Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheata katsottavaa kun 18 v tyttö vetää röökiä.
Eikö tuolla ole vieläpä aika nuoria ne seuraajat? Ei mikään kiva roolimalli.Eikö sen pitänyt olla tervehenkinen jalkapalloilija ja alakouluikäisten idoli? Vähän huono juttu yhteistyökuvioiden kannalta että paljastuikin nikotiiniaddiktiksi.
Ei tämä nyt mikään valtaisa paljastus ole, akikkihan on tienny että toi polttaa. Mihin yhteistyökuvioihin ajattelit että vaikuttais, ihan höpönlöpöä taas kerran
No ei taatusti kelpaa enää alaikäisille suunnattuihin Terveet elämäntavat -juttuihin 😂
Sinäkös siitä päätät. Onpas taas jutut vaikket tunnu tietävän mitään.
No haloo. Mietipä nyt itse... Jos on yleistä tietoa että on tupakoitsija niin kyllä se tietyt alaikäisten kanssa toimivat karkottaa.
Hyvinhän tuo menestyy. 16-vuotiaana jo yli 50 000 vuositulot vaikka päätoiminen lukiolainen. Minkä verran tienasit itse lukiolaisena, varmaan paljon enemmän kun olet noin paljon osaavampi.
Miten tuo liittyy mihinkään ? Tupakoivat teinit ovat kuvottavia pankkitiliin katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla ole vieläpä aika nuoria ne seuraajat? Ei mikään kiva roolimalli.Eikö sen pitänyt olla tervehenkinen jalkapalloilija ja alakouluikäisten idoli? Vähän huono juttu yhteistyökuvioiden kannalta että paljastuikin nikotiiniaddiktiksi.
Ei tämä nyt mikään valtaisa paljastus ole, akikkihan on tienny että toi polttaa. Mihin yhteistyökuvioihin ajattelit että vaikuttais, ihan höpönlöpöä taas kerran
No ei taatusti kelpaa enää alaikäisille suunnattuihin Terveet elämäntavat -juttuihin 😂
Eipä ole tiliään millään terveet elämäntavat jutuilla tehnyt tähänkään asti. Älä suotta ole huolissasi, eiköhän pärjää ihan ilman "asiantuntevia" neuvojasikin.
Kyllä se on joissain peruskoulun valistusvideoissa ollut. Ei kaikki tietysti ole hänen omilla sometileillään.
Just just. Peruskoulujen opetusvideoillahan ne tubettajat tekee omaisuuksia. Todella harmi että tälleen nyt meni elinkeino ja joutuu katuojaan ihan. VMP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinskun äiti tuli puolustelemaan röökaajalastaan 😂
Loppuiko argumentit? Eikö kukaan lähtenytkään mukaan öyhötykseen? No voi että 😂
Olisiko kannattanut kasvattaa lapsi vähän paremmin? 🤔 Kodin esimerkistä kaikki lähtee.
Olihan tuo julkitupakointi toki mainehaitta kun noin nuorikin vielä. Olisi kannattanut pakata nikotiinilaastareita mukaan.
Valavuoren uhkapeli jutut ällöttää.
Onko Sedu ja Nina jutellut kahdestaan salatehtävästä? Molemmat piilotti kylppäriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo. Mietipä nyt itse... Jos on yleistä tietoa että on tupakoitsija niin kyllä se tietyt alaikäisten kanssa toimivat karkottaa.
No haloo itse... jännä että yhteistyöt vaan lisäntyy ja tilipussi kasvaa Pinkulla.
Joo. Nicorette ym 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan vois ulkonäön perusteella mekkoineen ja hiustyyleineen hyvin kuvitella jonnekin maaseudulle maatilan taloon keittiöön leipomaan pullapitkoa, laittamaan ruokaa, siivoamaan ja hoitamaan muita kotitaloustöitä ja kestitsemään ja emännöimään tupaan saapuvia vieraita. Tällaiset jutut eivät taida kuitenkaan olla hänelle luontevia. Kiva seurata talossa kuitenkin Sanna puuhailuja.
Karjakon näköinen.
Ne on ne mekot.
Nyt ihan vaikka hennesistä parit trikoomekot kesäks ja karjakkolook on historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä tyyppejä tällä kaudella bbssä. Toisenlaisella kokonpanolla vois olla touhu melkoista örveltämistä ja rymyämistä. Asiallisia ja kiinnostavia tyyppejä tällä kaudella. Kaikki bb kaudet pitäis olla julkkis bb kausia!
Samaa mieltä, tosi hyvä kattaus erilaisia persoonia ja eri alojen ihmisiä. Samoin tämä nopea rytmi on miellyttänyt, paljon tekevät ja useita pudotuksia viikossa. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinan pojat sanoi ihan nätisti kirjeessä ,että ole äiti vähän hiljempaa.Niina on vähän erikoinen ,mutta toisaalta ihan kiva.Vähän liian kiltti ja höpisee liikaa.Enemmän pidän hänestä kun Valavuoresta.
