Lävistys penikseen
Haluaisin peniksen yläpintaa kolme rengasta. Onko kokemuksia?
Olen miettinyt tätä jo pitkään, taitaisi tuoda uutta sisältöä seksiinkin.
Kommentit (15)
Miehenä pelkoni kivusta oli turha , sen sijaan lähinnä anusta korurenkaat irtautuivat fillaroinnin seurauksena . Olivat todella hyvän tuntuiset sen 3-4 kk , oma syy ; pyöräily on kielletty vähän aikaa . Suosittelen Prinssi A. -läväriä peniksen alapintaan riittävän suuri ja syvälle / pitkälle , tuntuu aivan mahtavalta ja ympärileikattu ei pysty piilottamaankaan . Ei muuten sitten satu yhtään sekä `paranee´ hetkessä . Tytöt tykkää ja pojat kadehtii ! Ohuiden uikkareiden läpikuultavuus pitää huomioida , läväri näkyy .
Yläpuolelle ; miksi ? Alapinnassa seksi-jänteessä tuntuvat 100 x paremmalta . Lävistys ei tunnu pahemmin ja tytön kieli kun löytää ne ... Saat myös piiloteltua ulkopuolisilta esinahan alla , mikäli et tahdo esitellä .
Suosittelen P.A. - läv , on paras joka tavalla . Esinahan alta ei näy (?) yleensä , ellei siis ympärileikattu .
Käyttäkää näiden kansainvälisiä nimityksiä. Esim terskan alapinnan jänteeseen laitettava lävistys on frenum.
Tänään aamulla tehty yksi rengas lisää ! Tuntui heti taivaallisesen hyvältä . Koruja on jo monta kauniissa rivissä . Arvaatko miltä tuntuu pesut mimmin avustaessa ? Eikä todella satu kuin sekunnin . Verta tulee pari pisaraa , ehkä . Pystyy istumaan ja kävelemään aivan normaalisti . Tuntuu tosi himottavalta ! Tytöt tykkää .
Halla-ahollakin on kuulemma prinssi Albert, niin se on nykyään ihan legit homma!
Kuinka monella ps-kansanedustajattarella tai ps-mepittärellä on intiimilävistyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahollakin on kuulemma prinssi Albert, niin se on nykyään ihan legit homma!
Jep, olen miettinit miten esim eduskunnan metallinpaljastin reagoi koruun, joutuuko näyttämän munaa joka kerta vahtimestarille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, olen miettinit miten esim eduskunnan metallinpaljastin reagoi koruun, joutuuko näyttämän munaa joka kerta vahtimestarille?
Mäkin kaivan aina lentokentällä lerssin esiin jo valmiiksi.
Ei tana. En ikinä ottais lävistystä kulliin. Jos homma menee pieleen niin morjens. Ja muutenkin lävistykset alapäässä tuo jonkun sirkuskummajaisen mieleen
Otin reilut 20v sitten PA:n nuorena miehenä. Sen voin sanoa, että seisaaltaan kuseminen sen jälkeen on ollut melkoinen tekniikkalaji. Saa olla todella tarkkana. Vaikka renkaankin ottaa pois niin reikä on siinä silti.
Kannattaa mirttiä pariin kertaan ennen kuin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisinkin nähdä sinut viime viikolla Helsinki-Vantaalla. Melkoinen meisseli, ihan levossakin!
Hei , miks sulla on toi koru ... ? Näytä nyt kunnolla , riisutaan molemmat kaikki pois . Tietääkö kukaan läväreistäsi , olenko eka ? Onhan minullakin ... katso ja koske !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisinkin nähdä sinut viime viikolla Helsinki-Vantaalla. Melkoinen meisseli, ihan levossakin!
Kiitos. Olit sä se kiimaisen näköinen blondi?
Itteeni kiinnostaisi taas välilihaan renkaat. Kenelläkään kokemusta?