Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden yön jutun jälkeen: Oletko koskaan ottanut yhteyttä ja ehdottanut uusintaa?

Vierailija
27.04.2021 |

Tai onko se toinen tehnyt näin? Sattu tuossa kännissä mun puolesta voisi ottaa ihan hyvin joskus uusiksi..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaako joku muka yhteystietoja jonkun kertapanon kanssa?

Vierailija
2/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaako joku muka yhteystietoja jonkun kertapanon kanssa?

Kyllä minä olen melkein aina vaihtanut jos ei ole joku ihan järkyttävä suohirviö ollut kyseessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, oli sen verran iso miehellä, ja osasi käyttää niin ihanasti. Käy silloin tällöin kaverinsa kanssa tyydyttämässä.

Vierailija
4/8 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut ja pyytänyt uusintoja! Ja monesti onnistuukin, mutta varatut harvemmin antavat yhteystietojaan, koska pelkäävät tekstaria, jonka vaimo saattaa nähdä.

Laivalla ja lomareissuilla näin käy useastikin, kun ei jaksa koko lomaa etsiskellä. Pari kertaa jo koneessa tai kentällä on tutustuttu ja sitten puuhailtu koko loma keskenämme.

Vierailija
5/8 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kysynyt suoraan haluatko puhelinnumeron vai että ei nähdä enää koskaan. Mitä näitä kiertelemään.

Vierailija
6/8 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut ja pyytänyt uusintoja! Ja monesti onnistuukin, mutta varatut harvemmin antavat yhteystietojaan, koska pelkäävät tekstaria, jonka vaimo saattaa nähdä.

Laivalla ja lomareissuilla näin käy useastikin, kun ei jaksa koko lomaa etsiskellä. Pari kertaa jo koneessa tai kentällä on tutustuttu ja sitten puuhailtu koko loma keskenämme.

Olen itse varattu nainen ja en ymmärrä itsekään käytöstäni mutta oon antanut jokaiselle kysyjälle numeroni vaikka ei mitään mielenkiintoa ole ollut edes uusiksi ottaa. Jostain syystä se humalassa aina tuntuu hyvältä ajatukselta. Se on oikeesti hermoja raastavaa vahdata sitä kännykkää ettei se kilahda väärällä hetkellä. Itse en edes ota miesten numeroita niin en voi pyytääkään olemaan ottamatta yhteyttä

Vierailija
7/8 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna naisena olen ottanut numeron. Joskus säilyttänyt sen, joskus en

Vierailija
8/8 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna miehenä en pyytänyt yhteystietoja. Yhden yön seikkailu oli todella kuumaa seksiä ja meinasin jälkeenpäin kysellä yhteystietoja uusintaa varten mutta jätin väliin.