Ihmiset on erilaisia luonteeltaan ja käyttäytymiseltään. Talossa ei ole ketään täysin uniikkia persoonaa, kaikkiin noihin tyyppeihin törmää ihan päivittäisessä elämässä. Ninan ääni ja kaikki tekeminen tuntuu ärsyttävän osaa, mutta eihän tuo ole äänessä läheskään eniten. Ninan tekemisissä eiainakaan ole minkäänlaista pahansuopuutta, kiva ja ystävällinen kaikille ja aina huolehtimassa muista. On siellä ihmisissä ilkeyttäkin.
Näin, mutta mä luulen kyllä, että se Ninan ikäisekseen liian vanhan ihmisen käyttäytyminen ja olemus vanhan mummon äänineen ärsyttää joitain, jotka eivät ehkä muutenkaan siedä vanhempia ihmisiä. Tuollaisille tyypeille tulee varmaan olemaan todella vaikeaa se oma vanheneminenkin... Mutta Ninakin on kuitenkin vasta 56 eli keski-ikäinen, ei ikänsä puolesta mikään vanha mummeli. Itseänikin vähän kummastuttaa, että se vaikuttaa kuin joltain pitkälle yli 70 vuotiaalta, mutta ei se ärsytä kuitenkaan, korkeintaan ihmetyttää.
Ninahan on nuorekas, ihana iho ja hyvät hiukset, kivoja vaatteita. Mikä siinä on mummomaista - ei minusta mikään. Oma äitini 52v ihan samanlainen höösääjä ja höpöttäjä. Ei 56 enää mikään nuori tyttönen ole, nolompia ne keski-ikäiset on jotka kulkee napapaidoissa ja lippiksissään koettaen olla nuorekkaita.
Kommentoinkin hänen käytöstään ja yleistä olemustaan (en ihoa yms) ja kun voivottelee ja valittelee mummomaisesti. Eikä tässä tarvi äärimmäisyyksiin vetää napapaitoineen yms, mutta kyllähän tuon ikäiset eivät nykyaikana mitään mummeleita yleensä ole, vaikkeivät ole tyttösiäkään. Mutta ehkä Nina on vanhentunut vähän ennen aikojaan sen vaikean masennuksen yms takia. Kyllähän sellainen varmasti vaikuttaa yleisesti terveyteen ja olemukseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo itse... jännä että yhteistyöt vaan lisäntyy ja tilipussi kasvaa Pinkulla.
No hienoa. On sitten keski-iässä rahaa ostaa uudet keuhkot Kiinasta 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo menestyy. 16-vuotiaana jo yli 50 000 vuositulot vaikka päätoiminen lukiolainen. Minkä verran tienasit itse lukiolaisena, varmaan paljon enemmän kun olet noin paljon osaavampi.
Miten tuo liittyy mihinkään ? Tupakoivat teinit ovat kuvottavia pankkitiliin katsomatta.
Jos antaa toiselle ohjeita ja neuvoja työnsä hoitamisessa niin silloin olettaa itsensä pätevämmäksi, että kyllä se silleen liittyy ja toki on varmasti valmis silloin sitä osaamistaan esittelemään ja todistamaan. Muutenhan se jää pelkäksi suun soitoksi, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä tyyppejä tällä kaudella bbssä. Toisenlaisella kokonpanolla vois olla touhu melkoista örveltämistä ja rymyämistä. Asiallisia ja kiinnostavia tyyppejä tällä kaudella. Kaikki bb kaudet pitäis olla julkkis bb kausia!
Samaa mieltä, tosi hyvä kattaus erilaisia persoonia ja eri alojen ihmisiä. Samoin tämä nopea rytmi on miellyttänyt, paljon tekevät ja useita pudotuksia viikossa. Toimii.
Juu, muuten näin, mutta nuo tubettelijat voisi heittää ulos tuolta ja sitten joidenkin typerien sanaleikkitehtävien ei tarvis kestää montaa tuntia. Toisaalta se (lauantainen?) tehtävä, kun esittivät perhettä ja Janne äitiä, olisi saanut kestä pidempäänkin. Se oli oikeasti viihdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä että kuka tuolla muka vois yrittää kikkaikka nuilla nimeämisillä, ku kuitenki katsojat on se joka päättää kuka lähtee. Ja musta on jopa riski antaa ääniä hirveenä Markulle ja Jannelle, nehän olia kaikista pahin vastus jos myös itse olisi häätöäänestyksessä.
Aiemmilla kausilla asukkaat on aina jossain vaiheessa alkaneet miettiä, että kun tuo ja tuo aina pelastuu häätöäänestyksessä niin sitä ei enää kannata edes nimetä. Nythän Sanna Ukkola on aina ollut äänestyksessä ja aina pysynyt talossa, vaikuttaakohan miten nimeämisessä. Ja mitenklhän käy Mikkolan kun on nyt ekaa kertaa nimettävissä, saakohan minkä verran ääniä?
Sillä tuntuu olevan joku rikas fanijoukko joka pelastaa sen jatkoon jos se joskus harvoin on häädössä. Toivottavasti kyseessä ei ole pojat äidin luottokortin avulla. Olis vähän ikävää jos voittaisi kisan, 30 000 voittorahat miinus verot tilille ja sitten odottaisi 50 000 luottokorttilasku äänestyksistä :)
Samoin sannalla tuntuu olevan joku äänestäjäjoukko kuten näillä nuorilla sometähdillä (saara, roni, pinja etc). Sedukin keräsi hyvin ääniä sitten kun tuli tarve.
