Samsung puhelimen galleria
Miksi kuvissa on kommentti? Itse en ole kommentoinut? Lähteekö galleriasta kuvia tietämättäni?
Kommentit (12)
Missä näkyy kommentit? Galleria itse jaottelee kuvat "Jutut" osioon, jossa ne ovat jaoteltu kuvan otto/tallennus ajan mukaan. Esim itselläni on "Juttu 2. heinäkuuta 2019". Ei niitä ole minnekään someen jaettu.
Vierailija kirjoitti:
Missä näkyy kommentit? Galleria itse jaottelee kuvat "Jutut" osioon, jossa ne ovat jaoteltu kuvan otto/tallennus ajan mukaan. Esim itselläni on "Juttu 2. heinäkuuta 2019". Ei niitä ole minnekään someen jaettu.
Juu, ne kuvat siellä jutut-osiossa, joissa on kuva on nimetty esim. tyyliin onpa upea! Kaikissa kuvissa ei ole. Onko se Gallerian oma ominaisuus nimetä ne kuvat niissä jaotteluissa?
Ihan asiallisia kyselen, miksi ei voi vastailla asiallisesti? Enkä tarkoita sinua, jolle vastasin.
Minulla ei ole tuollaisia kommentteja, Samsung50.
Kokeile googlata tai kysy jostain puhelinliikkeestä. Olen itse saanut Telian liikkeestä apua (käymällä siellä).
Vanha uutinen, mutta huolestuttava:
https://mobiili.fi/2018/06/28/samsungin-viestisovellus-lahettelee-kuvia…
Vierailija kirjoitti:
Vanha uutinen, mutta huolestuttava:
https://mobiili.fi/2018/06/28/samsungin-viestisovellus-lahettelee-kuvia…
Tämähän olisi järkyttävää, jotkut poikaystävälle otetut "tuhmat" kuvat lähettyisivät ihan randomisti vaikka jonkun työkontaktin kännykkään. Ihan katastrofaalista.
Tai galleriaan tallentuneet jonkun itselle lähettämät dick picit lähettyisivät eteenpäin. Nainen joka lähettelee dick picejä, varmaan aika harvinaista 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ne kuvat siellä jutut-osiossa, joissa on kuva on nimetty esim. tyyliin onpa upea! Kaikissa kuvissa ei ole. Onko se Gallerian oma ominaisuus nimetä ne kuvat niissä jaotteluissa?
Ihan asiallisia kyselen, miksi ei voi vastailla asiallisesti? Enkä tarkoita sinua, jolle vastasin.
Nimenomaan Gallerian oma ominaisuus.
T. Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan Gallerian oma ominaisuus.
T. Se jolle vastasit
Kiitos sulle selvennyksestä. T. Aloittaja.
Kiinnittäkääpäs huomiota siihenkin, että Samsung-kamera luo juttuja itsenäisesti, menee päälle itsenäisesti, gallerian jutut-osio puuhailee ihan omiaan, vaikka et IKINÄ ottaisi yht'ainoaa kuvaa Samsungillasi... Viestit elää myös omaa elämäänsä.
Eikö kukaan osaa sanoa, onko tuo ihan normaali puhelimen oma toiminto? Epäilen itse, että puhelin lähettää tietämättäni kuvia esim. Ig:iin. Mulla on useampi ig-tili, yksi niistä, jonka tunnuksia en enää muista. Oisko sen asetukset jääneet niin, että kaikki gallerian kuvat näkyy siellä.