Eniten suututtaa kun minua pidetään tyhmänä
Annoin palautetta huonosta asiakaspalvelusta. Ei vastausta.
Laitoin myöhemmin uuden viestin, jossa sanoin, että en ole saanut mitään vastausta edelliseen viestiini, että näinkö teillä hoidetaan palauteasiat?
Sain lyhyen pahoittelun ja mahtavan upean 20 % alennuskoodin, jonka voin käyttää ensi kerralla, kun ostan jotain.
Ööö, olin kertonut erittäin selkeästi, etten aio asioida kyseisessä liikkeessä enää. Mihin v---n tarvitsen alennuskoodeja??
Tätä kysyttyäni sain vastauksen, että valitettavasti emme voi antaa rahallista hyvitystä. IHANKO TOSI? 😱😱 Sitähän minä kerta kaikkiaan odotin saavani! 😑
Ei jumalauța että ottaa hermoon, kun minuun suhtaudutaan kuin täyteen iðiøōttiin.
Aion pysyä päätöksessäni enkä asioi kyseisessä liikkeessä enää. Ja tällä kertaa toivon, että mitään vastausta ei enää tulekaan.
Kommentit (23)
Muutenkin nuo iänikuiset alennuskoodit ovat täyttä pas.kaa. Useimmiten ne ovat jotain max. 5 € alennuksia, joita en tarvitse yhtään mihinkään. Eivätkä nuo todellisuudessa vaikuta liikkeen katteisiin mitenkään, joten jakelevat noita typeriä koodejaan muka pitääkseen asiakkaat niin maan perusteellisen tyytyväisinä, vaikka saavat kirjaimellisesti ei-yhtään-mitään.
Vihaan sitä oletusta, että kaipaan elämääni jotain hel.vetin parin euron alennuksia. Eiköhän talouteni pysy hallinnassa ihan ilman niitäkin.
Palautteen annoin siksi, että eräs myyjä vastasi kysymykseeni oikein liioitellun korostaen, tekstiä lihavoiden ja jaotellen siihen tyyliin, että minulle täytyy vääntää rautalangasta, koska olen älyllisesti vajaa (heidän mielestään.)
Ei yksikään muu aspa koskaan ole kokenut tarvetta vastata kysymyksiini niin passiivis-aggressiivisesti.
Tyhmä on niin tyhmä ettei tajua olevansa tyhmä
Niitä ei varmaan ihan hirveästi itketä sun riehumises. :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä provikkansa menettänyttä myyjää saattaa vähän itkettää :)
Ja kauppaa kannattaisi yleensäkin itkettää, jos ovat palvelleet asiakasta surkeasti. Asiakas on ainoa mitä kauppa tarvitsee pärjätäkseen. :)
20% kalliista huonekalusta tuskin on jotain 5e, tai sitten sinun kallis huonekalusi on 25 euroa maksava.
Mikäli kallis huonekalusi on oikeasti kallis, niin kannattaa harkita sitä 20% koodia.
Jos leikitään että kallis huonekalusi on 1000e sohva, niin 20% on siitä jo 200e.
Parin tonnin sohvasta se olisi jo 400e, ja mielestäni aika paljon rahaa.
Älä vaan kerro meille mitä ilkeää sinulle siellä myymälässä tehtiin!
Älä vaan kerro.
Äläkä myöskään odota, että sinua pidetään viisaana tai älykkäänä täälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on niin tyhmä ettei tajua olevansa tyhmä
Hän suuttui, koska alitajuisesti saattaa jo epäillä olevansa tyhmä.
Tyhmä olet jos et ymmärrä 20% olevan PROSENTTEJA!
Vierailija kirjoitti:
20% kalliista huonekalusta tuskin on jotain 5e, tai sitten sinun kallis huonekalusi on 25 euroa maksava.
Mikäli kallis huonekalusi on oikeasti kallis, niin kannattaa harkita sitä 20% koodia.
Jos leikitään että kallis huonekalusi on 1000e sohva, niin 20% on siitä jo 200e.
Parin tonnin sohvasta se olisi jo 400e, ja mielestäni aika paljon rahaa.
Älä vaan kerro meille mitä ilkeää sinulle siellä myymälässä tehtiin!
Älä vaan kerro.
Äläkä myöskään odota, että sinua pidetään viisaana tai älykkäänä täälläkään.
Ja jälleen joku lukutaidoton i d i o o t t i kommentoimassa. Kuvitteletko aivan vakavissasi, että ostan kalliin huonekalun surkean asiakaspalvelun jälkeen?! 🤣
En sanonut, että viisi euroa liittyy TÄHÄN mitenkään, vaan ylipäätään nuo alennuskoodit ovat turhaa pas.kaa.
Kerroin selkeästi, etten aio kaupassa enää asioida. Mihin siis tarvitsen koodeja??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä provikkansa menettänyttä myyjää saattaa vähän itkettää :)
Ei itketä. Nauravat kippurassa kahvihuoneessa sun järjettömälle rageemiselle. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ja kauppaa kannattaisi yleensäkin itkettää, jos ovat palvelleet asiakasta surkeasti. Asiakas on ainoa mitä kauppa tarvitsee pärjätäkseen. :)
Asiakas ei ole aina oikeassa. Tässä näkee aika selkeesti että kyseessä on epävakaa tyhjästä raivooja josta on parempi päästä eroon. Enemmän haittaa kuin hyötyä. Toki hyvät naurut saa mutta ei muuta.
Juu tuota sänkyni maksoi päätyineen ja kuljetuksen kanssa 1700 €, puinen tv-tasoni ja vitriini (puinen) useita satasia. Ruokapöytä noin 200 €. Jne.
Että juu kyllä minulla on tapana ostaa aika kalliita huonekaluja. Mutta ainoastaan i d i o o t t i kuvittelee, että ostan yhtään mitään surkeasta kaupasta, jossa palaute ignoorataan ja vasta toisen viestin jälkeen hätäisesti hutaistaan pois alta🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä olet jos et ymmärrä 20% olevan PROSENTTEJA!
Öh... Mitä v--a? 🤣🤣🤣🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ei varmaankaan mikään designkauppa, kun pystyvät tuostanoin antamaan 20% alennusta.
Missä märsäsit? Jyskissä, Askossa, Iskussa, Ikeassa, Sotkassa?
Minä en tosiaankaan tarvitse mitään typeriä alennuskoodeja yhtään mihinkään, vaan AIDON pahoittelun ja halun selvittää asia kuntoon. Kukaan ei missään vaiheessa luvannut ottaa asiaa puheeksi kyseisen myyjän kanssa. Kukaan ei sanonut, että ei ole asiallista vääntää rautalangasta ja lihavoida tekstiä passiivis-aggressiivisesti.
Kukaan ei edes YRITTÄNYT hoitaa palautetta kunnolla loppuun saakka.
SEN minä tarvitsin. En mitään typeriä koodeja!
Huom! Tuo pahoittelu oli todellakin mahdollisimman lyhyt, sellainen, joka on kiireessä hutaistu pois päiväjärjestyksestä. Ei mitään aitoa mielenkiintoa asiaa kohtaan, vaikka tarkoituksenani oli ostaa kallis huonekalu.