Millainenkohan olisi äänestystulos, jos katsojat voisivat äänestää maksutta ja vain yksi ääni/katsoja? Itse en koskaan äänestä näissä maksullisissa äänestyksissä eikä varmaan moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinan pojat sanoi ihan nätisti kirjeessä ,että ole äiti vähän hiljempaa.Niina on vähän erikoinen ,mutta toisaalta ihan kiva.Vähän liian kiltti ja höpisee liikaa.Enemmän pidän hänestä kun Valavuoresta.
Ihmiset on erilaisia luonteeltaan ja käyttäytymiseltään. Talossa ei ole ketään täysin uniikkia persoonaa, kaikkiin noihin tyyppeihin törmää ihan päivittäisessä elämässä. Ninan ääni ja kaikki tekeminen tuntuu ärsyttävän osaa, mutta eihän tuo ole äänessä läheskään eniten. Ninan tekemisissä eiainakaan ole minkäänlaista pahansuopuutta, kiva ja ystävällinen kaikille ja aina huolehtimassa muista. On siellä ihmisissä ilkeyttäkin.
Näin, mutta mä luulen kyllä, että se Ninan ikäisekseen liian vanhan ihmisen käyttäytyminen ja olemus vanhan mummon äänineen ärsyttää joitain, jotka eivät ehkä muutenkaan siedä vanhempia ihmisiä. Tuollaisille tyypeille tulee varmaan olemaan todella vaikeaa se oma vanheneminenkin... Mutta Ninakin on kuitenkin vasta 56 eli keski-ikäinen, ei ikänsä puolesta mikään vanha mummeli. Itseänikin vähän kummastuttaa, että se vaikuttaa kuin joltain pitkälle yli 70 vuotiaalta, mutta ei se ärsytä kuitenkaan, korkeintaan ihmetyttää.
Ninahan on nuorekas, ihana iho ja hyvät hiukset, kivoja vaatteita. Mikä siinä on mummomaista - ei minusta mikään. Oma äitini 52v ihan samanlainen höösääjä ja höpöttäjä. Ei 56 enää mikään nuori tyttönen ole, nolompia ne keski-ikäiset on jotka kulkee napapaidoissa ja lippiksissään koettaen olla nuorekkaita.
Kommentoinkin hänen käytöstään ja yleistä olemustaan (en ihoa yms) ja kun voivottelee ja valittelee mummomaisesti. Eikä tässä tarvi äärimmäisyyksiin vetää napapaitoineen yms, mutta kyllähän tuon ikäiset eivät nykyaikana mitään mummeleita yleensä ole, vaikkeivät ole tyttösiäkään. Mutta ehkä Nina on vanhentunut vähän ennen aikojaan sen vaikean masennuksen yms takia. Kyllähän sellainen varmasti vaikuttaa yleisesti terveyteen ja olemukseenkin.
Nimenomaan Ninan käytöksessä ei ole mitään mummomaista. Laittaa tukkansa ja meikkaa, pukeutuu kivasti ja osallistuu tosi innokkaasti talossa kaikkeen. Ihan on ikäisensä olemukseltaan ja käytökseltään, jopa ennemmin nuorekas kuin vanhus.
Valavuori jatkaa siitä mihin yöllä jäi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos antaa toiselle ohjeita ja neuvoja työnsä hoitamisessa niin silloin olettaa itsensä pätevämmäksi, että kyllä se silleen liittyy ja toki on varmasti valmis silloin sitä osaamistaan esittelemään ja todistamaan. Muutenhan se jää pelkäksi suun soitoksi, eikö?
Puhuttiinko tässä työstä vai terveydestä? Tupakointi nyt vaan on nykypäivänä helvetin typerää kun kukaan ei enää voi olla niin pimennossa ettei tietäisi sen pitkäaikaisvaikutuksia terveyteen. Sitä haitallisempaa mitä nuorempana aloittaa.
Mutta kotoahan nuo opitaan.
Vierailija kirjoitti:
Valavuori jatkaa siitä mihin yöllä jäi
minä, minä, minä, minä
Sani sanoikin pudottuaan että Valavuori puhui vain itsestään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiinko tässä työstä vai terveydestä? Tupakointi nyt vaan on nykypäivänä helvetin typerää kun kukaan ei enää voi olla niin pimennossa ettei tietäisi sen pitkäaikaisvaikutuksia terveyteen. Sitä haitallisempaa mitä nuorempana aloittaa.
Mutta kotoahan nuo opitaan.
Töiden menettämisestähän tuo vaahtosi, ettei saa enää yhteistyökumppaneita ja koulujen opetusvideoita, kun ne suurin tulonlähde muka olleet. Nyt mainitset eka kertaa terveyden 😂😂
-eri
Loppuiko argumentit? Eikö kukaan lähtenytkään mukaan öyhötykseen? No voi että 😂