perhe-elämään (kymmenen vuotta saanut harjoitella).
Kommentit (7)
no jos lehmä kotona ei tee muuta kuin makaa av-palstalla, niin miksi se mies tulisi kotiin?
Vietä itse rauhallinen vappu yksin. Keksi mukavaa tekemistä ja osta tai tee juuri sitä ruokaa mistä tykkäät.
Käytä nyt tilaisuus hyväksesi
Vierailija kirjoitti:
Vietä itse rauhallinen vappu yksin. Keksi mukavaa tekemistä ja osta tai tee juuri sitä ruokaa mistä tykkäät.
Käytä nyt tilaisuus hyväksesi
Lapset?
Tuota... taksillako ei pääse? Julkisilla?
Ymmärrän ärtymyksesi, jos mies jää nyt sitten vappuaatoksi kotiin. Mutta en muuten siitä vetäisi kilareita, että mies vappuaattona juo pari olutta. Tai vähän enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä nyt tilaisuus hyväksesiLapset?
Ohiksena - niin mitä lapsista? Kai niille nainenkin osaa nakkeja lämmittää ja ilmapallot ostaa?
Juuri yksi muija valitti, kun mies toi kotiin olutta ja ruokaa. Ei niille mikään kelpaa.
Tuo "harjoittelu" on lastesi lapsuus...