Mitä ghostaajien päässä liikkuu? Jälleen oharit ilman vastausta/selitystä
Piti tavata miestä jonka kanssa tapailtu muutama vuosi sitten. Nyt laitoin pari päivää sitten hetken mielijohteesta viestiä ja viestiteltiin tiiviisti ja ehdotti tapaamista tälle illalle. Tänään ei viestejä tullut ja kysyin onko tulossa vaikka jotenkin arvasin tosta hiljaisuudesta että v ituiks meni taas. Nyt lukee viestit mutta ei enää vastaa. Semmonen pettymys jälleen. En oikeasti enää jaksa näitä jatkuvia pettymyksiä. Miksi edes yrittää?
Kommentit (3)
Se on vaan helppoa. Minut on ghostattu ja minä olen ghostannut. Se henkilö ei kiinnosta, mutta ei oikein saa sanottua että miksi ei.
Eihän se mukavalta tunnu, mutta ainakin itse tiedän siirtyä eteenpäin.
Kertoo ghostaajan vastuunottokyvystä ja muiden ihmisten arvostuksesta. Haluatko oikeasti edes tavata ihmistä, joka ei ole kasvanut aikuiseksi? Et ainakaan tasapainoista suhdetta olisi siitä saanut. Huokaisee hetki ja kohti uusia haasteita. Kyllä niitä tasapainoisiakin aikuisia löytyy. Helpompi rakentaa sitä yhteistä tulevaisuuttakin keskustellen aiheista,kuten mahdollinen perheen perustaminen, yhteinen talous, arjessa seksin järjestäminen molemmille miellyttävällä tavalla, omien arkipettymysten haasteet ja niiden vaikutus itseen sekä parisuhteeseen...mitä näitä aikuisten huolia arjessa on.
Käyt kahvilla ja sit uutta matoa koukkuun! EEiks je ;)
Minä "jätin" ennen reippaasti sanoen asiasta. Melkein jokainen haukkui minut maanrakoon. Nyt vaan ghostailen niin ei tarvitse potea huonoa omatuntoa.