Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia URTICALCIN-ravintolisästä? (eli nokkostableteista)

16.08.2006 |

Kuulin jutun, jonka mukaan ruotsissa syötettäisiin tätä lapsille, eikä siellä määrätä lapsille juuri ollenkaan antibiootteja korvatulehduksiin. Ja pitäisi yleensäkin vähentää nuhia ja poskiontelovaivoja.

Onko kukaan kokeillut ja mitä mieltä olette? Ostin purkin ja lapset kyllä jopa tykkäävät näistä. toivoisin että syksy olisi helpompi meidän flunssien kannalta nokkosen ansiosta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin itse syömään niin huomasin, että se on AINOA kalkkivalmiste jonka syömisen tulokset näkyivät....

Eli kynnet vahvistui huomattavasti.

Jaaika montaa apteekin valmistetta olen kokeillut huomaamatta mitään tuloksia.

minkä ikäisille lapsille teillä sitä annettaisiin? Meillä on puolitoista vuotias ja olen pohtinut koska pitäis alkaa antamaa kun meillä ei juoda maitoa....

Vierailija
2/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voisit siis sinäkin ataa lapsellesi.

Itsekin minulle on näitä syetetty ollessani pieni juuri kalkin takia joten äitini ei ollut kiinnittänyt silloin huomiota oisko vähentäny jotenkin flunssia. (kun korvakierrettä ei itselläni ole ollut kuten omillani) Ja siis kuulemma meilläkin veljeni kanssa on ollut tuolloin tosi vahvat kynnet ja hiuksetkin paksut ja kiiltävät. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urticalsinhan ei ole varsinainen kalkkitabletti, vaan aktivaattori.

Tässä lainaus Terveydenhoitouutiset-lehdestä, artikkelissa haastateltiin

proviisori Kaija Heikkilää. Urticalsinista sanoi seuraavaa:

" Urticalcin on kalkkipitoinen nokkostabletti, joka sopii vahvistamaan kalpeita, helposti sairastelevia, huonosti syöviä lapsia. Sen merkitys on kalkkiaineenvaihdunnan tehostamisessa, jolloin immuniteetti vahvistuu, kasvukivut vähenevät, hermotoiminta tehostuu ja luut sekä sidekudos vahvistuvat kovan kasvun kausinakin.

Urticalcinilla on merkitystä myös allergisten vahvistajana, väsyneen ja päänsärystä kärsivän voimistajana ja ravinnon kalkin imeyttäjänä. Se sopii myös odottaville ja imettäville äideille ja pienillekin lapsille. "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi