Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ihmiset, jotka luulee, että koira pitää ottaa joka paikkaan mukaan

Vierailija
29.04.2021 |

Ei se koira kuole, jos joutuu olee hetken yksin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on eläin, älkää inhimmillistäkö.  Ja pärjää mainiosti yksin työpäivän ajan.  Ihmiset luulevat olevansa jotenkin välttämättömiä koiransa elämässä.  Antakaa koiran olla eläin.

Vierailija
22/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on itsellä kolme koiraa ja aika moni koiran omistava sukulainen kuvittelee, että haluan myös heidän koiransa tänne kun tulevat vierailulle. No en halua! Koirani eivät kaipaa leikkikavereita, niillä on oma laumansa ja arvojärjestyksensä täällä kotona. Kaikki menee vain sekaisin ja vieraat koirat kuseksii terassin nurkkiin ja jopa sisälle joskus. Olen jo antanut ehdottoman porttikiellon sisätiloihin, mutta siitäkään eivät ymmärrä että koiransa eivät ole ollenkaan toivottuja vieraita täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koirasta kerran tehtiin elsu, kun olin KOLME tuntia koirattomissa juhlissa ja siellä eräs vieras sai kohtauksen, kun kuuli, että koira oli yksin.

Ap

En usko.

Vierailija
24/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus koskee lähinnä naispuolisia jotka ottaneet sen koiran koska ne nyt on vaan iihania.

Ei osata kouluttaa,eikä edes ulkoiluteta tarpeeksi,siis juoksemista yms.

Vierailija
25/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tänne Keski-Eurooppaan, täällä koirat ovat mukana niin ravintoloissa, joukkoliikennevälineissä kuin ostareilla (vain ruokakauppaan ja valtion virastoihin ei ole asiaa). Ne myös seuraavat mukana vapaana, myös kaupungin keskustassa ja vilkkaillakin kaduilla. En ole missään nähnyt näin hyvin käyttäytyviä koiria, mitään rähinöitä ei kaduilta kuulu vaan toiset koirat haistellaan nopeasti ja jatketaan matkaa. Ainut huono puoli on ne omistajat jotka eivät kerää jätöksiä kaduilta. Onko täällä sitten vähemmän allergioita, kun ikinä koirien jatkuvasta läsnäolosta ei kuulu valitusta.

Vierailija
26/29 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35984 kirjoitti:

Minä otan koirani mukaan kaikkialle mihin pystyy. Kaikki sukulaisetkin jo tietää että jos minut kutsuu juhliin, tulee koirakin. Ei kukaan kyllä mitään negatiivista ole siitä sanonut. Kiltti koira ei ketään häiritse. Päinvastoin.

Sama täällä eli niihin kyläpaikkoihin missä käydään koirani on tervetullut. Tosin makailee yleensä pöydän alla, kun on arahko. On kuitenkin tervetullut kaikkialle eli niissä paikoissa missä käydään, on ymmärrys tuota arvailua kohtaan. Osaa kyllä olla yksin, kun olen töissä, mutta muut ajat kulkee mukana.

Vierailija
27/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ne aina mukana olevat koirat, koska lähes aina ne haukkuu ja häseltää ympäriinsä joko innostuksissaan tai silminnähden hermostuneena. Jotkut jopa käyttäytyvät ylisuojelevasti omistajaansa kohtaan. Esim. yksi tapaus käyttäytyi aggressiivisesti ja alkoi näykkiä ohi kulkevia ihmisiä nilkoista sillä välin kun omistaja oli vessassa. Oikeasti vain harva on käyttäytynyt todella lunkisti ja yleensä ne on jotain tiettyä rotua kuten labbiksia.

Vierailija
28/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraa ei saa ottaa ruokakauppaan, turha liioitella. Minusta on mahtavaa, että pääsen koirani kanssa esim. moneen ravintolaan.

Koira oppii joustavuutta ja hyvää käytöstä, kun se on mukana erilaisissa tilanteissa. Yksinolo on toki hyvä opetella myös.

Kovin allergiset saanevat oireita myös lemmikin omistajien mukana kulkeutuvasta eläinpölystä, paitsi tietysti ne, joiden allergia puhkeaa näköhavainnosta :)

Tässä oiva esimerkki eläinrakkaasta ihmisvihaajasta. MINUN koira etusijalla, muista viis. Inhoan koiranomistajia, hyh.

Vierailija
29/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ihmiset on jollain tasolla sairaita, koira asetetaan kaiken edelle joka asiassa.

Paras on mun mielestä se kun olen allerginen astmaatikko ja sanonut että MEILLE EI TUODA YHTÄÄN MINKÄÄNLAISTA ELÄINTÄ.

Silti jankataan ja väitetään ettei koirasta mitään tule ja ei se voi haitata jos koira on päivän pari ym. Paskavammasta selittelyä ja koiraa yritetään väkisin tuoda.

Riittää pelkät eläinihmisen vaatteet naulakossa aiheuttamaan hengenahdistusta ym.

Joidenkin koteihin en voi mennä ollenkaan eläinten takia, heti ovella jo tuntee jos talossa on joku eläin.

Myöskäön autoon ei ole mitään asiaa jos sillä on kuskattu eläimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä