Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Vaimollani on ollut yli 150 miestä – ja minä saan nauttia tuosta kokemuksesta täysin rinnoin”

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja...

Vierailija
2/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rinnoin? Siis imetät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomat nössöt haaveilee neitsyeistä. Itsevarmat miehet huolii itsevarman naisen, joka tuntee seksin salat. Win win molemmille.

Vierailija
4/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. erehdyit, se on 150 miestä päivässä.

Vierailija
5/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuosta kannattaisi jo ottaa rahaa jos noin seksistä pitää. 150x200€ = 30 000€ puhtaana käteen.

mies53v

Vierailija
6/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomat nössöt haaveilee neitsyeistä. Itsevarmat miehet huolii itsevarman naisen, joka tuntee seksin salat. Win win molemmille.

Onnea matkallesi löytää fiksu mies. Sitä nimittäin tulet tarvitsemaan.

Vierailija
7/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina törmäsin mimmiin jolle olin "jotain 80 tai sinne päin". Ja kyllähän sen otteista huomasi, itsevarma ja taitava, teknisesti ottaen paras (hauskin) panoni. Minullw hän oli nro 40...ja kaikkiaan tullut 42 naista hoideltua, joista viimeisimmän kanssa 23 vuotta.

Vierailija
8/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miehet tehdä sillä tavalla, että jättää nämä spermapankit ihan vaan vanhoiksi peräkammarin kissatädeiksi. Ei noista vaimoainesta saa tekemälläkään.

Vierailija
9/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, noinhan se nyt vain on. Typerys haaveilee neitsyistä. 

Vierailija
10/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
11/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkallesi löytää fiksu mies. Sitä nimittäin tulet tarvitsemaan.

Näyttelijä ja koomikko Billy Connolly nauroi joskus, että ei hän kuoleman jälkeen kainostelevia neitsyitä vaan kunnon ronskeja naikkosia. On ihan fiksu mies ja oli varmasti ainakin puolitosissaan.

Vierailija
12/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisvaimo aleni tyttöystäväksi. Liitto rakoilee - Pena per :D

Vierailija
13/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miehet tehdä sillä tavalla, että jättää nämä spermapankit ihan vaan vanhoiksi peräkammarin kissatädeiksi. Ei noista vaimoainesta saa tekemälläkään.

Et sä voi sanoo noin! Percel! (persu + in *el)

*ottaa hörpyn soijajuomaa*

Vierailija
14/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harrastanut nykyisen mieheni kanssa seksiä jo ainakin tuhat kertaa. Väittäisin, että tunnen juuri häntä ilahduttavan seksin salat paljon paremmin kuin jokin yksittäinen nuoruuden hoito. Minulle itselleni se toimii ainakin näin, olen opettanut, mistä pidän, ja saamani pitää. Mutta meitä on tietysti monenlaisia.

Vierailija
15/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valskaakohan tuollaisella mummona joka reikä?

Vierailija
16/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, visvasyyläinen värisuora on joka pojan unelma ja mukava, kun voi naapurien kanssa vaihtaa mielipiteitä siitä kumman piinapenkissä nainen vikisi ja vinkui enemmän.

Vierailija
17/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käytössä kulu. Mitä se on muilta pois jos tykkää kokeilla?

Vierailija
18/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä hiukan olla kokemustakin. Jotkut vaan tykkäävät seksistä jotkut toiset taas pelkäävät sitä.

Vierailija
19/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva mutta mitä nyt välillä kustessa kirvelee

Vierailija
20/22 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tutkimuksesta, jonka mukaan kohdunkaulansyöpä on yleisempi naisilla, joilla on paljon seksikumppaneita ilman kondomia. Jokaisen miehen sperma on omanlaisensa, ja kohdunkaula stressaantuu reagoidessaan aina uuteen ja uuteen bakteerikoostumukseen.

Olisiko luonto suunnitellut naisen yksiavioiseksi? Ainakin ilman ehkäisyn mahdollisuuutta avioliittosysteemi sai aikaan sen, että lapsista huolehdittiin. Nykyään kun seksi ei enää saa aikaan lapsia, seksistä on tullut viihdyke vailla sen isompia tunteita tai sitoutumista. Mutta kehoa ei voi huijata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi