Miks musta tuntuu aina että muut kaupassakävijät liikkuu hidastettuna
Vai kuvittelenko vaan? Muilla samaa? Ihanku koko kauppa olis hidastettu. Ehkä se johtuu siitä että asun pienellä paikkakunnalla :D
Kommentit (22)
Mulla tulee toi tunne ajaessa kesäpaikkakunnan pääväylällä, joka on siis paikan ainoa katu. Hiidaastetuussa fiilmiissäää liiiikkuuvaat. Mutta sit siihen tottuu itekin ja omakin rytmi hidastuu.
Jätä oravanpyörä oravalle. Hidasta itsekin.
Opettele itsekin hidastamaan. Ei maailma valmiiksi tule kiirehtimällä.
Tännään oli Kitteen Tokmannilla kyllä niin hidasta porukkaa liikkellä että apua. Tai sit humalaisia vapun kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Disneyn uusi animaatioelokuva: Valkoinen kukko ja musta söpöläinen. Mitä mieltä?
Traileri:
https://fi.faperoni.com/video/44j_Valkoinen-kukko-ja-musta-s%C3%B6p%C3%…
Oli mocca ei mikään musta. Ja kyllä löytyy ihan lähipiiristä valkoisilla parempaa pötköä.
Itse hoidan kauppa-asiat pikakävelemällä ja ihmettelen samaa, että miten ihmiset löntystelevät hiiiiitaasti. Aina saa sujahdella näiden etanoiden ohi! Ymmärrän, että jossain taidenäyttelyssä kävellään hitaasti mutta mikä järki on harrastaa samaa Prismassa...
Vierailija kirjoitti:
Googlaa NPC
Löytyy lähinnä non-player character. Mitä NPC:tä tarkoitat?
Minä ainakin pidän kahden metrin turvavälistä kiinni enkä puske päin muita asiakkaita väkisin.
Ylipäätään ihmettelen ihmisten hitautta. Esim. kadulla kävellessä ohitan 95 % ihmisistä. Musta on tuskallista, jos joudun pakosta löntystämään hiljaa, kun edessäni on porukka, jota en pysty ohittamaan. Olo on kuin ravihevosella, joka kuopii kaviollaan maata kun haluaisi päästä menemään kovaa. Ja mulla ei siis ole yleensä kiire mihinkään, nautin vain asioiden tekemisestä nopeasti.
Minä ainakin liikun kaupassa hidastettunna
Söin kerran yhen "suklaakakun" palan ( tietoisesti), sen jälkee vrk meni hidastutesti..
Miten jotku vain toilailevat ja pyörivät kaupan käytävillä kärryjensä kanssa niin että sulkevat kaikilta muilta kulkuväylän. Aivan kuin olisivat yksin kaupassa eikä muista tarvitsisi välittää. Ärsyttävää ja itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin liikun kaupassa hidastettunna
Samoin. Olen ihastunut myyjäpoikaan. Eli vissiin 95% kaupassa olisjoista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa NPC
Löytyy lähinnä non-player character. Mitä NPC:tä tarkoitat?
Juuri tuo. Tekoäly ohjaa näitä oudosti liikkuvia.
Tuossa on ihan sama asia, kuin tummista pitävillä naisilla. Musta tuntuu.
Vetäkää vähemmän piriä ja hepoa, niin kyllä se olo siitä helpottuu.
Se voi johtua paikkakunnasta. Isossa kiire, pienessä rauhallisesti.