Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että työkaveri vainoaa minua!

Vierailija
27.04.2021 |

Kyseessä 40v mies ja itse 28v nainen.
Tulin uuteen työpaikkaan ja alussa tuo mies vaikutti ihan normaalilta.
Pian kuitenkin alkoi oudon kiinnostuneesti kuuntelemaan jos puhuin jtn. En osaa selittää sen vain huomaa. Hän myös säpsähtää jos tulen vastaan, vaikka ruuhkassa, mutta jättää tervehtimättä.

Ensimmäisen kerran näin hänet vilaukselta lähikaupassani n. 1 kk sitten.

Tuo oli siis eka kerta, kun pyörii asuin seudullani. Itse asuu ihan toisella puolella kaupunkia hän ei ilmeisesti huomannut, että huomasin hänet vaan hän äkkiä piiloutui erään hyllykön väliin ja viipyi sielä oudon pitkään. Niin pitkää, että minä lähdin ulos kaupasta.
Olinkin sukulaisen kyydissä jtn ei tunnistamut ks. Autoa.

Istuimme hetken autossa muuten emme kytänneet häntä. Hän palasi tyhjin käsin autolleen ja kaasutti pois.

Tänään kuitenkin olin koiran kanssa lenkillä hetki sitten ja tuo mies tuli jalkaisin vastaan ja kääntyi äkkiä lähimmästä käännöksestä ja selvästi esitti, ettei huomaa.

Hän vain mokasi siinä, että autonsa oli parkissa ikkunani alla kadulla.

Ei tiedä missä talossa asun. Ainoastaan vain seudun jolla asun..

Hän miltein heti perään palasi autolleen, kun olin päässyt kotiini ja lähti pois.

Taas kerran tyhjin käsin. Oudointa oli se, että oli jättänyt auton noin kauas.

Ja kaiken päälle vastaan tulessa tuli päin vastaisesta suunnasta kuin missä auto on. Eli on käynyt kahdessa paikassa ja ainakin jälkimmäisessä viipyi vähän aikaa.

Olenkohan tulossa hulluksi.
Minua pelottaa hieman!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää ensi kerralla hänen eteensä, ja huuda BÖÖÖÖ!

Vierailija
2/6 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kavahtaa sut nähdessä niin ei sillä ainakaan pahat aikeet ole sinua kohtaan :D.

Yleensä vainoajat vainoavat kohdettaan järjestelmällisesti ja ovat yli varmoja itsestään eivätkä näytä tuollaisia ns. Heikkouden tuntemuksia 😅.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelimme juuri aasialaisen vaimoni kanssa aamuseksin jälkeen tästä samasta aiheesta. Outo yhteensattuma!

Vierailija
4/6 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee juttelemaan. Sano että taidat liikkua täällä usein ja millä asioilla

Vierailija
5/6 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa, kiusallista kylläkin.

Vainoaminen on vähän muuta.

Vierailija
6/6 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan enemmän vaikuttaa siltä, että se karttaa sinua :D missä kohtaa se vainoaminen tuli? Jostain syystä haluaa liikkua noilla seuduilla, mutta ilmeisesti ei halua kohdata sinua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan