Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saarikko kertoi suorassa lähetyksessä että keskustan usko hallituksen toimintakykyyn horjuu

ta
27.04.2021 |

Hallitus todennäköisesti kaatuu kohta!

Eläköön!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko nyyhkii ennen murtumistaan, kun Marin on ALFA

Vierailija
2/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vielä nuolaista, ennen kuin tipahtaa. Todennäköisesti kepu vain lypsää viimeisiä pisaroita nyt ja huomenna sopu syntyy, kunhan vaan ensin vihreille tungetaan turvetta kurkusta alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas että oli teatraalista. Kaikki muut puolueet ovat sopuisia ja hakevat ratkaisuja mutta yksi puolue kiukuttele ja haastaa riitaa.  

Vierailija
4/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi "eläköön"? Tavallisen ihmisen kannalta on vaihtoehtoina vain huonompia hallituksia. Mitä sinä kuvittelet tulevaisuudessa seuraavan?

Vierailija
5/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli hallitus esittää eronpyyntönsä, ja sitten kun on uusien vaalien aika, Keskusta ei ole hallituksessa. On se esimerkillistä, miten paljon tuolle puolueelle on annettu periksi, mutta mikään ei kelpaa.

Turha väittää, että äijähallitus olisi pärjännyt paremmin, me emme voi sitä tietää.

Vierailija
6/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi "eläköön"? Tavallisen ihmisen kannalta on vaihtoehtoina vain huonompia hallituksia. Mitä sinä kuvittelet tulevaisuudessa seuraavan?

Minä olen tavallinen ihminen, enkä voisi kuvitella hirveämpää hallitusta.

Mikä tahansa on parempi kuin vasemmistodemarin johtama kansanrintama jyväjemmareilla apulannoitettuna.

Vierailija
7/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt vielä nuolaista, ennen kuin tipahtaa. Todennäköisesti kepu vain lypsää viimeisiä pisaroita nyt ja huomenna sopu syntyy, kunhan vaan ensin vihreille tungetaan turvetta kurkusta alas.

Pitkälti näin. Jos kepu saa tahtonsa läpi, kärsijoinä tulevat olemaan vasurit ja vihreät jotka taas edelleen voivat uhata hallituksesta lähdöllä jne...

Vierailija
8/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa on parempi kuin vasemmistodemarin johtama kansanrintama jyväjemmareilla apulannoitettuna.

Itse en taas oikein ymmärrä ihmisiä joille kelpaa vain jonkun laidan hallitus. Minusta lähes jokaisessa hallituskokoonpanossa on aina jotain hyvää ja jotain huonoa. Yhteiskunnan kehittämisessäkin pysyy tasapaino kun aina välillä hallitsee toinen laita ja sitten taas toinen. Ei mennä silloin koskaan liikaa vain yhteen suuntaan.

Vierailija
9/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS pääministeripuolueeksi 30%:n kannatuksella! Ja siis uudet eduskuntavaalit. On meinaan paljon sotkua siivottavana tämän sekasortohallituksen jäljiltä.

terv. ap

Vierailija
10/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS pääministeripuolueeksi 30%:n kannatuksella! Ja siis uudet eduskuntavaalit. On meinaan paljon sotkua siivottavana tämän sekasortohallituksen jäljiltä.

terv. ap

Kiitos päivän nauruista! 😁😅🤣

Vierailija
11/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän heti keskustaa, kun kasvavat aikuisiksi. Itkupotkuraivarit ja muu märiseminen on ehdoton no-no.

Vierailija
12/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkälti näin. Jos kepu saa tahtonsa läpi, kärsijoinä tulevat olemaan vasurit ja vihreät jotka taas edelleen voivat uhata hallituksesta lähdöllä jne...

Tietenkin, miksi ne edes jäisivät hallitukseen jos eivät saa mitään omia ajatuksiaan läpi? Parempi mennä sitten oppositioon ja jos hallituksen rikkojan rooli jää kepulle, se maksaa kovimman hinnan.

Vierailija
13/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kah! Patamusta porvarihan se sieltä ilmestyi ketjuun.

Vierailija
14/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh ei se mihkään kaadu. Ikävä kyllä näin se vaan menee.

Vierailija
15/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna yrittää ratsastaa vielä koronalla, ei mene enää kansalaisiin läpi.

Vierailija
16/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas että oli teatraalista. Kaikki muut puolueet ovat sopuisia ja hakevat ratkaisuja mutta yksi puolue kiukuttele ja haastaa riitaa.  

Jos ovat niin sopuisia niin tekevät sitten tarvittavat myönnytykset. Mutta kun ei oikein viitsi. Joutuisi vihervasemmisto tekemään kuluihin leikkauksia ennen seuraavia eduskuntavaaleja, niin ei oikein miellytä. Kaadetaan vaikka hallitus.

Suomalaiset on kuitenkin äänestäneet tiukan talouskurin puolesta.

Vierailija
17/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas oikein ymmärrä ihmisiä joille kelpaa vain jonkun laidan hallitus. Minusta lähes jokaisessa hallituskokoonpanossa on aina jotain hyvää ja jotain huonoa. Yhteiskunnan kehittämisessäkin pysyy tasapaino kun aina välillä hallitsee toinen laita ja sitten taas toinen. Ei mennä silloin koskaan liikaa vain yhteen suuntaan.

Väitätkö todella, ettei tämä äärivasemmiston fanaattinen pinaviherporukka ole uhka keskivertokansalaiselle?

Vierailija
18/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän ei usko oman itsensä toimintakykyyn. Kepuhan on hallituksessa myös.

Vierailija
19/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. ap

Kiitos päivän nauruista! 😁😅🤣

PS on galluppien mukaan suosituin puolue. Mutta jos kehuu persuja, saa aina näitä tämäntyylisiä viestejä. Seuraavaksi väännetään vitsiä mestarista, haukutaan juntiksi, ja populistiksi. Taitaa räksytys johtua muiden puolueiden kannattajien pelosta. Se on hassua, miten tälläkin palstalla ihmisten mielipiteet mukailevat aika hyvin perussuomalaisten mielipiteitä, mutta sitten kuitenkin haukutaan PS, ja sanoudutaan irti puolueesta. Miksi? Kiinnostaako ja pelottaako muiden ihmisten juntiksi nauramiset niin paljon? Ei minua kiinnosta. Voin kyllä ollakin juntti, että oikeaan osuvat.

Vierailija
20/24 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli hallitus esittää eronpyyntönsä, ja sitten kun on uusien vaalien aika, Keskusta ei ole hallituksessa. On se esimerkillistä, miten paljon tuolle puolueelle on annettu periksi, mutta mikään ei kelpaa.

Turha väittää, että äijähallitus olisi pärjännyt paremmin, me emme voi sitä tietää.

Mistä tiedät että keskusta ei ole hallituksessa? Kokoomus, persut ja keskusta yhdessä RKP:n ja kristillisten kanssa voisi jatkaa ilman vaaleja. Persut haluaa ehkä uudet vaalit, jotta saa paremman aseman.