Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS sairaala - mihin synnyttämään?

RV 40+1
29.04.2021 |

Viimeaikainen luettava HUS synnytysten/sairaaloiden osalta on surullista luettavaa. Mihin menisit itse tällä hetkellä ensisijaisesti synnyttämään? Naistenklinikka, Espoo, Hyvinkää, Lohja vai kenties Kotka?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus että teillä on t a p p a v a n tylsät aiheet taas vaihteeksi 😑😑

Vierailija
2/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva varmaan viime aikoina on noita kaikkia käynyt kokeilemassa.. Menisin sinne mikä on lähimpänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa synnyttänyt x3, ei mitään valittamista. Joten sinne menisin seuraavankin kanssa jos vielä lapsia tehtäisiin.

Vierailija
4/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kotka muka HUS:n alla? Eikö se olekaan Kymsoten?

Itse menisin ensisijaisesti Naistenklinikalle. Taksilla Lohjalle voisi tulla aika kalliiksi.

Vierailija
5/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hyvä suht tuore kokemus Espoosta, olen siis helsinkiläinen. Siellä on uudet tilat ja kaikilla omat perhehuoneet. Pääsääntöisesti hyviä kokemuksia olen kuullut myös muista sairaaloista. Isoissa sairaaloissa on toki varmasti keskimäärin paremmat valmiudet jos synnytyksessä tulisi jotakin tavallisesta poikkeavaa. Tsemppiä synnytykseen! <3 

Vierailija
6/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalle, kodinomainen ja rauhallinen. Perhe huoneen saa isolla todennäköisyydellä.

Vierailija
7/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta täytyy tehdä myös sen mukaan, onko synnyttäjällä terveysongelmia. Naistenklinikka on tällöin ainut vaihtoehto, mutta uutisten perusteella sielläkin potilasturvallisuus on heikoilla kantimilla ja helsinkiläiset ovat sinne etusijalla.

Kotka ei tosiaan kuulu HUS:iin.

Vierailija
8/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohjalle, kodinomainen ja rauhallinen. Perhe huoneen saa isolla todennäköisyydellä.

Espoossahan kaikki huoneet ovat yksityishuoneita.

Vierailija
9/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäälle. Naistenklinikalle sitten jos ennalta olisi tiedossa ongelmia minun tai vauvan voinnin kannalta.

Vierailija
10/10 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon sairaalaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi