Pystytkö auttamaan? Minulla on eräs pakkoajatus, joka pilaa elämäni.
Pystytkö auttamaan? Minulla on eräs pakkoajatus, joka pilaa elämäni. Ajatus koskee alkoholin- ja lääkkeidentäyteistä menneisyyttäni. Pelkään tehneeni erään tietyn hirvittävän teon tai tekoja. Minulla ei ole mitään maallisia keinoja saada selville, olenko näitä hirmutöitä tehnyt. Olen väsynyt tähän pakkoajatukseen.
Onko mahdollista jollakin tavalla esimerkiksi muuttaa menneisyyttä tai luoda/valita uusi menneisyys (vain pienin muutoksin) ajatusten voimalla? Tai jotain vastaavaa? Tuntuu siltä, etten voi ikinä elää vapaata ja normaalia ihmiselämää, jos en saa selville teinkö niitä pahoja tekoja tai jos en voi ns. vaihtaa todellisuutta. Miten pystyisin jättämään tämän ajatuksen taakseni?
Olen pohtinut kauan kirjoittaisinko sinulle tästä ongelmasta. Tunnistat varmasti energiani ja minun aiemmat kommentit tästä pitkästä ketjusta... Haluaisin jonkinlaisen varmuuden tähän ongelmaan... Jotain jolla pääsen irti tästä, jotain joka antaa rauhaa... Jotain muuta kuin "se on vain ajatus, unohda se". En tiedä onko "herääminen" tästä unesta vielä ajankohtaista... Olen yhä syvällä tässä näytelmässä. Kaikki henkinen tieto on vain mielen tasolla, mutta saan siitä lohtua. Toisaalta tuntuu, että tarkoitukseni on vielä elää täysin ihmishahmona. En tiedä... En kuule tai tunne Jumalan tahtoa, lähinnä pelkkää mielen ja tunteiden tuskaa vaikka hyviäkin hetkiä on joka päivä. Tämä keho pelkää kaikkea. Pystytkö neuvomaan ja vastaamaan intuitiolla jotakin? Rukoilemaan (mitä ikinä se sitten onkaan)? Olenko juuri siellä elämässä, missä minun kuuluukin olla? Kiitos.
Kommentit (9)
Luulen, että tarvitset ammattiapua.
Aika ei koskaan mene taaksepäin. On käsite "ajan nuoli", että prosessia ei voi peruuttaa.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://fi.m.wikip…
AA puhelimissa päivystää vertaiset. Josko jollakin olisi samanlaisia päihteisiin liittyviä kokemuksia.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.aa.fi/…
Voiko menneisyyttään muuttaa. jos ei muista siitä mitään koska on ollut aineissa koko ajan?
Hmm mietitäänpäs vähän.
Voit luoda ns vale muiston.
Ajattele että olet ollut koko tuon ajan demonin vallassa.
Demoni on pakottanut sinut ryöstäm'ään saadaksesi rahat huumeisiin.
Nyt olet päässyt demonilta karkuun.
Aloitat uuden elämän kuin pieni lapsi.
menet johonkin avustusjärjestöön
Omistat loppuelämäsi hyvien asioiden tekemisen.
Öisin nukut kuin lapsi
Kopioin aloituksen
kristitty mystikko huhuu ketjusta
Se on täynnä sairaiden ihmisten avunhuutoja
Olen monesti pyytänyt modea poistamaan ketjun..
Hei,
Mitä jos kohtaisit ajatuksen tasolla tuon pelon. Mitä jos se tosiaan tapahtui. Ajatus varmasti herättää hyvin paljon hyvin vaikeita tunteita.
Voisitko vaan antaa niiden tunteiden ja ajatusten nousta mieleesi hetkeksi. Katso niitä , muista hengittää ihan rauhassa koko ajan. Ja sitten vaan päästät ne pois itsestäsi.
Pelko siitä, että olet ehkä tehnyt jotain on usein yllättävästi paljon tuskaisempaa kantaa kuin kokea, että miltä tuntuu jos niin tosiaan kävi.
Tämän jälkeen anna itsellesi anteeksi, anna kaikki itsellesi anteeksi. Jos niin kävi ja et edes muista mitään, niin et voi asialle enää mitään. Anna itsellesi anteeksi, itke, sure, ole myötätuntoinen itsellesi, että ajauduit sellaiseen tilanteeseen. Ja anna anteeksi.
Voimia tähän prosessiin.
Vierailija kirjoitti:
Kopioin aloituksen
kristitty mystikko huhuu ketjusta
Se on täynnä sairaiden ihmisten avunhuutoja
Olen monesti pyytänyt modea poistamaan ketjun..
Sähän se sairas olet. Sulla ei ole mitään valtaa poistattaa ketjuja. Pysy kaukana täältä, jos noin ahdistaa.
Mene johonkin kristilliseen seurakuntaan, kun taas pääsee. Netissä on esirukouspyyntösivuja, ja varmaan -puhelinnumeroitakin. Mitä kirjoja olet lukenut ja oletko harrastanut new age -juttuja, noituutta ja satanismia? Huumeita? Ei ihme, että pää ja elämä ovat sekaisin. Raitis usko Jeesukseen syntien sovittajana on ainoa mahdollisuus, kaikille.
En tiedä mitä olet sekoillut huumepäissäsi?
Jos et muista sitä..niin sitä ei ole tapahtunut.
Toivottavasti auttoi