Anopin kissanperkele
on täällä hoidossa. Menee hermot! katti kusee jokapaikkaan! aamupäivän saldo yksistään: puhtaan pyykin korillinen vaatteita kh-huoneessa, sohva, meidän sänky, lapsen rattaat ja nyt kaikenhuippuna, ostin akvaarioon kalliilla hinnalla 20kg mustaa soraa, maksoi 36e ja tuo elukka kusi ja paskoi niihin! olin just alkamassa pesemään sitä soraa, vauva heräsi ja jätin hiekan suihkun lattialle semmsoessa varastolaatikossa. kun äsken menin sinne niin haju ovella jo kertoi:( että mua ottaa päähän ja itkettää raivosta, mä olen vähissä rahoissa muutenkin ja tuo kissa tuhoaa kaiken:( anoppi on tosi kipeenä sairaalassa, en mä edes kehtaa vanhalle ihmiselle alkaa valittaa ja penätä korvauksia, mä haluisin niin heittää tuon katin pihalle täältä:(((
Kommentit (3)
Eikö olisi voinut jättää anopin luokse, meillä kissa usein yksin kotona kun ollaan oltu matkoilla. Joku tuttu on käynyt 1x päivässä antamassa ruokaa, tyhjentämässä hiekka-astian ja silittelemässä.
Hae apteekista Feliway-suihketta, joka sisältää kissojen mielihyvähormonia ja laukaisee kissan stressiä.
tai sitten olisi tarpeen käydä eläinlääkärissä, sillä voi olla virtsatiekivet tai pissatulehdus. Nimittäin ei kissat jatkuvalla syötöllä ravaa kusella, meidän kissa käy astialla ehkä 3-4 kertaa päivässä. Epäilen jälkimmäistä. Kissa on luonnostaan siisti elukka. Munkin katti on hoidossa ollut, mutta ei se ole ympäriinsä siellä kussut. Lääkäriin, anoppi maksakoot vaikka sairaalassa onkin. Toi kuseskelu ei ole hygieenistä lapsille.