Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan pelkästään feikkiprofiileja somessa?

Vierailija
27.04.2021 |

Koska ei halua tulla omalla nimellä julkisuuteen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään somessa missä pitäisi käyttää nimeä.

Vierailija
2/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lainkaan feikkiprofiileja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Vierailija
5/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja olen kieltänyt tietojeni luovutukset joka paikkaan maistraattia myöten.

Vierailija
6/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa, koska kiinnostaa seurata tiettyjä tyyppejä, muttei voisi vähempää kiinnostaa sukulaisten, kavereiden ja työkavereiden stoorit.

Vierailija
7/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa, koska kiinnostaa seurata tiettyjä tyyppejä, muttei voisi vähempää kiinnostaa sukulaisten, kavereiden ja työkavereiden stoorit.

Miksi pitäisi seurata sukulaisia, kavereita tai työkavereita, vaikka olisi omalla nimellään?

Vierailija
8/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa. Olen virallisesti lähtenyt sieltä, mutta käyn silloin tällöin lukemassa muutamaa ryhmää.

Vierailija
9/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan useimmilla on sekä virallinen että feikki.

Vierailija
10/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa somepalveluissa, jonne tarvitaan nimi tai muita tietoja syötän valetietoja. Ymmärsin jo somen Henkilötiedot ovat ne ilmaispalveluiden bisnes ja on vain ajankysymys kun palveluun antamasi tiedot on vuodettu maailmalle.

Vierailija
11/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi seurata sukulaisia, kavereita tai työkavereita, vaikka olisi omalla nimellään?

Loukkaantujia ja mielensäpahoittajia on joka lähtöön. En myöskään halua, että kukaan näkee, ketä itse seuraan.

Vierailija
12/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa somepalveluissa, jonne tarvitaan nimi tai muita tietoja syötän valetietoja. Ymmärsin jo somen Henkilötiedot ovat ne ilmaispalveluiden bisnes ja on vain ajankysymys kun palveluun antamasi tiedot on vuodettu maailmalle.

Mitä väliä, vaikka joku maailmalla tietää, että asut vaikkapa Virroilla ja käytät Facebookia ja että olet naimisissa?

Vierailija
13/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Todella harvoin tulee käytettyä näitä tilejä, olen luonut vain siksi että joskus täytyy nähdä rekisteröityneenä jotain.

Vierailija
14/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa, twitterissä ja twitchissä. Muita mulla ei olekaan. Facessakin on mutta se ei ollut mielenkiintoinen alusta ja unohtui melkein samantien.

Vierailija
15/15 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellainen profiili olisi feikki, jossa ei käytä omaa nimeään? Mulla on istassa käytössä nimimerkki, enkä keksi mitään syytä, miksi ihmisten siellä pitäisi minun oma nimeni tietää. En mä omasta elämästäni siellä muille kerro kuin hyvin pieneltä osin. Julkaisen harrastukseeni liittyviä kuvia, en käsittele elämääni sen harrastuksen ulkopuolelta. Suurin osa seuraajistani ovat samaa harrastavia ihmisiä ympäri maailmaa, ja he niinikään yleensä keskittyvät tämän harrastuksen kuvaamiseen kertoilematta sen enempää yksityisasioitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi