Miten saada naiselta sääliseksiä?
Sain pakit elämäni rakkaudelta. Olen häntä paljon nuorempi ja muuten ihan ok potentiaalisena kumppanina. Voisinko vielä toteuttaa unelmani sääliseksin muodossa? Millä keinoilla voisin vikitellä 55+ naisen sääliseksiin kanssani?
T. Nuori ja innokas "orhi"
Kommentit (5)
Tervetuloa miesten maailmaan, jossa seksiä ei saa vaan sitä annetaan tai ei. Naiset taas saavat seksiä heti, kun haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa miesten maailmaan, jossa seksiä ei saa vaan sitä annetaan tai ei. Naiset taas saavat seksiä heti, kun haluavat.
Naiset eivät halua kaikilta seksiä. Miehille taas kelpaa yleensä kaikki kanasta tikapuuhun. Siinä se ero.
Ei todellakaan kelpaa kaikki. Painoraja 60kg ja naamakerroin.
Vierailija kirjoitti:
Oisko vinkkejä, miten saada ihkulaiseni heltymään? Olen aihepiirin osalta melko n00b.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko vinkkejä, miten saada ihkulaiseni heltymään? Olen aihepiirin osalta melko n00b.
T. Ap
Naisten kohdalla toimii parhaiten, kun ei yritä. Eli oot vaan ja sit toivot et oma olemus herättää kiinnostusta. Jos meet iskemään naisia suoraan, niin silloin pitää olla jotain vaikuttavia meriittejä taustalla jotta naisen mielenkiinto herää.
Eli naiset haluavat ihailla miestä. Ja parhaiten teet vaikutuksen, jos oot "suosittu" muiden keskuudessa. Naisten aivot toimii sillä tavalla, et ne suosii sosiaalisesti suosittuja miehiä.
No enpä tiedä, onnistuuko. Tuskin.
Kannattanee vaihtaa kohdetta.