Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjän kanssa deittailu

Vierailija
27.04.2021 |

Noniin, toimin itse pienyrittäjänä ja arki on vuosien saatossa pahimmillaan ollut yhtä kaaosta, ajauduinkin burn outiin vuonna 2017 ja sen jälkeen olenkin ollut tarkka mitä töitä otan ja mitä en, ettei arjesta tule täysin kuormittavaa ja että aikaa on muullekin kun työlle ja kodille. Minulla on myös kouluikäinen lapsi. Olen deittaillut viimeisen kahden vuoden ajan yrittäjiä, exäni ei ollut mitenkään liitännäinen omaan alaani, mutta meitä yhdisti itsensä työllistäminen. Exälläni ei ollut lapsia ja viettikin paljon aikaa reissaten ja koitimme nähdä kuitenkin, kunnes ymmärsin, ettei hän ollut niin kiinnostunut minusta tai sitoutumisesta kuin minä ja pyöritti useampaa naista samanikaisesti. Nyt olen nettideitissä tavannut kivan miehen ja hänkin yrittäjä, toimimme samalla alalla ja olemme viestitelleet kaksi viikkoa päivittäin, mutta emme ole kerenneet näkemään, pääosin hänen kiireidensä takia ja sovimme että tapaamme ensimmäisen kerran kahden viikon päästä, kun hänen yksi tärkeä projektinsa loppuu, mutta tällä välillä hän on kerinnyt ehdottamaan ja perumaan muita tapaamisia jotka olisivat ennen tätä meidän alkuperäistä tapaamista, mutta olemme silti pitäneet kiinni alkuperäisestä tapaamisajankohdasta. Viimeksi tapaamisen hän perui eilen, tapaaminen olisi ollut huomenna ja mua alkoi ottaa päähän älyttömästi ja kerroin hänelle että jatkuvat uudet suunnitelmat ja perumiset turhauttaa mua valtavasti ja tunnen oloni pettyneeksi ja kun mietiskelin asiaa enemmän alkoi tuntua siltä että exän teot vielä painaa mieltä ja pelkään että tämä on samanlainen suhari ja naisten pyörittäjä kuin edellinen. Meillä välimatkaa n. 60km ja hänen työnsä pääosin aivan toisella suunnalla missä asun ja nämä ehdotelmat tavata ovat olleet osana sitä että hän olisi tulossa töiden puitteissa tänne päin, mutta kaatuneet kun joku juttu onkin peruttu ja samalla perunut minun tapaamiseni. Mies sanoo ettei hänen kiireensä ole ympärivuotisia ja tavoittelee työssään tilannetta että olisi vapaampi. Kannattaako tätä jatkaa vai tuhlaanko aikaa tälläisen ihmisen kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan järkevä syy ylimääräisen tapamisen perumiselle, että piti olla tulossa sinne päin mutta ei nyt sitten olekaan. Eri asia kuin se, että tekee oharit kun "ei ehtinytkään".

Vierailija
2/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pelkästään sinun takia ole valmis ajamaan nyt, miksi olisi jatkossakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti, että miehellä on parhaillaan työprojekti menossa.

Vierailija
4/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti, että miehellä on parhaillaan työprojekti menossa.

Juuri siksi. Prioriteetit.

Vierailija
5/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh... Lyhyt vastaus on ei.

Joskus kuitenkin elämässä tulee tehtyä asioita, jotka ei kannata.

Toiset kutsuu sitä elämän suolaksi :)

Mut joo... jos olet vain vakavalla mielellä, niin tekoäly sanoo unohda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi