Käyttääkö kukaan pelkästään feikkiprofiileja somessa?
Koska ei halua tulla omalla nimellä julkisuuteen.
Kommentit (15)
En käytä lainkaan feikkiprofiileja.
Minä ja olen kieltänyt tietojeni luovutukset joka paikkaan maistraattia myöten.
Instagramissa, koska kiinnostaa seurata tiettyjä tyyppejä, muttei voisi vähempää kiinnostaa sukulaisten, kavereiden ja työkavereiden stoorit.
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa, koska kiinnostaa seurata tiettyjä tyyppejä, muttei voisi vähempää kiinnostaa sukulaisten, kavereiden ja työkavereiden stoorit.
Miksi pitäisi seurata sukulaisia, kavereita tai työkavereita, vaikka olisi omalla nimellään?
Facessa. Olen virallisesti lähtenyt sieltä, mutta käyn silloin tällöin lukemassa muutamaa ryhmää.
Varmaan useimmilla on sekä virallinen että feikki.
Kaikissa somepalveluissa, jonne tarvitaan nimi tai muita tietoja syötän valetietoja. Ymmärsin jo somen Henkilötiedot ovat ne ilmaispalveluiden bisnes ja on vain ajankysymys kun palveluun antamasi tiedot on vuodettu maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi seurata sukulaisia, kavereita tai työkavereita, vaikka olisi omalla nimellään?
Loukkaantujia ja mielensäpahoittajia on joka lähtöön. En myöskään halua, että kukaan näkee, ketä itse seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa somepalveluissa, jonne tarvitaan nimi tai muita tietoja syötän valetietoja. Ymmärsin jo somen Henkilötiedot ovat ne ilmaispalveluiden bisnes ja on vain ajankysymys kun palveluun antamasi tiedot on vuodettu maailmalle.
Mitä väliä, vaikka joku maailmalla tietää, että asut vaikkapa Virroilla ja käytät Facebookia ja että olet naimisissa?
Minä. Todella harvoin tulee käytettyä näitä tilejä, olen luonut vain siksi että joskus täytyy nähdä rekisteröityneenä jotain.
Youtubessa, twitterissä ja twitchissä. Muita mulla ei olekaan. Facessakin on mutta se ei ollut mielenkiintoinen alusta ja unohtui melkein samantien.
Miksi sellainen profiili olisi feikki, jossa ei käytä omaa nimeään? Mulla on istassa käytössä nimimerkki, enkä keksi mitään syytä, miksi ihmisten siellä pitäisi minun oma nimeni tietää. En mä omasta elämästäni siellä muille kerro kuin hyvin pieneltä osin. Julkaisen harrastukseeni liittyviä kuvia, en käsittele elämääni sen harrastuksen ulkopuolelta. Suurin osa seuraajistani ovat samaa harrastavia ihmisiä ympäri maailmaa, ja he niinikään yleensä keskittyvät tämän harrastuksen kuvaamiseen kertoilematta sen enempää yksityisasioitaan.
En ole missään somessa missä pitäisi käyttää nimeä.