Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittyykö ADHD-häiriöön hajamielisyys ja ailahtelevuus?

Vierailija
27.04.2021 |

Jes, eli siinäbä she.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy ja siksi se sekoitetaan usein epävakaaseen persoonallisuushäiriöön. Juuri olen menossa adhd-tutkimuksiin ja pelkään, että naksahtaakin epävakaa... Pitää osata muotoilla sanat oikein ja miettiä miten siihen lomakkeeseen vastaa. Omalla kohdallani tunnekuohu tulee vain silloin, jos koen suurta vääryyttä. Väkivaltainen en ole. 

Vierailija
2/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liittyy. ADHD ja epävakaa persoonallisuushäiriö ovat samojen aivoalueiden tekosia, siksi niissä on paljon samankaltaisuutta ja päällekkäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy ja siksi se sekoitetaan usein epävakaaseen persoonallisuushäiriöön. Juuri olen menossa adhd-tutkimuksiin ja pelkään, että naksahtaakin epävakaa... Pitää osata muotoilla sanat oikein ja miettiä miten siihen lomakkeeseen vastaa. Omalla kohdallani tunnekuohu tulee vain silloin, jos koen suurta vääryyttä. Väkivaltainen en ole. 

Älä pelkää. Ei se lomake tai sanamuodot kaikkea määrittele vaan tulet käymään useita kertoja keskustelemassa psykiatrin luona ja vasta sitten diagnoosi tulee.

Vierailija
4/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsun luona käyt jutteleen monet kerrat, tarvittaessa neuropsykologilla kans, psykiatria tapaat pari kertaa, loppuvaiheessa ja sitten jos tulee dg tai mitä ikinä tuleekaan.Huumeseulat katsotaan.

Kyllä ne osaa erotella vaivat ja häiriöt.

Julkisella siis.

Vierailija
5/5 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä liittyy. ADHD ja epävakaa persoonallisuushäiriö ovat samojen aivoalueiden tekosia, siksi niissä on paljon samankaltaisuutta ja päällekkäisyyttä.

Mä oon kelannut, että ehkäpä epävakaata persoonallisuutta ei ole edes olemassa. Se on jäänne siltä ajalta kun naisia haluttiin lokeroida ja rajoittaa. Jos nainen koki vääryyttä ja purki sitä, niin hänet oli helppo hiljentää juuri tuolla diagnoosilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan