Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskari/kouluikästen vanhemmat, oonko mä jotenki nipo? Kun

Vierailija
16.08.2006 |

mä en tykkää, että jokapäivä lapsi menee kaverille tai joku kaveri tulee meille. Mielestäni pari-kolme päivää viikossa kyläilyä riittää. Tuntuu vaan, että muissa perheissä ollaan kokoajan jollain tai joku on heillä. Meillä tytöllä yksi harrastus, joka " vie" yhden illan viikossa. Esimerkiksi sinä päivänä en halua meille kavereita. Vaan koulunjälkeen ollaan ihan keskenämme, syödään rauhassa ym ennen harkkoja.

Jotenkin mun mielestä meidän lapsi on sellanen, että jos kokoajan on joitain menoa ja aktiviteettia, on helposti väsynyt ja levoton.

Kaksi muutakin lasta on, tosin pienempiä, mutta seuraa kuitenkin myös kotona.

Tulee jotenkin ahistunut olo, kun pitää ikäänkuin selitellä toisten lasten vanhemmille, että tänään meidän lapsi ei tule leikkimään sikis ja siksi...

Miten muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan normaalia. Mulla oli sama fiilis ennen, mutta annoin silti pojan tapailla kavereitaan. Oli nimittäin niinä koti-iltoina niin hirveä, että katsoin sen paremmaksi vaihtoehdoksi. Poika on erittäin sosiaalinen ja selvästi kärsi tilanteesta. Mutta silti, ei toi ole nipotusta.

Vierailija
2/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietenkin, mikäli lapsesi ei kestä sellaista, niin sitten on vanhempien asia puhaltaa peli poikki ja toivoa, ettei se vaikuta negatiivisesti kaverisuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole nipo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän