Vihaan asua kerrostalossa
Olen asunut tässä n vuoden. Ja ollut koko ajan etätöissä. Täällä remontoidaan koko ajan. Menee hermo poraamisen ääneen. Seinät on ihan paperia ja puhe kuuluu naapurista. Yläkerran norsulauma jytistää kantapäillään niin, että tulevat kai läpi jonain päivänä? Ovia paiskotaan, niin että karmit tärisee. Enää kk tässä ja sitten pääsen helvettiin tästä luukusta!!!!
Kommentit (9)
Tykkään itse, vuokralaiset tuntuu vaihtuvan usein ja silloin se on sitä porailua aina.
Sitä se on myös asuminen puutaloissa. Norsut naapurissa jotka tömistelevät askeleitaan joka kerta ylä/alakertaan mennessään. Ovat järjettömän ylipainoisia.
Tässä opiskelija-asunnossa ei kuulu mitään. Rakennettu 90-luvulla.
Sama rivitalossa, naapurin norsulauma jytistää yötä päivää
Just alkoi poraus kun aukaisin ketjun :D
Onko siellä helvetissä sitten parempi asua?
Itsekin vihaan. Yksi naapuri on ihan hullu. Ahdasta ja tylsää. Ei tee mieli mennä pihalle, kun joku 100 naapurisilmäparia kuitenkin seuraa kiinnostuneena jotain istuskelua ja kirjan lukemista. Kaikki äänet kuuluu seinien läpi, jotenkin hävettää koko ajan että toiset tietää elämästäni sitä ja tätä tai että toiset häiriintyy pienestäkin kolahduksesta
Itse ostin uuden kerrostaloasunnon eikä mitään ääniä kuulu ja naapurit on rauhallisia.