Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiilarit koronarokotteessa.

37v riskiryhmäläinen
27.04.2021 |

Sain tänään riskiryhmäläisenä koronarokotteen. Luin lehdestä uutisen, jossa ihmiset ovat yrittäneet ohittaa rokotusvuorossa olevat syyllä -> aion matkustaa --> haluan sitä ennen rokotteen, vaikka olen muuten täysin terve. Eikö hävetä? Yritätte viedä resursseja heikommilta. Tässä ei päde kuitenkaan sanonta: Nopeat elävät, hitaat eivät. Jokainen meistä tulee saamaan rokotteensa ajallaan. Ihmettelen kuinka joku voi olla niin itsekäs, että toimii tuolla tavalla. Jos ette vilpillisesti veisi rokotusaikoja, rokottaminen olisi nopeampaa meille kaikille. Nyt viette jonkun toisen ajan, turhaan (koska ette kuitenkaan sitä rokotetta saisi, jos ei ole oikeasti teidän vuoro mutta varattu aika on kuitenkin mennyt hukkaan). ...Jäsentelen ajatuksiani vielä myöhemmin asian tiimoilta. Mutta nyt oikeasti pitää hieman rauhoittua ja antaa hoitohenkilökunnalle tilaa ja rauhaa tehdä työtään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa edennyt rokotus hienosti jos jo yli 55- vuotiaita työikäisiä rokotetaan  !

Vierailija
2/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
4/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt menty vuosi teidän heikkojen ehdoilla ihan turhaa ja nyt mulle riitti eli ei hävetä.

Vierailija
5/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä aikoja pysty varaamaan jos ei ole vuorossa, eli eivät mene hukkaan, ja se sanonta on "nopeat syövät hitaat".

Vierailija
6/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt menty vuosi teidän heikkojen ehdoilla ihan turhaa ja nyt mulle riitti eli ei hävetä.

Vuosi? Kautta aikojen kaikki on joutunut maksamaan samoja veroäyrejä vaikka eivät esim kuormita yhteiskuntaa elintapasairauksilla.

Vierailija
7/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi? Kautta aikojen kaikki on joutunut maksamaan samoja veroäyrejä vaikka eivät esim kuormita yhteiskuntaa elintapasairauksilla.

Ei kyse ole veroista

Vierailija
8/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla noin tyhmä ja vielä vapaana

Vierailija
9/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella merkillistä, että joku suostuu ottamaan vapaaehtoisesti kokeellisen pistoksen, jonka hyöty on nolla.

Vierailija
10/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole veroista

No, minulle on.

Vierailija
11/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei niitä aikoja pysty varaamaan jos ei ole vuorossa, eli eivät mene hukkaan, ja se sanonta on "nopeat syövät hitaat". Muunnoksia sanonnasta varmaan paljonkin...Kyllä pystyy varaamaan, tarkistetaan vasta rokotuspaikassa oikeus rokotukseen.

Vierailija
12/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla noin tyhmä ja vielä vapaana

Pus.

Vierailija
13/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten aio saada rokotetta enkä koronapiikkiä En usko etä tuo tarjottava tuote edes on rokote. Mutta saattahan te kokeilla. Ei kyllä mulle väliksi vaikkei kukaan kokeilisi

Vierailija
14/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tosiaan luulette ihan oikeasti, että alle vuodessa kehitetään täysin turvallinen ja varmasti toimiva rokote?

Vierailija
15/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, että joku suostuu kokeilemaan pikapiikkiä. Mikään oikea rokote se ei tosin ole.

Vierailija
16/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sukulaisen kautta listalle, jossa kutsutaan rokotukseen jos rokotteita jää yli. Moni varaa ajan, eikä saavu paikalla tai kieltäytyy ottamasta rokotuspaikalla rokotusta.

Ps. Kyynärpäät käyttöön. Kiltit tytöt ei tee suurtekoja.

Vierailija
17/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varata rokotusaika jos ei ole varma siitä ottaako rokotetta? En ymmärrä.

Vierailija
18/18 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät varmaan ota korona-rokotetta sen vuoksi kun ajattelevat, että eivät saa koronaa sen vuoksi kun suurin osa muista ihmisistä rokotetaan. Massan antama suoja sitten...