Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Sarasta eikä Ukkolaata siis pidetä. Olen heidän sekoituksensa, rauhallisempi mutta en esitä mitään. Olen kaikille aina mukava. kuitenkin työyhteisöissä olen joutunut kiusatuksi joidenkin Petran tyylisten toimesta. Suomalaiset (osa) muistuttaa Petraa luonteeltaan ja pitää Saaran/ukkolan käytöstä rasittavana ja feikkinä. Ihan kuin ei saisi olla iloinen ja höpötellä.
Valavuori näyttää läskiltä ja pienimunaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sais tuo Pinja jo lähteä tuolta. Luulin että hän putoaisi ensimmäisenä
No niinpä. Väittääkö Pinja, etä on muka kirjoittanut pitkän matikan ja saanut siitä L:n. Vaikea kyllä uskoa tuollaisesta ketjupolttajasta, jolla ei talossakaan näytä olevan muuhun mielenkiintoa kuin sitä sätkää höyrytellä...
jankka jankka jankka koeta nyt päästä yli jo . polttaa kuka polttaa ja sillä selvä.
muutaman kerran päivässä käy röökillä ja L matikasta osoittaa kyl älykkyyttä.
GET OVER IT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.
Ei ole. Salilla kävijän kroppa. Tuolla kropalla ei temmata eikä työnnetä. :D
Kuinkahan kauan on harrastanut? Ei lihas viikossa kasva. On hänellä lihasta. Ja painonnosto ei edelleenkään tarkoita lihasten kasvatusta.
Juu, painonostajat on aina 197cm ja 56kg ! no EI TODELLAKAAN OLE ! roni on pelle joka pilasi hauskat kotivideotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.
Painonnoston harrastajana ja entisenä kilpaurheilijana sanoisin, että Ronilla on ihan hyvä painonnostajan kroppa ja samalla painonnostosalilla käyvänä olen nähnyt että hyvin tempaa. Lähdepä mukaan joku kerta niin opastetaan sua, kun kerta kiinnostusta löytyy.
Painonnostajat EIVÄT ole 199cm 49kg !! Ne on vantteria ja vahvoja. lapsikin tämän tietää.
Hyvä kausi, hyvä porukka, vaikka kenestäkään ei tykkää, mutta nämä jaksaa olla ja näillä riittää tarinaa. Se tieto, että ollaan vain muutamia päiviä tai viikkoja, vaikuttaa varmasti osaltaan.
Mutta yksi huono puoli tässä on kun vertaa tavis-BB:hen, varsinkin viime vuoteen: yritän vältellä Mikkoskan kraakuntaa, mutta se on vaikeaa, koska porukka on hyvin kasassa ja keskustelu polveilee. Viime vuonna tilanne oli hyvin paljon helpompi - seurasin vain Joppea, niin kuuli parhaimmat jutut ja ne tyhjäpäiset tv-sarjan repliikkien hokijat pysyi poissa.
Ja niinhän se taisi jakautua koko kausi: Ne, jotka halusi seurata pintaporukkaa, bibiksien mankumista, toisten haukkumista ja meikkaamista ja jatkuvaa spekulointia siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu, pystyivät seuraamaan sitä omaa porukkaansa. Ja vastaavasti ne, jotka tykkäsivät seurata rauhallista, polveilevaa keskustelua ja huulenheittoa, saattoivat seurata omaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks inhoatte Saraa? Hän on ollut talossa ihan neutraali, iloinen ja hauska. Ettekö muka ikinä itse lauleskele tai hyräile? Taidatte myös unohtaa että hän on laulaja joten varmaan toi tulee ihan luonnostaan häneltä. Sara ehdottomasti yksi aidoimmista tällä kaudella
Kaukana aidosta. Teennäinen, jatkuvasti joku rooli päällä ja erittäin tietoinen kameroista. Välillä suorastaan esiintyy, mutta selvästi erittäin epävakaa. Onneksi ei ole valinnut ravintola-alaa, sillä parempi kun suuttuessaan tai stressaantuneena pysyy erossa veitsistä. Näkyisipä ne nyrkin iskut koosteessa, vaikka tuskin tulee tapahtumaan.
Mikä rooli? Kai tiedät että ihmisiä on erilaisia ja jotkut on luonnostaan vähän höpsöjä ja energisiä. Se että sinä olet tylsä jörö ei tarkoita että kaikkien tulisi olla sellaisia. Ja kai huomasit että Hans kehui Saran vartaita ravintolatason vartaiksi. Taitaa tämä palstavihata Saraa ihan vaan siksi että hän on nuori, kaunis ja menestyvä nainen
Mulla kanssa tunne, että Ronia ja Pinjaa inhotaan ihan vain periaatteesta, koska ovat nuoria, tubettajia ja tienaavat enemmän kuin moni täällä kirjoittava.
Saraa myös tubettamisen takia inhotaan ja koska on kaunis, itsensä laihduttanut ja laittautuu, miesten mieleen. Kellykin lähti ekana, koska oli kaunis, ei ehtinyt itsestään mitään edes antamaan. Pahempi tuppisuu on Petra, mutta se ei ulkonäöllä paljoa koreile, on tuommoinen miesmäinen. Sanin ulkonäkö kiusasi monia, jaksoi paneutua liikaa pukeutumiseen ja ulkonäköön.Ylipainoiset Sanna ja Nina on vissiin helpommin samaistuttavia monelle, samoin ulosottovelallinen tumpelo Aleksi.
Jännä miten toi tubettaminen on niin iso punainen vaate monelle katsojalle, vaikka tubettaminen ja tämä bb-ohjelma on periaatteessa aika lähellä jopa toisiaan...
Kelly ei lähtenyt koska on kaunis, vaan tuon lauseesi loppuosan takia - siis nimenomaan siksi koska ei ehtinyt itsestään mitään edes antamaan. Alussa on tärkeää tuoda edes jotain itsestään esiin, mikä antaa katsojille syytä äänestää juuri tätä henkilöä. Ainakaan minä en äänestä ketään jatkoon sillä perusteella että onpa kaunis, saati sitten naista kun naisena en naiskauneuden päälle hirveästi edes ymmärrä.
Jokaisella tosiaan on oma makunsa ja minun mielestäni Kelly ei ollut kaunis (varsinkin kun oli jo ehtinyt leikkauttaa entisen todella ison nenänsä, tunkea silikonia ja botoxia sinnetänne, ei mitään luonnollista kauneutta koko ihmisessä), oli lyhyt ja kroppakin ihan tavallinen. Että siinä mielessä hänen kohdallaan ei oikein päde se "kateuskortti", jota tuo yksi tietenkin yritti sälyttää selitykseksi seinäruusu-Kellyn lähtöön.
Onks noilla Ronilla ja Petralla jotain sutinaa? Jotenkin ihmeellisiä merkitseviä kohteita?
Ärsyttää kun koko ajan samat tyypit häätöäänestyksessä. Välillä Roni ja Pinjakin häätöäänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Sanin haastatteluista kävi ilmi, että talossa on tunnin ajan aamulla lämmintä vettä :O Osaako joku selittää, miksi näin? Kai nyt edes vessasta ja keittiöstä saa kuumaa vettä koko päivän? :/
Varmaan siksi, että ihmiset olisivat koolla yhdessä päiväajan, eivätkä lotraisi suihkussa tai tukkaa pesemässä keskellä päivää tai iltaa. Ihan järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................
Sulla on käsitteet hukassa. Feikki on sellainen joka esittää jotain muuta kuin on. Nina Mikkonen on täysin aidosti oma itsensä. Lapset ja mies on hänelle olleet se elämän sisältä, mikä jollekin toiselle on esim urheilu tai työ.
Samalla tavalla Sanna Ukkola puhuu miehestään ja työstään koko ajan, Aleksi Valavuori urheilusta ja julkkiksista.
Kyllä. Nina on juuri oma itsensä, tuollainen hän on siviilissäkin, olen useita kertoja ammattini vuoksi ollut tekemisissä hänen kanssaan ja on todella ylitsepursuvaisen ystävällinen ja hössöttää aina. Ei tuollaista kukaan pysty esittämään ja miksi edes haluaisikaan.
Onko pinjalla salatehtävä? Sanoi eka et on kirjoittanut pitköst matikasta ällän. Sit yhtäkkiä onkin kirjoittanutlyhyest matikasta ceen. Ja nyt se kertoo olevansa vasta kolmannella lukiossa ja kirjoittavansa vasta myöhemmin?? Wtf? Testataanko pelaajien ja katsojien fokusta?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun koko ajan samat tyypit häätöäänestyksessä. Välillä Roni ja Pinjakin häätöäänestykseen.
Pinja ihan ok. Mutta Roni ulos !!
🎶. 🎶. Nina ja Vala samaan pussauskoppiin 🎶🎶🎶🎶 katsottais huomenissa kumman kuppi menis totaalisesti nurin.
Vala tulis ulos ihan että tööt, viekää mut pois, pois, pois. Nina tulos ulos että mikä tolle nyt tuli. Minähän vain juttelin 36 tuntia putkeen pojista ja Timosta. Nyyh........
Ihme ettei kenenkään asukin tee mieli heittää kattilallista kiehuvaa vettä Mikkosen päälle. Jatkuvaa kähinää mielistelyä ja lipomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painonnoston harrastajana ja entisenä kilpaurheilijana sanoisin, että Ronilla on ihan hyvä painonnostajan kroppa ja samalla painonnostosalilla käyvänä olen nähnyt että hyvin tempaa. Lähdepä mukaan joku kerta niin opastetaan sua, kun kerta kiinnostusta löytyy.
Kiitos kutsustaa, mutta olen jo toiminnassa mukana ja laji on lähipiirin kautta sangen tuttu. Itse en ole, enkä väitä olevani painonnostaja. Treenaan kuntoilumielessä lähinnä kahvakuulalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Voi sitten lopettaa tämänkin jänkkäämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ronissa niin ärsyttää? Mun mielestä on hienoa, että on saanut lopulta itsevarmuutta esiintyä julkisesti.
Mukavan oloinen nuori mies.
Tuntui pahalta katsoa youtubesta videoita, jossa näyttäytyi ennen leukaleikkaustaan. Sympatiani hänelle, vaikka ei henk.kohtaisesti oma voittajasuosikkini talossa olekaan. 💖Onhan se tietysti jollain lailla hellyttävää, että tyyppi on saanut valheellista itsetuntoa jostain leikkauksesta niin paljon että luulee olevansa nyt maailman lahja naisille.
Millälailla luulee olevansa maailman lahja naisille? Sanoiko niin? Tekikö jotain sen suuntaista?
Hallusinoitko?
😂😂
varisääni-nina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina köksämaikkana: "teen hernarin kuin kotona ja tota noin niin resepti oli Timo T.A herkkuruoka ja meiän pojatkin tykkäsi tota noin niin paitsi Mikael joka tota noin niin ei halunnut sinappia. Olisipa Timo vielä nyyh elossa niin saisin hemmotella. Ja tota noin niin unohdinkin jo mitä siihen tulikaan"
Timokin häpeää tuota ruikutusta ja uhriutumista ! Nina on järkyttävä pelle joka kerjaa koko ajan sääliä.
Kyllä hän varmaan on ihan sympaattinen ja hyvä ihminen, mutta vähempikin valitus riittäisi. On ilmeisesti säälipisteitä lähtenyt keräämään voittaakseen, mutta hyväkin asia muuttuu vastenmieliseksi, jos sitä tulee liikaa. Häneltä jos kysyy, otatko maitoa kahviin, niin tulee monen minuutin luento aiheesta, vaikka voisi vain sanoa, kiitos otan tai kiitos en ota.
Petra ei ole tähänkään mennessä antanut itsestään mitään eikä oikeastaan Sedukaan.